AUDIENŢE. Românii au ales drumul de „ţară” spre Fierbinţi şi au ocolit Drumul elefantului de la Asia Express. Las Fierbinţi a fost lider de audienţă marţi, pe toate targeturile. Serialul a predat ştafeta emisiunii Ferma, care a ţinut Pro TV pe primul loc până la sfarşitul serii.
Seara de marţi a fost bogată în emisiuni şi seriale. Pro TV a pus la bătaie „reţeta rurală”, cu Las Fierbinţi şi Ferma, Antena 1 a difuzat a treia ediţie a emisiunii Asia Express, iar Kanal D a mizat pe Exatlon.
Happy Channel, post care a bifat locul patru pe toate targeturile, a difuzat serialul turcesc Femeie în înfruntarea destinului.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţa posturilor TV pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:20) şi Ferma (21:20-23:00):
NAŢIONAL. La nivel de ţară, Las Fierbinţi a adunat, în medie, 2.595.000 de persoane în faţa micilor ecrane, peste audienţele Antena 1 şi Kanal D adunate.
Locul doi a ajuns la Antena 1 şi Asia Express. Emisiunea a numărat 1.185.000 de telespectatori, iar Exatlon, ocupanta locului trei, 1.141.000.
URBAN. În mediul urban, poveştile poliţistului Robi şi ale primarului Vasile au obţinut 1.170.000 de urmăritori. Antena 1 s-a situat pe locul doi, cu media de 716.000 de telespectatori, iar Kanal D a avut o medie de audienţă de 502.000 de persoane.
COMERCIAL. Lucrurile rămân neschimbate şi pe segmentul comercial. Las Fierbinţi i-a adus postului din Pache o medie de 508.000 de telespectatori, în timp ce Asia Express a obţinut 312.000 de privitori.
Exatlon, fenomenul primăverii trecute, a adus postului Kanal D locul trei şi media de 177.000 de telespectatori.
Audienta posturilor TV marţi, 12 februarie pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21.20), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 2.595.000 | 14.6 | 26.4 |
2 | Antena 1 | 1.185.000 | 6.7 | 12.0 |
3 | Kanal D | 1.141.000 | 6.4 | 11.6 |
4 | Happy Channel | 497.000 | 2.8 | 5.1 |
5 | National TV | 403.000 | 2.3 | 4.1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 12 februarie pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21.20), în mediul URBAN:
URBAN | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.170.000 | 12.2 | 23.2 |
2 | Antena 1 | 716.000 | 7.5 | 14.2 |
3 | Kanal D | 502.000 | 5.2 | 10.0 |
4 | Happy Channel | 261.000 | 2.7 | 5.2 |
5 | Antena 3 | 198.000 | 2.1 | 3.9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 12 februarie pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21.20), pe segmentul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 508.000 | 11.9 | 28.3 |
2 | Antena 1 | 312.000 | 7.3 | 17.4 |
3 | Kanal D | 177.000 | 4.1 | 9.9 |
4 | Happy Channel | 88.000 | 2.1 | 4.9 |
5 | National TV | 53.000 | 1.2 | 3.0 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Intervalul Ferma
Pe intervalului emisiunii de tip reality Ferma, diferenţa dintre cele trei posturi a fost mai mică decât în timpul difuzării Las Fierbinţi, însă Pro TV şi-a păstrat primul loc.
La nivel de ţară, Ferma Mihaelei Rădulescu a obţinut o medie de 1.426.000 de telespectatori, în timp ce Asia Express a ţinut în faţa televizoarelor 1.006.000 de privitori. Kanal D a urcat peste Antena 1 pe naţional, cu o medie de 1.215.000.
Audienta posturilor TV marţi, 12 februarie pe intervalul Ferma (21:25-23:00), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.426.000 | 8.0 | 17.4 |
2 | Kanal D | 1.215.000 | 6.9 | 14.8 |
3 | Antena 1 | 1.006.000 | 5.7 | 12.3 |
4 | Romania TV | 327.000 | 1.8 | 4.0 |
5 | Antena 3 | 300.000 | 1.7 | 3.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 12 februarie pe intervalul Ferma (21:25-23:00), în mediul URBAN:
URBAN | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 665.000 | 6.9 | 15.2 |
2 | Antena 1 | 578.000 | 6.0 | 13.2 |
3 | Kanal D | 546.000 | 5.7 | 12.5 |
4 | Antena 3 | 209.000 | 2.2 | 4.8 |
5 | Romania TV | 164.000 | 1.7 | 3.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 12 februarie pe intervalul Ferma (21:25-23:00), pe segmentul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 315.000 | 7.4 | 18.9 |
2 | Antena 1 | 286.000 | 6.7 | 17.1 |
3 | Kanal D | 197.000 | 4.6 | 11.8 |
4 | DigiSport 1 | 67.000 | 1.6 | 4.0 |
5 | Pro 2 | 61.000 | 1.4 | 3.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Andreea Iordache andreea.iordachepaginademedia.ro
Comentarii
"Antena 1" nu a mai prins pozitia de lider pe comercial de la finala "Chefi la cutite"... A oscilat intre locul 2, locul 3.