AUDIENŢE. Kanal D a dominat seara de duminică, în seara Exatlon. Show-ul a fost urmărit în fiecare minut de peste 2,2 milioane de persoane din întreaga ţară. Postul a condus şi pe publicul comercial, al persoanelor cu vârste între 18 şi 49 de ani, target pe care, de obicei Kanal D are locurile doi sau trei.
Paginademedia.ro prezintă audienţele obţinute de Exatlon la ediţia de duminică, 11 februarie:
NAŢIONAL. Exatlonul, care a avut mai bine de trei ore duminică seara, a fost urmărit în fiecare minut, în medie, de 2,2 milioane de telespectatori. Kanal D a fost lider detaşat pe tronson, la o distanţă de aproape un milion de persoane de locul al doilea ocupat de Pro TV, care a avut pe interval ştirile din sport, meteo şi ultima parte din trilogia Hobbitul.
A urmat Antena 3, care a avut dezvăluiri legate de DNA şi Codruţa Kovesi, apoi Prima TV. Antena 1 a fost duminică seara a cincea televiziune, cu Băieţi de oraş şi filmul Wanted pe intervalul Exatlonului.
URBAN. Kanal D a dominat şi la oraşe, unde a avut o medie de 980.000 de telespectatori. Pro TV a avut locul al doilea şi o medie de 730.000 de persoane. Antena 1 a fost a patra televiziune.
COMERCIAL. Pe publicul comercial, diferenţa a fost mică între Kanal D şi Pro TV, cu un avans pentru Kanal D: 460.000 versus 450.000. Antena 1 a fost a treia, cu cifre la jumate faţă de primele două. TVr 1 a intrat în top cinci audienţe pe publicul comercial, cu Semifinala Eurovision, de la 21.00.
GALERIE FOTO. Exatlon, 11 februarie
NATIONAL | Nr persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 2.258.000 | 12,6 | 24,2 |
2 | Pro TV | 1.295.000 | 7,2 | 13,9 |
3 | Antena 3 | 684.000 | 3,8 | 7,3 |
4 | Prima TV | 582.000 | 3,3 | 6,2 |
5 | Antena 1 | 582.000 | 3,3 | 6,2 |
URBAN | Nr persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 977.000 | 10,1 | 19,7 |
2 | Pro TV | 726.000 | 7,5 | 14,6 |
3 | Antena 3 | 449.000 | 4,7 | 9,1 |
4 | Antena 1 | 307.000 | 3,2 | 6,2 |
5 | Prima TV | 260.000 | 2,7 | 5,2 |
COMERCIAL | Nr persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 459.000 | 10,3 | 22,8 |
2 | Pro TV | 451.000 | 10,1 | 22,4 |
3 | Antena 1 | 186.000 | 4,1 | 9,2 |
4 | Prima TV | 99.000 | 2,2 | 4,9 |
5 | TVR 1 | 66.000 | 1,5 | 3,3 |
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii
Pana aum a trecut o luna si aproape 2 saptamani, iar audientele cresc, poate vor scadea prin luna 3, iar atunci Kanal D o sa reduca din editii.
Poate asa se mai trezesc cei din Pro sa investeasca in imbunatatirea show-urilor care merg, nu in experimente esuate.
Pacat ca Pro nu a mai facut "Sunt celebru", publicul ar fi fost fidelizat din 2015 pana in 2018 cand a inceput Exatlon, si probabil ar fi fost mai greu pentru Exatlon sa prinda acelasi avant. La fel cu Masterchef, au distrus emisiunea iar acum le va fi greu sa ia fata "Chefi la cutite".
Vocea Romaniei are acelasi decor micut si urat din Kentauros de 4 ani incoace in timp ce pentru "Uite cine danseaza" au avut un decor grandios si scump, degeaba.
Un plus pentru Kanal D, e ca isi fidelizeaza publicul tanar, pun emisiunile pe YouTube, isi atrag followeri pe social media, observa trendurile si pop culture-ul si fac tot ce pot sa fie cat mai "meme-abili".
Kudos, Kanal D.
Wake up, Pro.
RIP, Antena.
Kanal D o sa reuseasca sa depaseasca Antena 1 si in februarie