Anul acesta, TVR va cere trecerea la emisia high definition a tuturor canelelor din portofoliul. Anunţul a fost făcut de Doina Gradea, şeful interimar al TVR, la o întâlnire cu membrii Consiliului Naţional al Audiovizualului pe tema grilelor postului public.
„Anul acesta, până la final, avem în plan ca toate canalele TVR să fie HD şi vom solicita acest lucru. Este în planul nostru de investiţii. Avem sprijinul suficient financiar, bugetul ne permite acest lucru şi asta vom face de Centenar.”, a spus Doina Gradea în faţa membrilor CNA.
Totodată, întrebată de Radu Herjeu, membru CNA, despre rebrenduirea posturilor, anunţată de mai mult timp, Gradea a răspuns:
„Legat de rebranduirea programelor TVR, da, este în planul nostru. Vom judeca cu mult discernământ pentru că brandul TVR este extrem de puternic şi în toate cercetările făcute, TVR rămâne unul dintre cele mai puternice. Vom face lucrur acesta. Sper că o vom face de Centenar. Avem şi resursele financiare.”, a mai spus Doina Gradea.
Doina Gradea a mai anunţat, fără a da detalii, că anul acesta TVR intenţionează să realizeze un serial istoric. Postul public va organiza anul acesta şi o nouă ediţie Cerbul de aur, în anul când se împlinesc 50 de ani de la prima ediţie.
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii
Tvr 1 ar trebui facut un post de stiri,tvr 2 generalist,tvr 3 mai mult regional si mai putin cultural ca sa băgăm iar tvr cultural.A da,si un canal de sport ar fi binevenit.
Dar degeaba treceti in HD daca nu schimbati si continutul.
Si nu reconsiderati TVR 1 ca fiind principal canal de comunicare.
- Desființează toate canalele și rămâne doar TVR HD,
- Face versiune HD și pentru posturile centrale și pentru cele locale.
La posturile locale cred că este prioritară investiția în conținut, nu cea în transmisie.
Toate versiunile HD ale posturilor au loc în multiplexul deținut deja de TVR.
TVR nu are nevoie de un rebranding complet, în anii 90 a avut parte de multe rebrandinguri nereușite, soluția aleasă în 2004 este prima soluție cu adevărat profesionistă și ar trebui păstrată.
Este nevoie de un refresh, nu de un rebranding.
Un model demn de urmat este cel al companiei Orange.
Brandul Orange a apărut în 1995 și de atunci a rămas neschimbat.
A fost de la început un brand simplist, minimalist, ușor de recunoscut și de reprodus cu doar două elemente vizuale.
Dar Orange a avut și continuă să aibă multe campanii în care introduce noi elemente grafice, fără însă a schimba sigla.
Și TVR poate crea noi campanii de promovare, fără a mai umbla la siglă.