Skip to main content

(P) Brânza topită La vache qui rit - Văcuţa Veselă, reţetă cu Zero E-uri

 
(P) Brânza topită La vache qui rit - Văcuţa Veselă, reţetă cu Zero E-uri

(P) Începând din luna septembrie, consumatorii se pot bucura de noua reţetă inovatoare a branzei topite Văcuţa Veselă® cu zero E-uri! Fără aditivi, stabilizatori sau arome artificiale, Văcuta Veselă® este produsă doar din lapte, smântână şi brânzeturi maturate.

Publicitate

Dezvoltarea reţetei unice, fără aditivi, a durat peste 20 ani. Noua reţetă a fost testată înainte de lansare de experţi interni, externi şi consumatori Văcuţa Veselă®, fiind produsă din ingrediente de calitate pe baza de lapte. Branza topită Vacuţa Veselă® se aliniază astfel la cerinţele consumatorilor, ce caută produse realizate din ingrediente de calitate, fără aditivi, stabilizatori sau arome artificiale.

Mai mult decât atât, toate ingredientele folosite pentru producţie deţin certificate de calitate şi se supun si celor mai riguroase cerinţe pentru producţia acestei reţete.

Conform consumatorilor, cel mai des întalnit motiv pentru a cumpăra branza topita Văcuţa Veselă® este gustul, urmat îndeaproape de preţ şi ingrediente.

„Suntem interesaţi de aşteptările clienţilor noştri şi facem tot posibilul să dezvoltăm produse în funcţie de preferinţele lor. Folosim acum cu succes ingrediente bazate doar pe lactate, păstrând aceleaşi calităţi ale gustului si textura brânzei topite”, declara Sorina Diaconu, Brand Manager Văcuţa Veselă®.

Văcuţa Veselă® este disponibilă în România în varianta de 120 grame şi de 240 grame (Family pack).

Marcă de referinţă a Grupului Bel, brânza topită Văcuţa Veselă® are un gust delicios, textura sa fină cucerind, de fiecare dată, chiar şi cei mai exigenţi consumatori din cele peste 120 de ţări în care acest brand este prezent.

„Fiind deja un produs cu tradiţie pe piaţa românească, Văcuţa Veselă® rămâne pentru consumatori un prilej de bună dispoziţie şi savoare. Invităm consumatorii să încerce noua reţetă Văcuţa Veselă® cu 0 E-uri!” Sorina Diaconu, Bel-Group Brand Manager.

Despre Grupul Bel

Grupul Bel este lider mondial pe segmentul mărcilor de brânză feliată. În anul 2013 Grupul Bel a înregistrat vânzări de 2.7 miliarde euro datorită portofoliului divers care include atât mărci recunoscute la nivel mondial: La Vache Qui Rit®, Kiri®, BabyBel®,Leerdammer®, Boursin®, precum şi 20 de branduri locale.

La succesul Grupului contribuie peste 10,800 de angajaţi în 30 de filiale din toată lumea. Produsele Bel se fabrică în 28 de centre de producţie şi se distribuie în peste 120 de ţări.
www.bel-group.com

În 2011, Bel Group şi Danone au încheiat un parteneriat strategic prin care liderul mondial pe piaţa iaurturilor a devenit distribuitor oficial în România a mai multor branduri de brânzeturi Bel: La Vache Qui Rit®, Kiri®, BabyBel®, Pick&Croq®, Leerdammer®.

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Teodora Teodora
    Ați schimbat rețeta in mai rau ......Era mult mai bun gustul,înainte !Foarteeeee prost.Cu siguranța,nu mai cumpăr
  • von von
    Mancati sanatos si natural, lasati medicina homeopata si cea ''oficiala'' sa se razboiasca intre ele. Oamenii de stiinta si homeopatii platesc multi bani sa se denigreze unii pe ceilalti. Uitati-va la ce mancati!

Trimite un comentariu

sus