Seara de joi a fost dominată de Pro TV cu Las Fierbinţi, Ai noştri şi meciul FCSB - Beer Sheva. Meciul care a decis calificarea FCSB în primăvara europeană (încheiat 1-1) afost urmărit de puţin peste două milioane, media pe minut.
În minutul de aur, pe Pro TV erau aproape 2,4 milioane de persoane.
Paginademedia.ro prezintă cifrele serii de joi, pe intervalul Las Fierbinţi şi pe cel al meciului dintre FCSB şi Beer Sheva:
Pe intervalul Las Fierbinţi, Pro TV a scos cele mai bune cifre ale serii: peste 2,4 milioane, media la nivel naţional. Antena 1, care a avut emisiunea The Wall, era urmărită de 1,1 milioane de persoane, în timp ce Kanal D, cu serialul turcesc Patria mea eşti tu, avea 730.000, media. Seialul a avut vârf de audienţă de trei milioane de persoane.
Oraşele au fost tot pe comedie. Pro TV a obţinut o medie de peste 1,1 milioane de privitori. Antena 1 a fost pe doi, dar cu cifre în media postului: 600.000 de privitori
Pe publicul comercial, Pro TV a avut cifre mult peste media postului: 600.000, media persoanelor cu vârste între 18 şi 49 de ani, dublu faţă de locul al doilea, ocupatd de Antena 1.
Pe intervalul FCSB - Beer Sheva, care a început la 22.00 şi s-a terminat aproape de miezul nopţii, Pro TV a fost în continuare lider. Puţin peste două milioane de persoane, în medie, erau pe meciul de Europa League (cam 30% din persoanele care avea televizoarele deschise la acea oră). Pro TV a avut cifre mai mult decât duble faţă de Antena 1 şi de patru ori mai mari decât ale Kanal D.
La oraşe, meciul FCSB a obţinut o medie de 1,2 milioane de privitori, media, de trei ori mai mulţi decât erau pe Antena 1.
Audienţa posturilor TV de joi, 2 noiembrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20.00 - 21.00), la nivel NAŢIONAL, URBAN şi pe publicul COMERCIAL:
NATIONAL | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 2.444.000 | 13.6 | 27.0 |
2 | Antena 1 | 1.155.000 | 6.4 | 12.7 |
3 | Kanal D | 729.000 | 4.1 | 8.0 |
4 | National TV | 582.000 | 3.2 | 6.4 |
5 | Prima TV | 370.000 | 2.1 | 4.1 |
URBAN | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.151.000 | 11.8 | 23.9 |
2 | Antena 1 | 601.000 | 6.2 | 12.5 |
3 | Kanal D | 442.000 | 4.5 | 9.2 |
4 | Antena 3 | 230.000 | 2.4 | 4.8 |
5 | Romania TV | 206.000 | 2.1 | 4.3 |
COMERCIAL | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 607.000 | 13.6 | 33.7 |
2 | Antena 1 | 295.000 | 6.6 | 16.4 |
3 | Kanal D | 134.000 | 3.0 | 7.4 |
4 | Prima TV | 62.000 | 1.4 | 3.4 |
5 | Romania TV | 55.000 | 1.2 | 3.1 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Audienţa posturilor TV de joi, 2 noiembrie, pe intervalul meciului FCSB - Beer Sheva (22.05 - 00.00), la nivel NAŢIONAL, URBAN şi pe publicul COMERCIAL:
Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | ||
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 2.008.000 | 11.2 | 32.4 |
2 | Antena 1 | 806.000 | 4.5 | 13.0 |
3 | Kanal D | 498.000 | 2.8 | 8.0 |
4 | Romania TV | 269.000 | 1.5 | 4.3 |
5 | Antena 3 | 226.000 | 1.3 | 3.6 |
URBAN | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.208.000 | 12.4 | 32.7 |
2 | Antena 1 | 441000 | 4.5 | 12.0 |
3 | Kanal D | 281000 | 2.9 | 7.6 |
4 | Romania TV | 172000 | 1.8 | 4.7 |
5 | Antena 3 | 140000 | 1.4 | 3.8 |
COMERCIAL | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 639.000 | 14.3 | 41.0 |
2 | Antena 1 | 232.000 | 5.2 | 14.9 |
3 | Kanal D | 89.000 | 2.0 | 5.7 |
4 | Romania TV | 48.000 | 1.1 | 3.1 |
5 | Prima TV | 42.000 | 0.9 | 2.7 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Comentarii
Este adevarat ca se vinde Pro TV SRL?