AUDIENŢE. Vârf de audienţă pentru Realitatea TV pe intervalul 19.00-19.10, pe care a fost suspendată emisia postului. Doar cu textul deciziei de suspendare citi pe post, Realitatea TV a depăşit toate celelalte staţii de ştiri.
Pe naţional, a fost imediat după Antena 3. La oraşe, a fost cea mai urmărită staţie de ştiri. Pe publicul comercial, Realitatea TV a avut audienţe mai mari şi decât staţii generaliste, precum Naţional TV şi Kanal D.
Cifrele Realitatea TV au fost de aproape patru ori mai mari decât audienţa normală a staţiei!
Ce s-a întâmplat în cele zece minute?
În şapte din cele zece minute de suspendare, comunicatul CNA cu sancţiunea (pe care aveau obligaţia să îl prezinte, conform legii), un comunicat foarte lung, a fost citit, pe voci, ca şi cum emisia nu ar fi fost oprită. În următoarele trei, textul a fost doar afişat, fără sunet.
Conform Legii audiovizualului, postul are obligaţia ca, timp de zece minute "să difuzeze numai textul deciziei de sancţionare". Legea nu prevede dacă textul poate sau nu să fie şi citit.
VEZI filmul cu momentul suspendării, AICI
Reamintim că, în şedinţa de marţi, Consiliul Naţional al Audiovizualului a decis întreruperea emisiei Realitatea TV pentru 10 minute, pentru modul în care a reflectat evenimentele din jurul protestelor din 10 august. Romania TV, tot pentru perioada protestelor, a fost sancţionată cu 15.000 de lei. Antena 3 nu a primit nicio sancţiune. Ce au spus membrii CNA şi cum a decurs şedinţa, aici
Paginademedia.ro vă prezintă cifrele suspendării:
NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, peste 370.000 de români s-au uitat la Realitatea TV în cele zece minute. Cifra este de aproape patru ori mai mare decât are Realitatea în mod normal.
În intervalul 19.00-19.10, Realitatea TV a fost imediat după Antena 3, dar peste celelalte staţii de ştiri. În clasamentul general, a fost pe locul 6.
URBAN. O medie de 260.000 de telespectatori în intervalul 19.00-19.10 pentru Realitatea TV. Adică tot cam de patru ori decât media normală.
Locul 5 în clasamentul general şi prima poziţie între staţiile de ştiri.
COMERCIAL. Suspendarea emisiei i-a adus Realităţii locul trei pe publicul comercial, cel între 18 şi 49 de ani. Cu 86.000 media (şi aici, de câteva ori peste medie) a fost după Pro TV şi Antena 1, dar peste National TV şi Kanal D.
Audienţa posturilor TV joi, 17 ianuarie, pe intervalul 19.00-19.10, la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 2.229.000 | 12.6 | 25.8 |
2 | Antena 1 | 1.567.000 | 8.8 | 18.1 |
3 | Kanal D | 623.000 | 3.5 | 7.2 |
4 | National TV | 543.000 | 3.1 | 6.3 |
5 | Antena 3 | 392.000 | 2.2 | 4.5 |
6 | Realitatea TV | 372.000 | 2.1 | 4.3 |
7 | Happy Channel | 266.000 | 1.5 | 3.1 |
8 | Romania TV | 223.000 | 1.3 | 2.6 |
9 | Prima TV | 186.000 | 1.1 | 2.2 |
10 | Antena Stars | 176.000 | 1 | 2 |
11 | Pro Cinema | 160.000 | 0.9 | 1.8 |
12 | Pro 2 | 142.000 | 0.8 | 1.6 |
