Skip to main content

AUDIENŢE. Ţara „o arde” pe comedie şi pe fotbal. Pro TV, lider cu Las Fierbinţi, Ai noştri şi meciul FCSB

 
AUDIENŢE. Ţara „o arde” pe comedie şi pe fotbal. Pro TV, lider cu Las Fierbinţi, Ai noştri şi meciul FCSB

Seara de joi a fost dominată de Pro TV cu Las Fierbinţi, Ai noştri şi meciul FCSB - Beer Sheva. Meciul care a decis calificarea FCSB în primăvara europeană (încheiat 1-1) afost urmărit de puţin peste două milioane, media pe minut.

Publicitate

În minutul de aur, pe Pro TV erau aproape 2,4 milioane de persoane.

Paginademedia.ro prezintă cifrele serii de joi, pe intervalul Las Fierbinţi şi pe cel al meciului dintre FCSB şi Beer Sheva:

Pe intervalul Las Fierbinţi, Pro TV a scos cele mai bune cifre ale serii: peste 2,4 milioane, media la nivel naţional. Antena 1, care a avut emisiunea The Wall, era urmărită de 1,1 milioane de persoane, în timp ce Kanal D, cu serialul turcesc Patria mea eşti tu, avea 730.000, media. Seialul a avut vârf de audienţă de trei milioane de persoane.

Oraşele au fost tot pe comedie. Pro TV a obţinut o medie de peste 1,1 milioane de privitori. Antena 1 a fost pe doi, dar cu cifre în media postului: 600.000 de privitori

Pe publicul comercial, Pro TV a avut cifre mult peste media postului: 600.000, media persoanelor cu vârste între 18 şi 49 de ani, dublu faţă de locul al doilea, ocupatd de Antena 1.

Pe intervalul FCSB - Beer Sheva, care a început la 22.00 şi s-a terminat aproape de miezul nopţii, Pro TV a fost în continuare lider. Puţin peste două milioane de persoane, în medie, erau pe meciul de Europa League (cam 30% din persoanele care avea televizoarele deschise la acea oră). Pro TV a avut cifre mai mult decât duble faţă de Antena 1 şi de patru ori mai mari decât ale Kanal D.

La oraşe, meciul FCSB a obţinut o medie de 1,2 milioane de privitori, media, de trei ori mai mulţi decât erau pe Antena 1.

Audienţa posturilor TV de joi, 2 noiembrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20.00 - 21.00), la nivel NAŢIONAL, URBAN şi pe publicul COMERCIAL:

NATIONAL Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 2.444.000 13.6 27.0
2 Antena 1 1.155.000 6.4 12.7
3 Kanal D 729.000 4.1 8.0
4 National TV 582.000 3.2 6.4
5 Prima TV 370.000 2.1 4.1
URBAN Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 1.151.000 11.8 23.9
2 Antena 1 601.000 6.2 12.5
3 Kanal D 442.000 4.5 9.2
4 Antena 3 230.000 2.4 4.8
5 Romania TV 206.000 2.1 4.3
COMERCIAL Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 607.000 13.6 33.7
2 Antena 1 295.000 6.6 16.4
3 Kanal D 134.000 3.0 7.4
4 Prima TV 62.000 1.4 3.4
5 Romania TV 55.000 1.2 3.1

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Audienţa posturilor TV de joi, 2 noiembrie, pe intervalul meciului FCSB - Beer Sheva (22.05 - 00.00), la nivel NAŢIONAL, URBAN şi pe publicul COMERCIAL:

Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 2.008.000 11.2 32.4
2 Antena 1 806.000 4.5 13.0
3 Kanal D 498.000 2.8 8.0
4 Romania TV 269.000 1.5 4.3
5 Antena 3 226.000 1.3 3.6

URBAN Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 1.208.000 12.4 32.7
2 Antena 1 441000 4.5 12.0
3 Kanal D 281000 2.9 7.6
4 Romania TV 172000 1.8 4.7
5 Antena 3 140000 1.4 3.8

COMERCIAL Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 639.000 14.3 41.0
2 Antena 1 232.000 5.2 14.9
3 Kanal D 89.000 2.0 5.7
4 Romania TV 48.000 1.1 3.1
5 Prima TV 42.000 0.9 2.7

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Iuli Iuli
    @Ciprian, "Furtuna pe Bosfor" si "In dragoste si in razboi" sunt difuzate doar pentru a ocupa spatiul de emisie, nu de a face audienta mare pentru Kanal. Daca era sa fie difuzate pentru audienta mare, erau si promo-uri pe post
  • Iche Iche
    Nu cred ca e de vanzare nimic, ganditi-va ca rds ceruse jumatate de miliard doar pe Acasa si baietii n-au vrut.
  • Ciprian Ciprian
    Telespectatorii s-au săturat de serialele turcești.De asta Kanal D a scăzut în audiențe.Deja difuzează cinci seriale:"Furtuna pe Bosfor","In dragoste și război","Kosem","Patria mea ești tu" și "În bătaia inimii".Plus că va m-ai începe alt serial:"Mireasa din Istanbul".Prea exagerează cu ele.
  • Allex Allex
    Sunt doar zvonuri. PRO TV nu este de vanzare!
  • mile mile
    ai nostri totusi cat a facut , nu se intelege din articol
  • iuli iuli
    Antena se tine bine pe 2, se pare ca Kanal D o da in bara toamna asta, sau serialele turcesti nu mai prind? Fix cand Antena face serial pe tema celor turcesti :)
  • iuli iuli
    https://www.dcnews.ro/mobile/pro-tv-scos-la-vanzare-proprietarii-cer-o-jumatate-de-miliard-de-dolari_564530.html

    Este adevarat ca se vinde Pro TV SRL?
  • geo geo
    Un fleac...iar A 1 a fost ciuruită.
  • Daniel Daniel
    Pai si Dolce Sport? Ei au facut rating cand propriul lor ziarist a fost facut de ras in toata presa dupa ce a baut cot la cot cu dinamovistii. Asta inseamna Telekom, sa iti protejezi angajatul care defaimeaza si denigreaza imaginea companiei. Bravo managerului Dolce!
  • Doru Doru
    Uite aici "mile", definitia verbului "a spulbera". Nu diferente de 1-2 puncte...

Trimite un comentariu

sus