A cincea ediţie de Exatlon a pus Kanal D în poziţia de lider la oraşe şi la nivel naţional. Pe publicul comercial, Kanal D a fost al treilea, dar la mică distanţă de Antena 1 aflată pe locul secund.
Pro TV a fost al doilea la oraşe şi la nivel naţional, însă a fost lider detaşat pe publicul comercial, cu a doua parte din filmul Stăpânul inelelor.
Paginademedia.ro prezintă audienţele obţinute de Exatlon la a cincea ediţie:
NAŢIONAL. Kanal D a fost lider detaşat la nivelul întregii ţări. Postul a fost urmărit în cele aproape trei ore de emisiune de 1,7 milioane de telespectatori, media pe minut. Pro TV a avut locul al doilea, cu o medie de 1,4 milioane de pricitori. Postul a difuza aseară cea de-a doua parte din Stăpânul inelelor. Antena 1 a fost a treia cu 960.000 de telespectatori, în timp ce Prima TV a fost a patra televiziune cu show-ul Schimb de mame.
O apariţie interesantă în top este TVR 2 care a fosta seară pe şapte în topul audienţelor, cu filmul Ştefan cel Mare - Vaslui 1475.
URBAN. Exatlonul a pus Kanal D pe primul loc şi la oraşe, cu o medie de 735.000 de telespectatori, în medie. Poziţia a doua pentru Pro TV, care a avut duminică seara 680.000 de persoane.
COMERCIAL. Pro TV a dominat publicul comercial, cu peste 450.000, media de persoane cu vârste între 18 şi 49 de ani, de la oraşe. Antena 1 şi Kanal D au fost aproape la egalitate pe publicul comercial: aproape 300.000 de persoane pentru Antena 1 (cu filmul Sahara pe interval), respectiv 290.000 pentru Kanal D.
GALERIE FOTO. Exatlon, 14 ianuarie
NATIONAL | Nr persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 1.729.000 | 9,7 | 18,6 |
2 | Pro TV | 1.485.000 | 8,3 | 16,0 |
3 | Antena 1 | 962.000 | 5,4 | 10,4 |
4 | Prima TV | 632.000 | 3,5 | 6,8 |
5 | Antena 3 | 579.000 | 3,2 | 6,2 |
6 | Romania TV | 533.000 | 3,0 | 5,7 |
7 | TVR 2 | 360.000 | 2,0 | 3,9 |
8 | ETNO | 212.000 | 1,2 | 2,3 |
9 | National TV | 208.000 | 1,2 | 2,2 |
10 | B1TV | 166.000 | 0,9 | 1,8 |
URBAN | Nr persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 735.000 | 7,6 | 15,0 |
2 | Pro TV | 683.000 | 7,1 | 14,0 |
3 | Antena 1 | 504.000 | 5,2 | 10,3 |
4 | Antena 3 | 358.000 | 3,7 | 7,3 |
5 | Romania TV | 349.000 | 3,6 | 7,1 |
6 | Prima TV | 289.000 | 3,0 | 5,9 |
7 | TVR 2 | 194.000 | 2,0 | 4,0 |
8 | B1TV | 117.000 | 1,2 | 2,4 |
9 | National TV | 100.000 | 1,0 | 2,0 |
10 | Pro 2 | 84.000 | 0,9 | 1,7 |
COMERCIAL | Nr persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 457.000 | 10,2 | 23,8 |
2 | Antena 1 | 298.000 | 6,7 | 15,5 |
3 | Kanal D | 291.000 | 6,5 | 15,1 |
4 | Prima TV | 119.000 | 2,7 | 6,2 |
5 | TVR 2 | 54.000 | 1,2 | 2,8 |
6 | Romania TV | 48.000 | 1,1 | 2,5 |
7 | Pro Cinema | 30.000 | 0,7 | 1,6 |
8 | Film Cafe | 30.000 | 0,7 | 1,5 |
9 | Antena 3 | 28.000 | 0,6 | 1,5 |
10 | Disney | 27.000 | 0,6 | 1,4 |
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii
Dincolo de faptul ca emisiunea s-ar putea sa nu iasă pe profit, Kanal D își permite sa cheltuie mai mult pentru o mutare din asta, care ar putea sa îi deschidă poarta spre publicul comercial. E o investiție cu cap. Surprinzator e ca a prins la noi.
Kanal D a dat peste nas Antenei și chiar Pro-ului, deși nu se apropie de el pe comercial, cu aceasta emisiune. Și s-ar putea sa producă surprize și pentru mai târziu pentru ambele televiziuni, ceea ce e bine. Ferma sau Asia Express risca sa nu impresioneze așa ușor dacă probele vor fi ca dificultate mult sub cele din Exatlon. Și cred ca așa va fi.
Omul care a impins realizarea Exatlon la Kanal D, in ciuda failurilor gen Supravietuitorul, merita o medalie :))