AUDIENŢE. Fructul oprit a fost vedeta serii de miercuri în topul audienţelor, cu ultimul episod de anul acesta. Antena 1 fost lider în toată ţara şi pe publicul de la oraşe, însă primul loc pe comercial a mers la Pro TV.
Deşi a pierdut comercialul, serialul produs de Ruxandra Ion a scos cifre peste media obişnuită a postului. Mai exact, a avut un rating de 10,2% la nivel naţional şi o cotă de piaţă de peste 18% pe toate targeturile.
Postul Intact a avut o medie de audienţă de aproximativ 1,8 milioane de privitori din toată ţara. În minutul de aur, de la 22:18, aproximativ două milioane de oameni aveau televizoarele deschise pe Antena 1.
Serialul Fructul oprit intră în vacanţă, iar primul episod din partea a doua a sezonului doi se vede miercuri, 16 ianuarie, de la ora 20:00.
Producţiile care s-au intersectat cu Fructul oprit, pe interval, au fost filmul de acţiune Legea e lege (Pro TV, 20:30) şi serialul turcesc Dragoste şi ură (Kanal D, 20:00).
Paginademedia.ro prezintă în continuare cifrele serii de 19 decembrie, pe intervalul serialului Fructul oprit (20:00-23:05):
NAŢIONAL. Fructul oprit a fost prima opţiune telespectatorilor miercuri seară. Serialul de la Antena 1 a scos o medie de audienţă de aproximativ 1,8 milioane de privitori din toată ţara. Producţia a avut un rating care a sărit de 10,2 puncte.
Pe locul secund s-a clasat Pro TV, care a avut pe interval cifre de aproximativ 1,6 milioane de telespecatori pe minut.
Kanal D, Antena 3 şi România TV au fost următoarele trei posturi clasate.
URBAN. Pe publicul de la oraşe tot Antena 1 a fost lider, însă diferenţa faţă de locul doi nu a fost considerabilă. Postul Intact a scos o medie de 820.000 de privitori, în fiecare minut.
Pro TV, de pe locul doi, a scos o medie de aproximativ 807.000 de telespectatori pe minut.
COMERCIAL. Pe publicul tânăr lucrurile s-au schimbat. Pe primul loc în clasament a trecut Pro TV. Postul de televiziune a avut pe interval cifre de aproximativ 380.000 de privitori pe minut şi o cotă de piaţă de 24,7%.
Antena 1 s-a clasat pe locul secund, cu o medie de audienţă de aproximativ 375.000 de telespectatori pe minut şi un share de 24,2%.
Kanal D a staţionat pe locul trei, Digi Sport 1 şi Pro 2 au completat clasamentul.
Audienta posturilor TV miercuri, 19 decembrie, pe intervalul Fructul oprit (20:00-23:05), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Nr. Persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1.800.000 | 10.2 | 21.2 |
2 | Pro TV | 1.599.000 | 9 | 18.9 |
3 | Kanal D | 722.000 | 4.1 | 8.5 |
4 | Antena 3 | 414.000 | 2.3 | 4.9 |
5 | Romania TV | 398.000 | 2.2 | 4.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV miercuri, 19 decembrie, pe intervalul Fructul oprit (20:00-23:05), în mediul URBAN:
URBAN | Nr. Persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 821.000 | 8.6 | 18.8 |
2 | Pro TV | 807.000 | 8.4 | 18.5 |
3 | Kanal D | 348.000 | 3.6 | 8 |
4 | Antena 3 | 263.000 | 2.7 | 6 |
5 | Romania TV | 230.000 | 2.4 | 5.3 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV miercuri, 19 decembrie, pe intervalul Fructul oprit (20:00-23:05), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr. Persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 381.000 | 8.8 | 24.7 |
2 | Antena 1 | 374.000 | 8.7 | 24.2 |
3 | Kanal D | 106.000 | 2.5 | 6.9 |
4 | DigiSport 1 | 52.000 | 1.2 | 3.4 |
5 | Pro 2 | 43.000 | 1 | 2.8 |
Macar "Exatlon" are audienta dubla pe comercial. Chiar finala a avut 6, de trei ori peste serialele turcesti. Si "Exatlon" in ultimele saptamani a fost peste "Ultimul Trib", "X Factor". In unele zile chiar si peste "Te cunosc de undeva".
Si foarte bine ca are audienta mica; sa scapam de serialele astea.