PAGINADEMEDIA DATABASE. Starbucks a lansat, pe 22 martie 2018, un program special de loialitate. Cum funcţionează programul?
Programul de recompense se bazează pe Stelele acumulate cu fiecare achiziţie – la fiecare 2 lei cheltuiţi, primeşti o stea.
Starbucks introduce un card de fidelitate pre-paid, pre-activat în cafenea, dorind astfel să recompenseze toţi clienţii din întreaga ţară care se înregistrează în programul Starbucks Rewards.
Fiecare înregistrare include un cadou de bun venit, un bonus de 50 de Stele, astfel încât fiecare fan al cafelei devine membru al clubului exclusiv.
Cum foloseşti "stelele":
Pentru a primi o băutură gratuită Tall sau Grande cu un topping la alegere, un membru al programului are nevoie de 100 de Stele.
În plus, odată ce adună 200 de Stele într-un an, Statusul unui membru este actualizat la Gold, ceea ce îi oferă mai multe beneficii şi oferte speciale, precum 1 topping adiţional gratuit la fiecare tranzacţie facută. Prin urmare, clienţii care au un Card vor avea beneficii la fiecare vizită, nu vor fi nevoiţi să aştepte mult pentru următoarea recompensă.
Mai mult, stelele sunt salvate în contul utilizatorului, care oferă acces rapid online, informaţii în timp real către şi din sistem, plus o listă de recompense şi cupoane gratuite de scanat în cafenea.
Mateusz Sielecki, Director Regional:
„Fiecare client este important, Starbucks există datorită tuturor iubitorilor de cafea care împărtăşesc momente minunate împreună. Acest program de loialitate este modul nostru de a mulţumi clienţilor şi de a preţui relaţia specială, arătându-le cât de importanţi sunt.
Programul Starbucks Rewards este expresia acestei idei. Recompensează loialitatea clienţilor noştri, oferind beneficii suplimentare la fiecare vizită în cafenelele noastre, de la băuturi gratuite până la oferte speciale şi acces la băuturi ediţie limitată ".
Mai multe informatii despre programul de loialitate sunt disponibile online – rewards.starbucksromania.ro.
Despre Starbucks Romania:
Starbucks România a deschis cafenele în trei noi oraşe în 2017 - Sibiu, Galaţi şi Oradea - şi acum are 38 de locaţii în toată ţara.
Franciza este deţinută de AmRest, operator internaţional de restaurante, a cărui reţea include mai multe branduri bine cunoscute, cum ar fi KFC, Pizza Hut, Burger King, La Tagliatella.
Ce este Paginademedia Database:
Pachetul Database este un instrument de promovare eficientă a seviciilor oferite de firme din comunicare, mass-media, publicitate, din zonele conexe, dar şi din alte câmpuri de activitate.
În secţiunea Database sunt prezentate detaliat serviciile companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.
Secţiunea Paginademedia Database este vizibilă în Home-Page, iar companiile prezente sunt afişate alternativ, la fiecare refresh al site-ului. Toate prezentările sunt listate în categoria Paginademedia Database.
Lista completă a companiilor din secţiunea Paginademedia Database, aici.
Autor: Advertorial publicitatepaginademedia.ro
Trimite un comentariu