AUDIENŢE. Noul serial Mireasa din Istanbul începe să dea rezultate pentru Kanal D şi să producă schimbări în clasamentele de audienţă de vineri seara, când se întâlnesc cele două talent show-uri X Factor şi Vocea României (ultima rundă de dueluri).
Iată câteva dintre schimbări:
- Kanal D a ajuns lider la nivel naţional, în condiţiile în care săptămâna trecută, pe acelaşi interval postul era pe trei (cifrele AICI).
- La oraşe, Kanal D are cifre cu un sfert mai mari decât săptămâna trecută şi a urcat pe doi peste Antena 1.
- Şi pe publicul comercial, Kanal D a avut o creştere, în timp ce Antena 1 a obţinut cifre mai mici.
Paginademedia.ro prezintă în continuare cifrele serii de vineri, pe intervalul Vocea României:
NAŢIONAL. Kanal D a fost liderul la nivelul întregii ţări cu o medie de 1,3 milioane de privitori, media pe minut. Pro TV a fost al doilea, cu cifre sub ediţia de săptâmâna trecută, când avea aproape 1,4 milioane de privitori. Scădere uşoară şi pentru Antena 1 care ajunge pe locul al treilea. TVR a intrat pe cinci, cu inaugurarea stadionului Ion Oblemenco din Craiova, urmată de meciul amical dintre Universitatea Craiova şi Slavia Praga.
URBAN. Pro TV a fost lider la oraşe cu Vocea României, având cifre uşor peste ediţia de săptămâna trecută. Kanal D a fost a doua televiziune, urcând peste Antena 1.
Dacă săptămâna trecută Kanal D avea o medie de 450.000 de persoane, săptămâna aceasta postul a urcat la o medie de 642.000 de persoane. Pe de ală parte, Antena 1 a scăzut de la 570.000, media de săptămâna trecută, la 470.000.
COMERCIAL. Creştere de audienţă pentru Pro TV şi pe publicul comercial: aproape 400.000 a fost media de vineri seara. Antena 1 a avut poziţia a doua cu emisiunea The Wall şi X Factor, pe interval. De la o medie de 315.000 , săptămâna trecută, Antena 1 a avut aseară 260.000, media de privitori cu vârste între 18 şi 49 de ani.
Şi aici Kanal D a înregistrat cifre în creştere: de la o medie de 115.000 de persoane, postul a ajuns cu serialul turcesc la 173.000.
Audienţa posturilor TV vineri, 10 noiembrie, pe intervalul Vocea României (20.30-23.30), la nivel NAŢIONAL
NATIONAL | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 1.314.000 | 7.3 | 17.3 |
2 | Pro TV | 1.242.000 | 6.9 | 16.4 |
3 | Antena 1 | 906.000 | 5.0 | 11.9 |
4 | National TV | 437.000 | 2.4 | 5.8 |
5 | TVR 1 | 356.000 | 2.0 | 4.7 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Audienţa posturilor TV vineri, 10 noiembrie, pe intervalul Vocea României (20.30-23.30) în mediul URBAN:
URBAN | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 765.000 | 7.9 | 18.7 |
2 | Kanal D | 642.000 | 6.6 | 15.7 |
3 | Antena 1 | 468.000 | 4.8 | 11.4 |
4 | Antena 3 | 207.000 | 2.1 | 5.1 |
5 | National TV | 182.000 | 1.9 | 4.4 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Audienţa posturilor TV vineri, 10 noiembrie, pe intervalul Vocea României (20.30-23.30), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 398.000 | 8.9 | 25.1 |
2 | Antena 1 | 263.000 | 5.9 | 16.6 |
3 | Kanal D | 173.000 | 3.9 | 10.9 |
4 | Prima TV | 77.000 | 1.7 | 4.9 |
5 | National TV | 57.000 | 1.3 | 3.6 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Comentarii