AUDIENŢE. Le-a luat faţa. Într-o seară cu două premiere, pe Pro TV şi pe Antena 1, a câştigat Kanal D. La Pro TV a începul Mă însoară mama, cu Cove. Antena 1 a lansat show-ul lor de forţă în acest sezon - Asia Express. Pe Kanal D a fost Exatlon, surpriza acestui sezon.
Rezultatul?
Pe intervalul de intersecţie directă a celor trei show-uri, Exatlon a fost pe primul loc. La distanţă confortabilă.
Pro TV a simţit decizia de a programa în prime-time un show mai puţin obişnuit pentru postul TV (un show asemănător, Mireasă pentru fiul meu, era pe Kanal D şi apoi pe Antena 1 în timpul zilei). Mă însoară mama, cu Cove prezentator (startul de sezon), a împins postul TV pe locul trei pe publicul comercial (cel pe care staţia vinde publicitate). S-a mulţumit cu locul al doilea la nivel naţional şi la oraşe.
De notat prezenţa în top a Digisport, cu meciul de fotbal Concordia Chiajna - Dinamo.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele unei seri de luni pline. Intervalul orar: 20.30-22.30, cel pe care s-au bătut, direct, Exatlon (Kanal D), Asia Express (Antena 1) şi Mă însoară mama (Pro TV):
NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, intervalul de bătaie a fost al Exatlon: o medie de peste două milioane pe minut pentru emisiunea de pe Kanal D. Avansul faţă de locul al doilea a fost consistent: Mă însoară mama, cu Cove, de pe Pro TV, a fost la 600.000 de telespectatori în urma Kanal D.
Locul trei pentru Asia Express, emisiunea produsă de Mona Segal şi filmată în ţări din Asia. Producţia a fost la 800.000 de telespectatori în urma Exatlon (emisiune filmată în Republica Dominicană).
Două posturi de ştiri au fost în top 10 aseară: Antena 3 (cu peste jumătate de milion de telespectatori) şi România TV (360.000)
URBAN. Şi la oraşe, lupta între Pro TV, Antena 1 şi Kanal D a fost câştigată de postul turcesc. O medie de 860.000 de telespectatori pe minut pentru Kanal D, faţă de 730.000 la Cove şi 635.000 la Asia Express (emisiune prezentată de Gina Pistol, în care apar concurenţi ca Daniela Crudu, Vica Blochina, Dorian Popa şi Liviu Vârciu).
În top 5 a intrat şi Digisport, cu meciul Concordia Chiajna - Dinamo (scor 3-4).
COMERCIAL. Locul trei pentru Pro TV, poziţie mai puţin obişnuită pentru postul TV, mai ales la o premieră de sezon, în Prime-Time. "Vinovat": show-ul Mă însoară mama (cu Cove prezentator, cel care este pe post dimineaţa, la Vorbeşte lumea).
Pro TV a avut o medie de 350.000 de telespectatori pe publicul comercial, faţă de 360.000 la Asia Express şi 410.000 la Exatlon. La concurenţă cu cele două premiere, Kanal D a avut o cotă de piaţă de 20%, ceea ce înseamnă că unul din cinci telespectatori între 18 şi 49 de ani care se uitau la televizor urmăreau Exatlon.
NATIONAL | Persoane | Rtg | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 2.021.000 | 11.3 | 21.4 |
2 | Pro TV | 1.458.000 | 8.2 | 15.5 |
3 | Antena 1 | 1.161.000 | 6.5 | 12.3 |
4 | Antena 3 | 545.000 | 3 | 5.8 |
5 | Romania TV | 362.000 | 2 | 3.8 |
6 | Prima TV | 282.000 | 1.6 | 3 |
7 | DigiSport 1 | 270.000 | 1.5 | 2.9 |
8 | Pro Cinema | 267.000 | 1.5 | 2.8 |
9 | National TV | 254.000 | 1.4 | 2.7 |
10 | TVR 2 | 184.000 | 1 | 2 |
URBAN | Persoane | Rtg | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 858.000 | 8.9 | 17 |
2 | Pro TV | 727.000 | 7.5 | 14.4 |
3 | Antena 1 | 635.000 | 6.6 | 12.6 |
4 | Antena 3 | 407.000 | 4.2 | 8.1 |
5 | DigiSport 1 | 210.000 | 2.2 | 4.2 |
6 | Romania TV | 178.000 | 1.8 | 3.5 |
7 | Pro Cinema | 170.000 | 1.8 | 3.4 |
8 | National TV | 133.000 | 1.4 | 2.6 |
9 | Happy Channel | 118.000 | 1.2 | 2.3 |
10 | Prima TV | 108.000 | 1.1 | 2.1 |
COMERCIAL | Persoane | Rtg | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 408.000 | 9.1 | 20.4 |
2 | Antena 1 | 362.000 | 8.1 | 18.1 |
3 | Pro TV | 354.000 | 7.9 | 17.7 |
4 | Pro Cinema | 70.000 | 1.6 | 3.5 |
5 | DigiSport 1 | 66.000 | 1.5 | 3.3 |
6 | Antena 3 | 65.000 | 1.4 | 3.2 |
7 | Prima TV | 43.000 | 1 | 2.2 |
8 | National TV | 37.000 | 0.8 | 1.8 |
9 | Paramount | 33.000 | 0.7 | 1.7 |
10 | Digi 24 | 30.000 | 0.7 | 1.5 |
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
@Gândeșe PROst!, daca Fort Boyard si Supravietuitorul erau programati in ianuarie/februarie, faceau audiente! De ce? Oamenii stateau in casa ca este frig afara (altii mai iasa, ex. eu) si asa faceau audiente bune, dar ei daca s-au gandit ca in septembrie (cand era inca destul de cald) ca oamenii raman in casa ca sa vada o emisiune putin fake, este alta mancare de peste.
LA ACEASTA ORA(15:15)NU ESTE EMISIE PE PRIMA TV.SE STIE DE CE?
Ce audiente au facut Exatlon si Asia Express pe intervalele lor?