Skip to main content

AUDIENŢE. Asia Express s-a bătut pentru locurile doi şi trei în topul audienţelor. Reţeta Las Fierbinţi şi Ferma a pus Pro TV pe primul loc

 
AUDIENŢE. Asia Express s-a bătut pentru locurile doi şi trei în topul audienţelor. Reţeta Las Fierbinţi şi Ferma a pus Pro TV pe primul loc

AUDIENŢE. Antena 1 s-a mulţumit cu locurile doi şi trei în topul audienţelor de aseară. Show-ul Asia Express s-a bătut doar cu Exatlon pentru audienţă. Cele două programe au fost lăsate în urmă de formula căştigătoare a Pro TV-ului: Las Fierbinţi şi Ferma.

Publicitate

Show-ul prezentat de Gina Pistol a avut, pe interval, cifre de aproximativ un milion de telespectatori din toată ţara şi aproape 300.000 pe publicul comercial. Liderul Pro TV a avut pe acelaşi interval cifre de aproximativ 1,7 milioane de privitori, în timp ce pe publicul tânăr a avut aproape 390.000 de privitori.

Paginademedia.ro prezintă cifrele serii de 19 februarie pe intervalul Asia Express (20:00 - 23:10):

NAŢIONAL. Antena 1 a ocupat locul trei în toată ţara cu cifre apropiate de un milion de privitori pe minut. Kanal D a fost locul doi tot cu o medie de aproximativ un milion de privitori. Liderul Pro TV a scos o medie de aproximativ 1,7 milioane de telespectatori pe minut.

URBAN. La oraşe Antena 1 a trecut pe locul doi peste Kanal D. Postul TV a scos cifre aproape 580.000 de privitori în medie. Pro TV a avut, de pe primul loc, o audienţă de 800.000 de telespectatori pe minut.

COMERCIAL. Pe publicul tânăr primele trei locuri au fost ocupate pe rând de: Pro TV, Antena 1 şi Kanal D. Antena 1 a scos, de pe doi, 280.000 de privitori şi un share de 16,%. Pro TV a avut aproape 400.000 de privitori şi o cotă de piaţă de 22,6%.

Intervalul Las Fierbinţi

Pe intervalul serialului de comedie Las Fierbinţi (20:30-21:20), Antena 1 a fost pe aceleaşi locuri doi (oraşe şi comercial) şi trei (naţional), însă la o diferenţă mult mai mare faţă de lider. Postul TV a înregistrat o medie de 1,1 milioane de telespectatori la nivel naţional şi aproximativ 260.000 pe publicul tânăr.

Las Fierbinţi a avut în toată ţara 2,3 milioane de privitori, iar pe comercial aproape jumătate de milion.

Intervalul Ferma

Pe intervalul reality-ului Ferma lucrurile au fost asemănătoare. Antena 1 şi-a păstrat poziţia pe aceleaşi locuri la bătaie cu Kanal D şi cu Pro TV lider. Asia Express a avut pe acest interval cifre de aproximativ 960.000 de privitori la nivel naţional şi 300.000 pe publicul tânăr.

Ferma a strâns în medie 1,2 milioane de privitori şi 316.000 pe comercial.

GALERIE FOTO. A doua ediţie Asia Express

  • Ana Morodan - Asia Express
  • Gina Pistol - Asia Express
  • Şerban Copoţ şi Cosmin Seleşi - Asia Express
  • Oase - Asia Express
  • Asia Express
  • Paul Ipate şi Jojo - Asia Express
  • Paul Ipate şi Jojo - Asia Express
  • Ana Morodan, Teleşpan şi Gina Pistol - Asia Express
  • Paul Ipate şi Jojo - Asia Express
  • Paul Ipate - Asia Express
  • CRBL şi Oase - Asia Express
  • Teleşpan - Asia Express

Audienta posturilor TV marţi, 19 februarie pe intervalul Asia Express (20:00-23:10), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Nr. Persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 1.692.000 9.5 19.8
2 Kanal D 1.071.000 6.0 12.5
3 Antena 1 1.008.000 5.7 11.8
4 Romania TV 487.000 2.7 5.7
5 Antena 3 420.000 2.4 4.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 19 februarie pe intervalul Asia Express (20:00-23:10), în mediul URBAN:

URBAN Nr. Persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 802.000 8.4 17.8
2 Antena 1 574.000 6.0 12.7
3 Kanal D 472.000 4.9 10.5
4 Antena 3 282.000 2.9 6.3
5 Romania TV 228.000 2.4 5.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 19 februarie pe intervalul Asia Express (20:00-23:10), pe segmentul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr. Persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 390.000 9.1 22.6
2 Antena 1 280.000 6.5 16.3
3 Kanal D 184.000 4.3 10.6
4 Happy Channel 103.000 2.4 6.0
5 DigiSport 1 51.000 1.2 3.0

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • R R
    Si cele de luni unde sunt???
  • D D
    Pana acum, "Ferma" a fost peste "Asia Express" pe comercial. Buna "strategia" de a programa emisiunea dupa "Las Fierbinti".

    "Asia Express" are audiente mari doar duminica si luni; la "bataie" cu filme. Cand nu are concurenta.
  • Adi Adi
    Din fericire, A3 si Rtv nu există pe comercial! Oare din ce trăiesc aceste televiziuni? Ușor de bănuit.

Trimite un comentariu

sus