AUDIENŢE. Victoria la limită a Germaniei a adus o victorie detaşată Televiziunii Române. TVR a obţinut cele mai importante cifre pe targetul comercial de la începutul Campionatului Mondial de până acum.
Meciul Germania - Suedia difuzat de TVR sâmbătă seară, de la ora 21:00, a fost lider de audienţă pe toate targeturile şi a obţinut cea mai bună cifră pe targetul urban 18-49 de până acum: o medie de 476.000 de telespectatori pe acest segment comercial.
Până acum, meciul cu cele mai bune cifre pe comercial a fost Brazilia - Elveţia, care rămâne cel mai urmărit pe publicul total, cu puţin peste partida Germania - Suedia: 1,64 milioane milioane de români, faţă de 1,61 la Germania - Suedia.
Partida Germania - Suedia, de pe TVR - încheiată cu scorul de 2-1, printr-un gol înscris în minutul 95 - s-a intersectat cu Next Star şi filmul american Gustul fructului oprit (pe Antena 1) şi cu filmul Transformers (pe ProTV).
Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţa posturilor de televiziune din 23 iunie, pe intervalul meciului Germania - Suedia:
NAŢIONAL. TVR s-a situat pe primul loc, cu o medie de 1.613.000 de telespectatori. Locul doi a fost obţinut de Antena 1, cu o medie de 1.327.000, iar podiumul a fost completat de ProTV cu 785.000 de urmăritori.
URBAN. Oraşele au urmărit victoria naţionalei Germaniei, iar TVR a obţinut o medie de 980.000 de urmăritori. Antena 1 a avut o audienţă de 715.000, iar ProTV o medie 344.000.
COMERCIAL. Televiziunea Română a obţinut cele mai mari cifre pe targetul 18-49 urban din acest Campionat Mondial, cu o medie de 476.000 de telespectatori, cât Antena 1 şi ProTV la un loc. Next Star şi filmul au adus postului Antena 1 o medie de 241.000 de urmăritori, în timp ce filmul de pe ProTV ţinea în faţa televizoarelor 222.000 de telespectatori.
Audienţele posturilor de televiziune din sânbătă 23 iunie pe intervalul meciului Germania - Suedia (21:00-23:00), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | TVR 1 | 1.613.000 | 9 | 20,7 |
2 | Antena 1 | 1.327.000 | 7,4 | 17 |
3 | Pro TV | 785.000 | 4,4 | 10,1 |
4 | Kanal D | 662.000 | 3,7 | 8,5 |
5 | Romania TV | 498.000 | 2,8 | 6,4 |
6 | Antena 3 | 345.000 | 1,9 | 4,4 |
7 | ETNO | 227.000 | 1,3 | 2,9 |
8 | National TV | 189.000 | 1,1 | 2,4 |
9 | Realitatea TV | 146.000 | 0,8 | 1,9 |
10 | Prima TV | 144.000 | 0,8 | 1,8 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţele posturilor de televiziune din sânbătă 23 iunie pe intervalul meciului Germania - Suedia (21:00-23:00), la nivel URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | TVR 1 | 980.000 | 10,2 | 24,1 |
2 | Antena 1 | 715.000 | 7,4 | 17,6 |
3 | Pro TV | 344.000 | 3,6 | 8,5 |
4 | Kanal D | 272.000 | 2,8 | 6,7 |
5 | Romania TV | 234.000 | 2,4 | 5,8 |
6 | Antena 3 | 211.000 | 2,2 | 5,2 |
7 | Realitatea TV | 109.000 | 1,1 | 2,7 |
8 | TVR 2 | 92.000 | 1 | 2,3 |
9 | Pro 2 | 78.000 | 0,8 | 1,9 |
10 | Prima TV | 70.000 | 0,7 | 1,7 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţele posturilor de televiziune din sânbătă 23 iunie pe intervalul meciului Germania - Suedia (21:00-23:00), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | TVR 1 | 476.000 | 10,7 | 31,4 |
2 | Antena 1 | 241.000 | 5,4 | 15,9 |
3 | Pro TV | 222.000 | 5 | 14,6 |
4 | Kanal D | 100.000 | 2,3 | 6,6 |
5 | Antena 3 | 37.000 | 0,8 | 2,4 |
6 | Prima TV | 34.000 | 0,8 | 2,3 |
7 | Realitatea TV | 26.000 | 0,6 | 1,7 |
8 | Romania TV | 25.000 | 0,6 | 1,7 |
9 | Antena Stars | 23.000 | 0,5 | 1,5 |
10 | Pro 2 | 23.000 | 0,5 | 1,5 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Comentarii
Bravo Campionatului Mondial ca ii mai da viata TVR-ului obosit. Dupa terminarea lui, TVR o sa pice iarasi sub top 10
Campionatul mondial face audiente bune pentru tvr. Nu mai vede 30 share pe comercial pana la urmatorul campionat, așa ca mai bine ar încerca să își promoveze o emisiune noua în perioada asta.