AUDIENŢE. "Fructul" de pe Antena 1 a „oprit” serile de lider ale Exatlonului şi ale Pro TV pe publicul comercial, pentru prima dată de la începutul serialului.
Aseară, la episodul 17, serialul Fructul oprit, realizat de echipa Ruxandrei Ion, a fost pe primul loc pe segmentul comercial. Este o premieră, de când producţia a fost difuzată de Antena 1.
Naţionalul şi oraşele au rămas la Kanal D, cu Pro TV pe locurile 2 şi 3.
Cu cine s-a intersectat?
Fructul oprit al Antenei 1 s-a duelat cu o ediţie din Ferma vedetelor (Pro TV), în timp ce pe Kanal D rula, ca de obicei, Exatlon.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele Fructul Oprit din 9 mai:
NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, la Fructul Oprit s-au uitat peste 1,2 milioane de români. Serialul a fost pe poziţia a doua, după Kanal D (cu o medie de peste 1,4 milioane de români).
Ferma Vedetelor s-a poziţionat pe cea de-a treia pozitie, cu o medie de aproximativ 1 milion de telespectatori.
URBAN. Clasamentul de pe oraşe este acelaşi. Exatlon i-a adus Kanal D poziţia de lider, cu o medie de 701.000 de telespectatori, urmat de Antena 1 şi serialul Ruxandrei Ion, cu 660.000 de privitori şi de Pro TV, cu o cifră de 598.000 de telespectatori.
COMERCIAL: Aproape 340.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani pentru serialul Fructul Oprit. O audienţă cu care producţia românească de pe Antena 1 a fost - în premieră - pe primul loc de la lansare.
Pe intervalul de difuzare al episodului 17 din Fructul Oprit, Pro TV era urmărit de 290.000 de telespectatori, iar Kanal D, de aproape 280.000.
Audienta posturilor TV miercuri, 9 mai, pe intervalul serialului Fructul oprit (20.00-23.00), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 1.496.000 | 8.4 | 19 |
2 | Antena 1 | 1.242.000 | 6.9 | 15.8 |
3 | Pro TV | 1.068.000 | 6 | 13.6 |
4 | Antena 3 | 380.000 | 2.1 | 4.8 |
5 | Romania TV | 372.000 | 2.1 | 4.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Audienta posturilor TV miercuri, 9 mai, pe intervalul serialului Fructul oprit (20.00-23.00), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 701.000 | 7.3 | 16.5 |
2 | Antena 1 | 660.000 | 6.8 | 15.6 |
3 | Pro TV | 598.000 | 6.2 | 14.1 |
4 | Antena 3 | 259.000 | 2.7 | 6.1 |
5 | Romania TV | 188.000 | 1.9 | 4.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Audienta posturilor TV miercuri, 9 mai, pe intervalul serialului Fructul oprit (20.00-23.00), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 338.000 | 7.6 | 20.9 |
2 | Pro TV | 291.000 | 6.5 | 18 |
3 | Kanal D | 276.000 | 6.2 | 17 |
4 | National TV | 59.000 | 1.3 | 3.7 |
5 | Prima TV | 58.000 | 1.3 | 3.6 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Autor: Andreea Iordache andreea.iordachepaginademedia.ro
Comentarii
Actorii si-au intrat in pielea personajelor s-au maturizat in roluri. E si normal ca ne-am uitat putin cate putin, mai schimbam pe altceva...pana ne-a captat si acum vrem sa stim ce mai debiteaza nebuna de Sonia..
A ajuns pe primul loc datorita femeilor. Mai bine zis casnicelor. Probabil 10% reprezinta publicul masculin.
Daca se juca in continuare pentru eliminare era mai interesant, dar asa doar eliminarea mai este interesanta.
Eu nu cunosc pe nimeni care sa se uite la un serial dupa ce s-au difuzat deja 16 episoade ....