Skip to main content

AUDIENŢE. Chefii la cuţite, peste finala Gospodar fără pereche, pe publicul comercial şi la oraşe. Pro TV, lider doar la nivel naţional

 
AUDIENŢE. Chefii la cuţite, peste finala Gospodar fără pereche, pe publicul comercial şi la oraşe. Pro TV, lider doar la nivel naţional

AUDIENŢE. Semifinala a bătut finala. Ultima ediţie Gospodar fără pereche a pus Pro TV pe primul loc doar la nivel naţional. La oraşe, Pro a fost la egalitate cu Antena 1, în timp ce pe publicul comercial, semifinala Chefi la cuţite a fost peste Gospodari.

Publicitate

Paginademedia.ro prezintă cifrele serii de luni pe targetul Gospodari fără pereche şi pe cel al Chefi la cuţite:

NAŢIONAL. Ultima ediţie Gospodari fără pereche a avut o medie de 1,9 milioane de telespectatori la nivelul întregii ţări, la distanţă de locul al doilea ocupat de Antena 1 cu o medie de 1,5 milioane de privitori. Kanal D a fost al treilea cu 1,2 milioane media.

URBAN. La oraşe, Antena 1 şi pro TV au fost umăr la urmăr, aproape 850.000 de persoane fiecare.

COMERCIAL. Antena 1 a avut şi publicul comercial, cu cifre mult peste media postului din prime-time: 520.000. Pro TV a fost al doilea cu 460.000 media de telespectatori.

Audienţa posturilor TV luni, 27 noiembrie, pe intervalul Gospodar fără pereche (20.30 - 22.30), la nivel NAŢIONAL

NATIONAL Nr persoane Rtg% Shr%
1 Pro TV 1.896.000 10.5 21
2 Antena 1 1.579.000 8.8 17.5
3 Kanal D 1.203.000 6.7 13.3
4 Antena 3 411.000 2.3 4.6
5 Romania TV 340.000 1.9 3.8

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV luni, 27 noiembrie, pe intervalul Gospodar fără pereche (20.30 - 22.30), în mediul URBAN

URBAN Nr persoane Rtg% Shr%
1 Antena 1 849.000 8.7 17.5
2 Pro TV 849.000 8.7 17.5
3 Kanal D 572.000 5.9 11.8
4 Antena 3 329.000 3.4 6.8
5 Romania TV 191.000 2 3.9

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV luni, 27 noiembrie, pe intervalul Gospodar fără pereche (20.30 - 22.30), pe publicul COMERCIAL

COMERCIAL Nr persoane Rtg% Shr%
1 Antena 1 521.000 11.6 26.8
2 Pro TV 458.000 10.2 23.6
3 Kanal D 171.000 3.8 8.8
4 National TV 61.000 1.4 3.2
5 DigiSport 1 54.000 1.2 2.8

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Chefi la cuţite, semifinala, a avut o durată mai mare decât Gospodari fără pereche, de la 20.00, la 23.00. Însă cifrele au fost aproape la fel cu cele de pe intervalul Gospodarilor. Antena 1.

Cifrele, în continuare:

Audienţa posturilor TV luni, 27 noiembrie, pe intervalul Chefi la cuţite (20.00 - 23.00), la nivel NAŢIONAL

NATIONAL Nr persoane Rtg% Shr%
1 Pro TV 1.796.000 10 20.4
2 Antena 1 1.561.000 8.7 17.7
3 Kanal D 1.125.000 6.3 12.8
4 Antena 3 395.000 2.2 4.5
5 Romania TV 351.000 2 4

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV luni, 27 noiembrie, pe intervalul Chefi la cuţite (20.00 - 23.00), în mediul URBAN

URBAN Nr persoane Rtg% Shr%
1 Antena 1 823.000 8.5 17.5
2 Pro TV 818.000 8.4 17.4
3 Kanal D 533.000 5.5 11.3
4 Antena 3 308.000 3.2 6.6
5 Romania TV 202.000 2.1 4.3

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV luni, 27 noiembrie, pe intervalul Chefi la cuţite (20.00 - 23.00), pe publicul COMERCIAL

COMERCIAL Nr persoane Rtg% Shr%
1 Antena 1 502.000 11.2 26.8
2 Pro TV 437.000 9.7 23.3
3 Kanal D 157.000 3.5 8.4
4 National TV 65.000 1.4 3.5
5 DigiSport 1 44.000 1 2.4

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Ciprian Ciprian
    Vă mulțumim pentru audiențe.
  • jk jk
    Mile,asa au zis ieri la stiri,ca au mințit asta e partea secundă...
  • CNJ CNJ
    ***
  • mile mile
    iuli, habar nu ai , aia era doar in minutul de aur , asa nu erau decat 1,5 milioan
  • Iuli Iuli
    @mile, Antena 1 a dat un comunicat cum ca au fost urmariti in minutul de aur de peste 2 mil. de telespectatori. Unde ziceai ca-s batranii? LA AMBELE TELEVIZIUNI!
  • F F
    Gospodarii i-au liniștit sezonul ăsta pe chefi în zilele de luni, chiar dacă diferențele au fost mici și au mai fost și depășiți, dar nu sunt sigur ca va mai merge și data viitoare. Emisiunea de la un punct a arătat cam ieftina pentru Protv, așa ca dacă va mai exista sezonul 2 sa bage mai mulți bani în ea, acum ca au văzut ca are potențial.

    Cat despre Chefi, se simte lipsa la Protv a unei emisiuni de bucătărie. Doar o astfel de emisiune va încerca să ia direct publicul chefilor. Nu știu ce ar putea sa îi facă lui Masterchef ca sa îl aducă din nou în ring. Au greșit prea mult cu formatul ăsta în România.
  • Dragos Dragos
    De parca antenistii sunt prea departe. Ce-mi place mie ca mile comenteaza doar cand situatia e favorbila Antenei 1. Eu in mare parte ma uit la programele Pro TV, pentru ca mi se par mai profi din toate punctele de vedere, insa imi asum si esecurile lor la fel de bine, iar Gospodari fara pereche mi se pare un esec. Recunosc ca nu am rezistat sa ma uit mai mult de 3 minute (adunate din toate editiile). Trebuie sa recunosc ca Mona Segal a avut mana buna cu acesti 3 chefi care au facut audienta si mai mare cand erau la ProTV. Vezi tu, mile, aici e vorba de brand pana la urma. Marele castig al Antenei este Mona Segal, la fel cum a fost si pentru Pro. Diferenta consta in faptul ca Pro reuseste (chiar daca nu in aceiasi masura) sa faca audiente si fara Mona, iar eu nu fac ca tine sa ma bucur doar de 2 show-uri cu care face Antena audienta buna. Chiar daca mie nu-mi place, uita-te mai bine ce scoruri a scos "Gospodar fara pereche". Audientele spun totul. Daca iei toate editiile la rand, a cam fost peste chefi si repet: luni si marti prefer sa ma uit la chefi. Concluzia mea, asa cum am spus-o in nenumarate randuri, e ca e foarte bine ca exista concurenta puternica. Din toata treaba asta telespectatorul e cel mai castigat.
  • mile mile
    se vede diferenta de public dintre pro tv si antena , cand se scoate ruralul se schimba situatia , parca acum cativa ani protevistii se ingrijorau ca antena are public batran , ce s-a schimbat situatia , din 1 900 000 , doar 450 000 are pro tv la comercial , restul batran sau de la tara , iar se fac de ras

Trimite un comentariu

sus