Skip to main content

AUDIENŢE. Exatlon, lider de audienţă la oraşe şi în toată ţara cu ediţia de duminică

 
AUDIENŢE. Exatlon, lider de audienţă la oraşe şi în toată ţara cu ediţia de duminică

A cincea ediţie de Exatlon a pus Kanal D în poziţia de lider la oraşe şi la nivel naţional. Pe publicul comercial, Kanal D a fost al treilea, dar la mică distanţă de Antena 1 aflată pe locul secund.

Publicitate

Pro TV a fost al doilea la oraşe şi la nivel naţional, însă a fost lider detaşat pe publicul comercial, cu a doua parte din filmul Stăpânul inelelor.

Paginademedia.ro prezintă audienţele obţinute de Exatlon la a cincea ediţie:

NAŢIONAL. Kanal D a fost lider detaşat la nivelul întregii ţări. Postul a fost urmărit în cele aproape trei ore de emisiune de 1,7 milioane de telespectatori, media pe minut. Pro TV a avut locul al doilea, cu o medie de 1,4 milioane de pricitori. Postul a difuza aseară cea de-a doua parte din Stăpânul inelelor. Antena 1 a fost a treia cu 960.000 de telespectatori, în timp ce Prima TV a fost a patra televiziune cu show-ul Schimb de mame.

O apariţie interesantă în top este TVR 2 care a fosta seară pe şapte în topul audienţelor, cu filmul Ştefan cel Mare - Vaslui 1475.

URBAN. Exatlonul a pus Kanal D pe primul loc şi la oraşe, cu o medie de 735.000 de telespectatori, în medie. Poziţia a doua pentru Pro TV, care a avut duminică seara 680.000 de persoane.

COMERCIAL. Pro TV a dominat publicul comercial, cu peste 450.000, media de persoane cu vârste între 18 şi 49 de ani, de la oraşe. Antena 1 şi Kanal D au fost aproape la egalitate pe publicul comercial: aproape 300.000 de persoane pentru Antena 1 (cu filmul Sahara pe interval), respectiv 290.000 pentru Kanal D.

GALERIE FOTO. Exatlon, 14 ianuarie

Audienţa posturilor TV duminică, 14 ianuarie, pe intervalul emisiunii Exatlon (20.15-23.00), la nivel NAŢIONAL
NATIONAL Nr persoane Rtg% Shr%
1 Kanal D 1.729.000 9,7 18,6
2 Pro TV 1.485.000 8,3 16,0
3 Antena 1 962.000 5,4 10,4
4 Prima TV 632.000 3,5 6,8
5 Antena 3 579.000 3,2 6,2
6 Romania TV 533.000 3,0 5,7
7 TVR 2 360.000 2,0 3,9
8 ETNO 212.000 1,2 2,3
9 National TV 208.000 1,2 2,2
10 B1TV 166.000 0,9 1,8
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV duminică, 14 ianuarie, pe intervalul emisiunii Exatlon (20.15-23.00), în mediul URBAN
URBAN Nr persoane Rtg% Shr%
1 Kanal D 735.000 7,6 15,0
2 Pro TV 683.000 7,1 14,0
3 Antena 1 504.000 5,2 10,3
4 Antena 3 358.000 3,7 7,3
5 Romania TV 349.000 3,6 7,1
6 Prima TV 289.000 3,0 5,9
7 TVR 2 194.000 2,0 4,0
8 B1TV 117.000 1,2 2,4
9 National TV 100.000 1,0 2,0
10 Pro 2 84.000 0,9 1,7
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV duminică, 14 ianuarie, pe intervalul emisiunii Exatlon (20.15-23.00), pe publicul COMERCIAL
COMERCIAL Nr persoane Rtg% Shr%
1 Pro TV 457.000 10,2 23,8
2 Antena 1 298.000 6,7 15,5
3 Kanal D 291.000 6,5 15,1
4 Prima TV 119.000 2,7 6,2
5 TVR 2 54.000 1,2 2,8
6 Romania TV 48.000 1,1 2,5
7 Pro Cinema 30.000 0,7 1,6
8 Film Cafe 30.000 0,7 1,5
9 Antena 3 28.000 0,6 1,5
10 Disney 27.000 0,6 1,4
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Ciprian Ciprian
    Știe cineva dacă emisiunea "Te cunosc de undeva",va m-ai începe în această primăvară ?
  • F F
    Gogule las-o pe asta. E publicitate normala acum. S-ar putea sa fie chiar mai multa decât la alte televiziuni, din cauza perioadei.

