Skip to main content

AUDIENŢE Vocea României, cifre peste ediţia de săptămâna trecută. Creşteri uşoare şi pentru Antena 1

 
AUDIENŢE Vocea României, cifre peste ediţia de săptămâna trecută. Creşteri uşoare şi pentru Antena 1

AUDIENŢE. Vremea urâtă de afară s-a resimţit şi în audienţele de pe TV. Vineri seara au fost creşteri de audienţe pentru Vocea României şi X Factor.

Publicitate

De menţionat. X-Factor a inceput la 21.10, cu 40 de minute mai tarziu decat Pro TV si s-a terminat aproape de miezul nopţii.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele confruntării Vocea României - X Factor, de vineri, 6 octombrie:

NAŢIONAL. Show-ul de pe Pro TV a fost urmărit de peste 1,8 milioane de persoane, la nivel naţional. Show-ul de pe Pro a avut un plus de 200.000 de persoane faţă de ediţia de săptămâna trecută (cifrele, AICI). Creştere uşoară şi pentru Antena 1, care a depăşit un milion de persoane. Dacă săptămâna trecută Antena 1 fusese depăşit, la nivel naţional de Kanal D, săptămâna aceasta postul a fost al doilea, dar la distanţă de lider. Prima TV a intrat în top cinci la nivel naţional, cu filmul B.D. În alertă.

URBAN. Vocea României a avut puţin peste un milion de privitori, la oraşe, uşor peste ediţia de vinerea trecută. Cifre aproape la jumătate pentru Antena 1.

COMERCIAL. Vocea s-a apropiatd e jumătate de milion de telespectatori, pe publicul comercial, cu vârste între 18 şi 49 de ani. Antena 1 a obţinut o medie de aproape 300.000 de persoane.

Audienţa posturilor TV vineri, 6 octombrie, pe intervalul Vocea României (20.30-23.10), la nivel NAŢIONAL

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.813.000 10.1 22.6
2 Antena 1 1.091.000 6.1 13.6
3 Kanal D 913.000 5.1 11.4
4 Romania TV 385.000 2.1 4.8
5 Prima TV 346.000 1.9 4.3
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 6 octombrie, pe intervalul Vocea României (20.30-23.10) în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.019.000 10.5 23.9
2 Antena 1 570.000 5.9 13.4
3 Kanal D 482.000 4.9 11.3
4 Romania TV 207.000 2.1 4.9
5 Prima TV 181.000 1.9 4.3

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraşe.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 6 octombrie, pe intervalul Vocea României (20.30-23.10), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 482.000 10.7 30
2 Antena 1 298.000 6.6 18.6
3 Kanal D 142.000 3.2 8.8
4 Prima TV 79.000 1.8 4.9
5 National TV 52.000 1.2 3.2

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

INTERSECŢIA Vocea României - X Factor (21.10 - 23.10)

Deşi X Factor a început cu 40 de minute mai târziu decât Vocea, cifrele au rămas aproape neschimbate pe intersecţia dintre cele două, 21.10 - 23.10.

Audienţa posturilor TV vineri, 6 octombrie, pe intersecţia Vocea României - X Factor (21.10-23.10), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.801.000 10 23
2 Antena 1 1.068.000 5.9 13.7
3 Kanal D 944.000 5.2 12.1
4 Romania TV 394.000 2.2 5
5 Prima TV 358.000 2 4.6
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV vineri, 6 octombrie, pe intersecţia Vocea României - X Factor (21.10-23.10) în mediul URBAN:
URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.019.000 10.5 24.2
2 Antena 1 575.000 5.9 13.7
3 Kanal D 502.000 5.2 11.9
4 Romania TV 216.000 2.2 5.1
5 Prima TV 183.000 1.9 4.3
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraşe.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV vineri, 6 octombrie, pe intersecţia Vocea României - X Factor (21.10-23.10), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 490.000 10.9 30
2 Antena 1 310.000 6.9 19
3 Kanal D 153.000 3.4 9.4
4 Prima TV 82.000 1.8 5
5 Romania TV 45.000 1 2.7
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Citeşte şi:

VEZI prima confruntare Vocea României - X Factor, AICI

VEZI audienţa primei ediţii Vocea României din acest sezon, de vineri, AICI

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Ciprian Ciprian
    @mile: Îmi place foarte mult emisiunea Te cunosc de undeva.Si despre care Bianca vorbești, că nu înțeleg ?
  • mile mile
    fake mile , iar nu ai treaba si poluezi degeaba
  • mile mile
    nustiu cat mai permitetii ca acest individ sam ffoloseasca numele de mile , nu se mai poate asa , cu asa multii protevistii , am sa I-I propun syapanului meu don ptofesor , sa vorbeste cu luviul dragnea , ca psedeul find la putere sustinut , de trustu nostrul , ar trebui sa dea o ordonant de urgnta , , care sa interzica privitul la protv , si sa oblige toti romani sa se uiuite doar la antene , si sa vedetii atuncea cate milioane se uita la anten , nu ca acuma cand se uita doar agramati , asa ca mine
  • mile mile
    de ce ciprian, ai fantezii cu bianca sau esti fanul emisiunii
  • Ciprian Ciprian
    Vă rugăm mult de tot să postați și audiențele emisiunilor tv.Sunt curios ce rating a avut emisiunea "Te cunosc de undeva",pe luna septembrie 2017.
  • mile mile
    geo, aceste target-uri le stabilesti tu sau doar aberezi degeaba , aberezi fara numar , o emisiune este populara atat cat vrea publicul si nu cat vor televiziunile , ce target crezi ca are pro tv pt fort , emisiunea chiar daca costa mult , atat poate , nu stie nimeni inainte daca va fi succes , cel mai important este ca emisuni bune fac rating si mizerii gen pe bune sau taranii , ce te ingrijorezi tu de soarta antenei, prostul moare de grija antenei
  • F F
    Săptămână viitoare sunt ultimile audiții pe nevăzute. După punctul ăsta, X Factor de obicei recupera puțin teren.
  • geo geo
    Ba, Mile, nu fi prost...nu amesteca merele cu perele.
    Daca Chix factor are target 10 si nu face 10 inseamna ca nu e bine...nu te face ca nu intelegi.
    Iar daca chefii trebuie sa faca 12 si fac 10 si iau bataie, pe de la AMP si Las Fierbinti, pe intervalul in care se intersecteaza, iarasi nu este bine.
    Si stai tu linistit...nu sunt protevist.
  • Dumitru Dumitru
    @mile:Iar te doare capul?
    Du-te pana la cabinet sa-ti prescrie o luna de pauza pe paginademedia.
  • mile mile
    stai linistit geo, chefii fac 10 , cat vocea romaniei si iumor ,te ingrijorezi degeaba protevisule
  • geo geo
    Audiențele A 1 sunt extraordinare...trebuie să recunoaștem...mereu sub Pro TV. Acum depinde câtă audiență si-au propus cei de la A 1 să obțină...dacă și-au propus un rating de 10 și un share de 23 pe comercial atunci au o problemă...pentru că sunt destul de departe de ”țintă”.
  • Ne0 Ne0
    @mile
    Pe intervalul de intersectie, Vocea a spulberat xfactor. Si pe tine si marele zid din capul tau.
  • mile mile
    si pe intervalul x factor nu ale prezentati , oricum sunt la fel in fiecare saptamana, s-a stabilizat piata tv in romania , deci nu sunt audiente interesante , ci previzibile , bravo pt marele zid , se poate sa faci audienta si avand cultura generala in prime time , la fel ca x factor

Trimite un comentariu

sus