13 | Minimax | 130.000 | 0.7 | 1.5 |
14 | Cartoon Network | 108.000 | 0.6 | 1.3 |
15 | ETNO | 96.000 | 0.5 | 1.1 |
16 | Digi 24 | 86.000 | 0.5 | 1 |
17 | Disney Junior | 80.000 | 0.5 | 0.9 |
18 | TVR 1 | 78.000 | 0.4 | 0.9 |
19 | AXN | 75.000 | 0.4 | 0.9 |
20 | Disney | 62.000 | 0.4 | 0.7 |
21 | B1TV | 62.000 | 0.4 | 0.7 |
22 | TVR 2 | 59.000 | 0.3 | 0.7 |
23 | Nickelodeon | 53.000 | 0.3 | 0.6 |
24 | Nick JR | 46.000 | 0.3 | 0.5 |
25 | DigiSport 1 | 39.000 | 0.2 | 0.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 17 ianuarie, pe intervalul 19.00-19.10, în mediul URBAN:
URBAN | Nr. Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 964.000 | 10.1 | 23.1 |
2 | Antena 1 | 680.000 | 7.1 | 16.3 |
3 | National TV | 311.000 | 3.2 | 7.5 |
4 | Kanal D | 270.000 | 2.8 | 6.5 |
5 | Realitatea TV | 260.000 | 2.7 | 6.2 |
6 | Antena 3 | 224.000 | 2.3 | 5.4 |
7 | Happy Channel | 129.000 | 1.3 | 3.1 |
8 | Romania TV | 102.000 | 1.1 | 2.4 |
9 | Antena Stars | 76.000 | 0.8 | 1.8 |
10 | Digi 24 | 74.000 | 0.8 | 1.8 |
11 | Prima TV | 72.000 | 0.8 | 1.7 |
12 | Cartoon Network | 63.000 | 0.7 | 1.5 |
13 | Disney Junior | 56.000 | 0.6 | 1.4 |
14 | Minimax | 52.000 | 0.5 | 1.3 |
15 | B1TV | 52.000 | 0.5 | 1.2 |
16 | AXN | 51.000 | 0.5 | 1.2 |
17 | Pro Cinema | 47.000 | 0.5 | 1.1 |
18 | DigiSport 2 | 36.000 | 0.4 | 0.9 |
19 | Pro 2 | 35.000 | 0.4 | 0.8 |
20 | Nick JR | 35.000 | 0.4 | 0.8 |
21 | Disney | 33.000 | 0.3 | 0.8 |
22 | Discovery | 33.000 | 0.3 | 0.8 |
23 | TVR 2 | 30.000 | 0.3 | 0.7 |
24 | TVR 1 | 28.000 | 0.3 | 0.7 |
25 | History | 27.000 | 0.3 | 0.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 17 ianuarie, pe intervalul 19.00-19.10, pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr. Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 386.000 | 9 | 28.1 |
2 | Antena 1 | 231.000 | 5.4 | 16.9 |
3 | Realitatea TV | 85.000 | 2 | 6.2 |
4 | National TV | 84.000 | 2 | 6.1 |
5 | Kanal D | 81.000 | 1.9 | 5.9 |
6 | Disney Junior | 41.000 | 1 | 3 |
7 | Digi 24 | 38.000 | 0.9 | 2.7 |
8 | Antena 3 | 36.000 | 0.8 | 2.6 |
9 | Prima TV | 30.000 | 0.7 | 2.2 |
10 | Happy Channel | 25.000 | 0.6 | 1.8 |
11 | Discovery | 22.000 | 0.5 | 1.6 |
12 | Cartoon Network | 21.000 | 0.5 | 1.5 |
13 | Minimax | 18.000 | 0.4 | 1.3 |
14 | Pro 2 | 17.000 | 0.4 | 1.2 |
15 | History | 14.000 | 0.3 | 1 |
16 | TVR 2 | 13.000 | 0.3 | 0.9 |
17 | Nick JR | 12.000 | 0.3 | 0.9 |
18 | Romania TV | 11.000 | 0.3 | 0.8 |
19 | AXN | 11.000 | 0.3 | 0.8 |
20 | DigiSport 2 | 11.000 | 0.3 | 0.8 |
21 | Antena Stars | 10.000 | 0.2 | 0.7 |
22 | Comedy Central | 10.000 | 0.2 | 0.7 |
23 | Disney | 8.000 | 0.2 | 0.6 |
24 | Nickelodeon | 8.000 | 0.2 | 0.6 |
25 | Pro Cinema | 7.000 | 0.2 | 0.5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
VIDEO. Realitatea TV, momentul suspendării emisiei: "Fiţi alături de noi! Filmaţi-vă în faţa televizoarelor!"
Citeşte şi:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii