AUDIENŢE. Pro TV a început în forţă grila de „primăvară”, cu Las Fierbinţi şi Ferma, în noua formulă.
Reality show-ul a pus Pro TV pe prima poziţie în audienţe, la fel ca serialul care a deschis prime-time-ul, Las Fierbinţi, primul episod din sezonul 15 (cifrele Las Fierbinţi, AICI).
Cu Mihaela Rădulescu în rol de prezentatoare şi cu un format schimbat, show-ul a avut peste 1,8 milioane de telespectatori în întreaga ţară.
Pe publicul comercial, Ferma a fost lider detaşat, cu cifre mai mari decât Kanal D şi Antena 1 la un loc.
Paginademedia.ro prezintă în continuare cifrele serii 29 ianuarie, pe intervalul emisiunii Ferma (21:20-23.00):
NAŢIONAL. Ferma de la Pro TV a ţinut în faţa televizoarelor 1,8 milioane de persoane din întreaga ţară. A fost peste Kanal D, cu Exatlon pe interval, şi peste Antena 1, cu filmul Troia.
Topul serii de marţi a fost completat de Antena 3 şi Romania TV.
URBAN. Reality-show-ul a condus şi oraşele 830.000 de persoane, media de telespectatori. Kanal D a avut poziţia a doua cu peste jumătate de telespectatori de la oraşe.
Antena 1 a fost jos la oraşe, cu filmul Troia pe interval şi o medie de 340.000 de privitori.
COMERCIAL. Dacă pe intervalul Las Fierbinţi, Pro TV a avut o medie de 480.000 de persoane, pe publicul comercial, la Ferma au rămas în jur de 410.000.
Pro TV a avut cifre duble faţă de Kanal D, care a avut poziţia secundă şi de Antena 1.
Audienta posturilor TV marţi, 29 ianuarie, pe intervalul primei ediţii Ferma (21:20-23.00), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.861.000 | 10.5 | 23.3 |
2 | Kanal D | 1.145.000 | 6.5 | 14.3 |
3 | Antena 1 | 638.000 | 3.6 | 8.0 |
4 | Antena 3 | 458.000 | 2.6 | 5.7 |
5 | Romania TV | 334.000 | 1.9 | 4.2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 29 ianuarie, pe intervalul primei ediţii Ferma (21:20-23.00), în mediul URBAN:
URBAN | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 833.000 | 8.7 | 20.1 |
2 | Kanal D | 537.000 | 5.6 | 13.0 |
3 | Antena 1 | 340.000 | 3.5 | 8.2 |
4 | Antena 3 | 297.000 | 3.1 | 7.2 |
5 | Romania TV | 184.000 | 1.9 | 4.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 29 ianuarie, pe intervalul primei ediţii Ferma (21:20-23.00), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 409.000 | 9.5 | 27.1 |
2 | Kanal D | 196.000 | 4.6 | 13.0 |
3 | Antena 1 | 150.000 | 3.5 | 9.9 |
4 | Pro 2 | 63.000 | 1.5 | 4.2 |
5 | Happy Channel | 58.000 | 1.3 | 3.8 |
Citeşte şi:
AUDIENŢE. Primul episod, primul loc. Las Fierbinţi, lider de audienţă cu premiera sezonului
Comentarii