    Dincolo de faptul ca emisiunea s-ar putea sa nu iasă pe profit, Kanal D își permite sa cheltuie mai mult pentru o mutare din asta, care ar putea sa îi deschidă poarta spre publicul comercial. E o investiție cu cap. Surprinzator e ca a prins la noi.
  • Catalinnn Catalinnn
    Mai , toate televiziunile vor doar sa faca profit . Kanal D a riscat oricum mult , si intr-adevar , aceste audiente nu sunt colosale , insa fata de cei 150.000 pe comercial ( si mai putin poate ) , a reusit sa castige public necaracteristic statiei si sa arate ca este un post generalist . Luni si marti au audiente mult mai mari fata de week-end , unde lucrurile stau prost de obicei . Sa vedem cum o sa se descurce azi si maine .
  • Mile Mile
    Bai expertul , tu te uiti doar la calitate gospodari , ferma , ma însoară mama , vai de tine
  • Expertul Expertul
    Ma bucur ca Exatlon este un succes pentru KanalD. Cred ca dupa acest succes vor fi tot mai putine seriale turcesti in Prime Time si KanalD va investi mai mult in continut local de calitate, iar televiziunile concurente vor fi obligate sa investeasca pentru a ramane competitive, nu sa ne propuna doar emisiuni de doi lei asa cum sunt aproape toate de la antena 1.
  • Gogu Gogu
    Habar n-aveti de industria asta. Din punct de vedere comercial, aceasta emisiune este un exemplu de "asa nu". Duci o armata de oameni la capatul lumii si nu incasezi un minut de publicitate, timp de doua ore. Rad si curcile. Bine, curcile alea care inteleg fenomenul, nu pelicanii de pe-aici care inghit toate galustile de pr, asa, nemestecate. Va meritati emisiunile pe care le priviti!!!
  • mile mile
    f, tu compari ferma cu asia express , ce au una cu alta
  • marian marian
    F, asa crezi tu nu a nimanui peste nas la filme redifuzate si ce are antenuta acum normal ca au reting , daca pro baga filme , Curierul sau alte filme importante si mai noi , erau mai jos sa fim seriosi ,
  • mile mile
    geo, pai tocmai , e rau pt ei ca fac doar atat si sub dan negru
  • marian marian
    Prefer un film decat sa vad specimene care se ,,,,,, emisiune pentru copii care nu au ce face
  • F F
    Vai mile. E 0,2 sub antena. Nimeni nu oprește antena sa programeze emisiunile sâmbătă și duminică și nu filme. Nu o face fiindcă știe ca e posibil sa fie pe 3 sau sa fie foarte aproape, ca aseară, chiar și cu emisiunile.

    Kanal D a dat peste nas Antenei și chiar Pro-ului, deși nu se apropie de el pe comercial, cu aceasta emisiune. Și s-ar putea sa producă surprize și pentru mai târziu pentru ambele televiziuni, ceea ce e bine. Ferma sau Asia Express risca sa nu impresioneze așa ușor dacă probele vor fi ca dificultate mult sub cele din Exatlon. Și cred ca așa va fi.
  • geo geo
    Bai, Mile, diferenta e f mica pe comercial. Lasa-ne. Cand era diferenta asta intre Pro si A 1 in favoarea Pro te jurai pe mame si pe sfinti ca A 1 a fost peste Pro. Asa ca taci !
  •  mile mile
    dar la comercial sub antena , pe locul 3 , care a avut filme foarte slabe
  • dani dani
    Chiar merita, sper sa creasca din ce in ce mai mult. O emisiune atat de bine realizata nu am mai vazut de la "Sunt celebru", nu prea sunt timpi morti, iar suspansul e nascut din hazard, nu e contrafacut/regizat.
    Omul care a impins realizarea Exatlon la Kanal D, in ciuda failurilor gen Supravietuitorul, merita o medalie :))
  • dan dan
    cu emisiuni de genul si alte formate daca ar mai cumpara ar merita sa fie nr 1 desi nu s un fan kanal d dar exatlon e f buna ca emisiune

Trimite un comentariu

sus