AUDIENŢE. Nici Naţionala României nu a scos audienţe la meciul cu Olanda cât a avut Las Fierbinţi la episodul de aseară. Serialul e imbatabil pe interval, spre deosebire de Ai noştri, care urmează după.
După încercările ratate de la începutul sezonului de toamnă, Kanal D îşi revine cu un noul serial - Mireasa din Istanbul. Producţia turcească este după Las Fierbinţi, iar când începe Ai noştri, trece peste Pro TV la nivelul întregii ţări şi la oraşe.
Paginademedia.ro prezintă cifrele serii de joi, 16 noiembrie, pe intervalele Las Fierbinţi şi Ai noştri:
Las Fierbinţi, aproape 40% cotă de piaţă pe comercial
NAŢIONAL. Peste 2,6 milioane de români media pe minut la Las Fierbinţi. Aproape 30% cotă de piaţă, ceea ce înseamnă că unul din trei români care se uita la TV era pe Pro TV. Locul doi pentru Kanal D, cu aproape 1,4 milioane de români pe post şi trei pentru Antena 1, cu peste un milion la Aici eu sunt vedeta.
URBAN. Peste 1,3 milioane de telespectatori de la oraşe pentru Pro TV, de două ori peste locul doi, Kanal D. Cota de piaţă Las Fierbinţi, aproape 30%.
COMERCIAL. Cotă de piaţă de aproape 40% pentru Las Fierbinţi şi un număr de telespectatori între 18 şi 49 de ani care se apropie de 700.000 de telespectatori.
Pe comercial, serialul a avut audienţe de trei ori mai mari decât locul următor, ocupat de Antena 1.
Audienţa posturilor TV joi, 16 noiembrie, pe intervalul Las Fierbinţi, la nivel NAŢIONAL
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 2.625.000 | 14.6 | 28.7 |
2 | Kanal D | 1.362.000 | 7.6 | 14.9 |
3 | Antena 1 | 1.090.000 | 6.1 | 11.9 |
4 | National TV | 424.000 | 2.4 | 4.6 |
5 | Antena 3 | 352.000 | 2 | 3.8 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Audienţa posturilor TV joi, 16 noiembrie, pe intervalul Las Fierbinţi, în mediul URBAN
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.352.000 | 13.9 | 28.6 |
2 | Kanal D | 657.000 | 6.7 | 13.9 |
3 | Antena 1 | 423.000 | 4.3 | 8.9 |
4 | Antena 3 | 278.000 | 2.9 | 5.9 |
5 | National TV | 189.000 | 1.9 | 4 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Audienţa posturilor TV joi, 16 noiembrie, pe intervalul Las Fierbinţi, pe publicul COMERCIAL
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 673.000 | 15 | 38.9 |
2 | Antena 1 | 218.000 | 4.8 | 12.6 |
3 | Kanal D | 192.000 | 4.3 | 11.1 |
4 | National TV | 46.000 | 1 | 2.7 |
5 | Pro Cinema | 42.000 | 0.9 | 2.4 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Ai noştri, sub ai lor. Serialul turcesc, înaintea comediei româneşti
Când s-a terminat las Fierbinţi, audienţa Pro TV a scăzut puternic, cu serialul Ai noştri. Kanal D, cu serialul Mireasa din Istanbul, a trecut peste Pro TV la nivel naţional şi la oraşe.
Pro TV a rămas pe primul loc doar pe comercial, urmat, la egalitate de Antena 1 şi de Kanal D.
Audienţa posturilor TV joi, 16 noiembrie, pe intervalul Ai noştri, la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 1.435.000 | 8 | 17.6 |
2 | Pro TV | 1.314.000 | 7.3 | 16.1 |
3 | Antena 1 | 1.084.000 | 6 | 13.3 |
4 | Antena 3 | 353.000 | 2 | 4.3 |
5 | Romania TV | 324.000 | 1.8 | 4 |
Audienţa posturilor TV joi, 16 noiembrie, pe intervalul Ai noştri, în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 733.000 | 7.5 | 16.4 |
2 | Pro TV | 681.000 | 7 | 15.3 |
3 | Antena 1 | 462.000 | 4.7 | 10.4 |
4 | Antena 3 | 284.000 | 2.9 | 6.4 |
5 | Prima TV | 196.000 | 2 | 4.4 |
Audienţa posturilor TV joi, 16 noiembrie, pe intervalul Ai noştri, pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 409.000 | 9.1 | 24.2 |
2 | Antena 1 | 225.000 | 5 | 13.3 |
3 | Kanal D | 225.000 | 5 | 13.3 |
4 | Prima TV | 93.000 | 2.1 | 5.5 |
5 | Disney Junior | 55.000 | 1.2 | 3.3 |
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii