AUDIENŢE. La ce s-au uitat românii joi seara? În prima parte, au ales Las Fierbinţi, cu Pro TV pe prima poziţie, detaşat.
După Las Fierbinţi, audienţa s-a împărţit. Serialul de comedie Ai noştri, de pe Pro TV, este departe de succesul Las Fierbinţi: după ce se termină Las Fierbinţi, Ai noştri ţine abia jumătate din audienţă.
Rezultatul: schimbări în topul audienţelor. La nivelul întregii ţări, Pro TV este depăşit de Antena 1 (aseară a fost Aici sunt vedeta, cu Dan Bittman). La oraşe, Pro TV a fost sub Kanal D (cu serialul turcesc Patria mea eşti tu). Ai noştri a ţinut primul loc doar pe comercial, dar şi aici audienţa a fost mult sub Las Fierbinţi (în timp ce Antena 1 şi-a menţinut acelaşi nivel al publicului comercial)
Paginademedia.ro prezintă cifrele serii de joi, 26 octombrie, pe intervalele Las Fierbinţi şi Ai noştri:
Las Fierbinţi, de două ori peste Antena 1 şi Kanal D
NAŢIONAL. Peste 2,2 milioane de români s-au uitat în fiecare minut la Las Fierbinţi (intervalul 20.30-21.30). Pro TV a avut o audienţă de două ori mai mare decât Antena 1 (cu care s-a intersectat pe o parte din The Wall - Marele Zid şi pe o bucată din Aici eu sunt vedeta).
A sărit de 900.000 de telespectatori şi Kanal D. De notat intrarea Naţional TV în top.
URBAN. Serialul Las Fierbinţi a sărit de 1,1 milioane de telespectatori la oraşe. Şi aici, audienţa a fost de două ori mai mare decât a locului doi. Doar că pe locul secund nu a fost Antena 1, ci Kanal D. Diferenţe mici între ele.
COMERCIAL. Pe publicul comercial, Las Fierbinţi a depăşit jumătate de milion de telespectatori între 18 şi 49 de ani. De peste două ori mai mulţi decât înregistra Antena 1.
Audienţa posturilor TV joi, 26 octombrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20.30-21.30), la nivel NAŢIONAL
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 2.238.000 | 12.4 | 24.6 |
2 | Antena 1 | 1.180.000 | 6.6 | 13 |
3 | Kanal D | 929.000 | 5.2 | 10.2 |
4 | National TV | 466.000 | 2.6 | 5.1 |
5 | Romania TV | 446.000 | 2.5 | 4.9 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Audienţa posturilor TV joi, 26 octombrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20.30-21.30), în mediul URBAN
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.104.000 | 11.3 | 22.3 |
2 | Kanal D | 581.000 | 6 | 11.8 |
3 | Antena 1 | 562.000 | 5.8 | 11.4 |
4 | Romania TV | 292.000 | 3 | 5.9 |
5 | Antena 3 | 263.000 | 2.7 | 5.3 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Audienţa posturilor TV joi, 26 octombrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20.30-21.30), pe publicul COMERCIAL
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 548.000 | 12.2 | 29.6 |
2 | Antena 1 | 249.000 | 5.5 | 13.4 |
3 | Kanal D | 211.000 | 4.7 | 11.4 |
4 | DigiSport 1 | 69.000 | 1.5 | 3.7 |
5 | Romania TV | 66.000 | 1.5 | 3.6 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Ai noştri a fost depăşit de ai lor
Cădere puternică de audienţă pentru Pro TV după ce s-a terminat Las Fierbinţi şi a început Ai noştri.
Serialul Ai noştri are jumătate din audienţa Las Fierbinţi, pe toate targeturile. Pro TV este depăşit de Antena 1 la nivelul întregii ţări şi de Kanal D la oraşe.
Are primul loc doar pe comercial.
Audienţa posturilor TV joi, 26 octombrie, pe intervalul Ai noştri (21.30-22.30), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1.107.000 | 6.2 | 14.4 |
2 | Pro TV | 1.090.000 | 6.1 | 14.2 |
3 | Kanal D | 929.000 | 5.2 | 12.1 |
4 | Romania TV | 421.000 | 2.3 | 5.5 |
5 | Antena 3 | 366.000 | 2 | 4.8 |
Audienţa posturilor TV joi, 26 octombrie, pe intervalul Ai noştri (21.30-22.30), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 584.000 | 6 | 13.4 |
2 | Pro TV | 549.000 | 5.6 | 12.6 |
3 | Antena 1 | 513.000 | 5.3 | 11.8 |
4 | Romania TV | 270.000 | 2.8 | 6.2 |
5 | Antena 3 | 254.000 | 2.6 | 5.8 |
Audienţa posturilor TV joi, 26 octombrie, pe intervalul Ai noştri (21.30-22.30), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 339.000 | 7.6 | 20.4 |
2 | Antena 1 | 241.000 | 5.4 | 14.5 |
3 | Kanal D | 190.000 | 4.2 | 11.4 |
4 | DigiSport 1 | 95.000 | 2.1 | 5.7 |
5 | Antena Stars | 53.000 | 1.2 | 3.2 |
Nu pot crede ca cetatenii nu sunt interesati de viitorul copiilor si nepotilor lor si prefera sa piarda vremea vizionand Las fierbinti, serial tipic scandalagiilor rommi. Se pare ca Europa ne-a caracterizat corect dand Romaniei numele de "***".
Nu vreau sa cred ca romanii nu sunt afectati si nici interesati de atacul de tip comando asupra justitiei executat cu incalcarea Constitutiei de catre grupuri politice mafiote interesate sa scapea de potentiale urmariri penale ca o consecinta a insusirii banilor publici si a proprietatilor publice ale natiunii.
In acest sens si tinand cont de procentul zdrobitor de saracie din Romania se ridica intrebarea:
-cine face aceste clasamente,
-cui servesc ele,
-de ce CNA nu serveste banii publici care le sunt oferiti lunar de catre contribuabili drept salariu,
-si de ce a ales sa serveasca o clica politica mafiota?