(P) Un fotograf oficial responsabil de #DoEpicShots – Vali Bărbulescu. Activări speciale la standuri. Parteneriat cu AlistMagazine, proiectul fondat de Andreea Esca. Concursuri cu mii de fotografii participante. Plus o “brigadă” de influenceri implicaţi în proiect.
Sunt doar câteva dintre activităţile Samsung Galaxy S9 ca partener oficial al festivalului Untold. De altfel, Samsung Galaxy S 9 a fost smartphone oficial al Untold, unele dintre cele mai mari festivaluri din Europa.
Trecem în revistă – cu Galeriile foto de rigoare - câteva din aspectele parteneriatului, care a asigurat o interacţiune complexă a brandului cu fanii veniţi la festival, atât “offline”, în spaţiile cu activări inedite, cât şi online, prin postări pe Instagram, pe Facebook, interviuri live şi hashtagul #DoEpicShots.
Detalii despre fiecare, în continuare:
Înainte, de notat că Samsung a fost partener oficial la cele mai mari festivaluri din România. Este vorba despre Untold (despre care vom detalia în continuare), de Neversea şi de Summer Well.
Ce s-a întâmplat la Untold?
Vali Bărbulescu – Epic Photographer Untold
Samsung a desemnat un Epic Photographer: Vali Bărbulescu. “Misiunea” lui: să surprindă cadre cu invitaţi speciali la Untold. A postat peste 30 de fotografii pe Instagram, cele mai multe cu vedete şi influenceri. Provocarea principală: să surprindă în cadre alb-negru unul dintre cele mai “colorate” festivaluri din lume.
Untold: Trei Ambasadori Samsung în Epic Squad
La provocarea Samsung, trei ambasadori au format “Epic Squad”, o “brigadă” care să implice şi să mobilizeze comunitatea Untold.
Membrii Samsung Epic Squad:
Sînziana Iacob – fashion blogger
Teo Rogobete – food blogger
Cristian Vasile – fotograf şi fondator al Bucureşti Optimist
Cei care au postat cele mai interesante, inedite, simpatice fotografii pe Instagram, cu hashtagul #DoEpicShots au putut câştiga premii pe măsură.
Marele premiu: Un telefon Samsung Galaxy S9+, plus bilete şi cazare pentru gaşca de prieteni.
În afara “ambasadorilor”, Samsung a colaborat cu o serie de Instagrammeri şi micro-influenceri cu puternice comunităţi închegate în jurul lor.
Ajutor pentru #DoEpicShots: workshopuri pentru Instagrammeri şi “ghiduri” pentru cadre “epice”
Raise your visibility on Instagram – Creşte vizibilitatea pe Instagram a fost numele unui workshop organizat de Samsung. Cu ajutorului partenerilor, atelierul şi-a propus să ofere câteve sfaturi pentru dezvoltarea unei comunităţi solide pe reţeaua socială prin crearea de conţinut de calitate.
Înainte de festival, a fost distribuit Samsung Guide for the most epic picture at Untold: tips&tricks despre festival, despre spaţiile amenajate, dar şi despre ce poţi face cu un Samsung pentru a capta cele mai bune cadre.
Experienţe VR şi “oaza” Samsung: “generatoarele” de postări
Spaţiile Samsung de la Untold au fost adevărate “generatoare” de postări pe Instagram şi pe Facebook. De ce?
- Într-unul dintre spaţii, fanii puteau testa Virtual Reality – o călătorie cu VR Rocket Man, un simulator al unei rachete.
- Leagănele Samsung – un colţ de relaxare, în care se puteau testa capabilităţile Super Slow Motion ale Galaxy S9.
- Testarea calităţilor avansate de fotografie cu lumină slabă ale Galaxy S9: cadre cu o pădure în fundal.
- The Energy Belt: locul în care fanii îşi puteau încărca telefoanele mobile, un spaţiu într-o formă a literelor Samsung.
- Business Area: pentru cei care aveau nevoie de un loc mai liniştit, pentru o conversaţie. Tot ce se întâmpla la festival se putea vedea pe ecrane QLED.
GALERIE FOTO
Colţul Samsung – A List Magazine: Ce te ridică din pat dimineaţa? Interviuri LIVE
Un parteneriat A list Magazine, proiectul fondat de Andreea Esca şi Samsung a fost o altă componentă a prezenţei brandului la Untold.
În ce a constat acest parteneriat?
Publicaţia de lifestyle a avut un spaţiu special amenajat, cu tema “Ce te face să te ridici din pat dimineaţa?”
Publicaţia Andreei Esca a transmis live interviuri cu vedete care au trecut pe la Untold. Interviuri realizate cu ajutorul telefonului Samsung Galaxy S9+.
GALERIE FOTO
Ca o concluzie, ce a însemnat parteneriatul Samsung – Untold? Cum s-a văzut brandul Galaxy S9+ la festival? Instagrammeri cu comunităţi puternice implicaţi, interviuri live, spaţii cu experienţe inedite, interacţiuni ale fanilor cu brandul, workshop-uri, dar şi un “Epic Squad”, o “brigadă” specială cu influenceri de top.
Plus hashtagul #DoEpicShots, generator de postări cu cadre de excepţie de la festival pe reţelele sociale.
Autor: Advertorial publicitatepaginademedia.ro
Trimite un comentariu