Comunicarea pentru musicalul Mamma Mia, care va avea premiera în România în luna mai, va fi făcută de Fabrica de PR. Agenţia a fost înfiinţată anul trecut de Camelia Cavadia şi Alina Sin.
Camelia Cavadia şi Alina Sin au lucrat în trecut, ca PR, pentru Pro TV şi pentru Antena 1. Cavadia are 20 de ani de PR la Pro TV, urmaţi de trei ani la Antena 1 (2014-2017).
În vara anului trecut, Cavadia şi Sin au înfiinţat Fabrica de PR.
Musicalul Mamma Mia este produs în România de Sorin Enache (fost Realitatea TV, Antena 1, Pro TV) şi de Andrei Boncea. Va avea premiera pe 24 mai, la Sala Palatului.
Sorin Enache se ocupă de show, ca producător, prin compania Atelier Production, în colaborare cu Wondertheatre, firma lui Andrei Boncea (cu care Sorin Enache a lucrat în Pro TV, la începuturile staţiei).
Ce spune Sorin Enache, producătorul Atelier Promotion:
Spectacolul este o premieră a genului în România, în sensul ca va fi primul musical de Broadway produs 100% independent, care se va întinde pe o perioada de minim 2 ani si va avea peste 100 de reprezentaţii, iar ambiţia noastră este să ajungem cu această super producţie în toate marile oraşe din România.
O placere chiar mai mare este că ma reîntâlnesc cu Andrei Boncea cu care am făcut echipă în vremuri oarecum legendare ale PRO TV. Cred cu tărie ca va fi nu doar un succes de public ci va fi foarte fun si challenging pentru noi, producătorii".
Detalii despre Mamma Mia, pe Paginademedia.ro, aici
Citeşte şi:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
https://observator.tv/eveniment/anca-lungu-se-desparte-de-pupitrul-observatorului-de-weekend-247454.html respectiv noii prezentatori
https://observator.tv/eveniment/octavia-geamanu-si-cosmin-stan-vor-prezenta-observatorul-de-wekeend-la-antena-1-247455.html