AUDIENŢE. Românii au talent, al nouălea debut. Show-ul Pro TV a fost lider detaşat cu ediţia de vineri seară care a marcat debutul sezonului cu numărul nouă.
Cifrele obţinute de Pro TV s-au apropiat de cele de anul trecut.
Show-ul cu Andi, Andra, Florin Călinescu şi Mihai Petre în rol de juraţi a fost de aproape opt ori peste Kanal D şi Antena 1, pe publicul comercial, al celor cu vârste între 18 şi 49 de ani.
Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele obţinute de show-ul Românii au talent în debutul celui de-al nouălea sezon.
NAŢIONAL. Show-ul de pe Pro TV a avut peste 3,5 milioane de telespectatori la nivelul întregii ţări. Au fost cifre de peste trei ori mai mari decât locul al doilea, ocupat de Kanal D.
În plus, Pro-ul a fost de opt ori peste Antena 1, care a pus la bătaie un film din Seria Divergent: Allegiant.
Anul trecut, show-ul de pe Pro TV care a debutat pe 16 februarie, a avut în jur de 3,4 milioane de telespectatori, după cum Paginademedia.ro a relatat AICI.
Vârful naţional: Minutul de aur la nivel naţional a fost de 4,3 milioane de telespectatori, 24,5% rating şi o cotă de piaţă de 50,4%.
URBAN. Oraşele au fost dominate tot de Românii au talent, cu aproape 1,9 milioane de privitori, de patru ori peste Kanal D şi de nouă ori peste Antena 1.
Cifrele show-ului de talente au fost cam aceleaşi şi la debutul sezonului opt, din 2018.
COMERCIAL. Show-ul de talente de pe Pro TV, cu Andra, Andi, Mihai Petre şi Florin Călinescu juranţi, a obţinut pe publicul comercial o medie de 810.000 de persoane (48% cotă de piaţă).
Pro-ul a avut cifre de aproape opt ori mai mari decât Kanal D şi Antena 1.
Vârf comercial debut 2019: 938.000 de persoane au fost pe Pro TV în minutul de aur al show-ului, la ora 22.46. Ratingul a fost de 21,8%, iar cota de piaţă de 55,6%.
Audienta posturilor TV vineri, 8 februarie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-23.40), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 3.574.000 | 20.2 | 41.8 |
2 | Kanal D | 1.130.000 | 6.4 | 13.2 |
3 | Antena 1 | 448.000 | 2.5 | 5.2 |
4 | Romania TV | 314.000 | 1.8 | 3.7 |
5 | Antena 3 | 277.000 | 1.6 | 3.2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV vineri, 8 februarie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-23.40), în mediul URBAN:
URBAN | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.893.000 | 19.8 | 42.4 |
2 | Kanal D | 462.000 | 4.8 | 10.3 |
3 | Antena 1 | 200.000 | 2.1 | 4.5 |
4 | Antena 3 | 197.000 | 2.1 | 4.4 |
5 | Romania TV | 148.000 | 1.5 | 3.3 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
GALERIE FOTO. Romanii au talent, primii concurenţi din sezon nouă
Audienta posturilor TV vineri, 8 februarie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-23.40), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 808 | 18.8 | 48.1 |
2 | Kanal D | 139 | 3.2 | 8.3 |
3 | Antena 1 | 124 | 2.9 | 7.4 |
4 | Prima TV | 52 | 1.2 | 3.1 |
5 | Pro 2 | 51 | 1.2 | 3.1 |
Vezi toate audienţele de debut ale celorlalte sezoane, aici
Vezi audienţa debutului de anul trecut Românii au talent, aici
Vezi audienţa debutului Românii au talent din 2017, aici
Citeşte şi:
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii
Asta în timp ce Pro aduna aproape 50% share pe comercial. Visează antena și antenistul de ani buni așa ceva și tot nu primesc. :))
trebuia sa duca la Vocea Romaniei
Simplu. Trebuia sa zici ca si "Kanal D", si "Antena 1" au scazut pe comercial fata de anul trecut. Nu doar "Romanii au talent".
Am fost surprins de feedback-ul extrem de pozitiv pe retelele de socializare la adresa episodului de aseara. Eu nu am rezistat decat pana la prima pauza de publicitate, dupa care mi-am vazut de ale mele.
Intradevar, din punct de vedere al productiei, RAT este un etalon pe piata din Romania; pe partea de continut insa, stacheta este deja foarte sus si rar mai vezi pe cineva sa vina cu ceva cu adevarat nou. Si in afara de asta, prezenta multor concurenti straini si faptul ca au mutat emisiunea din sali de spectacol din tara in studioul Kentauros tradeaza adevaratul mod de functionare al emisiunii: putini talentati vin la auditii din proprie dorinta, "de pe strada" orasului in care locuiesc; majoritatea sunt cautati si in gaura de sarpe de o echipa de scouting si invitati special pentru a face show.
Cifrele vad ca au mai scazut,dar net superioare fata de concurenta
Bine ca golden buzz-ul nu a mai fost dat ultimul,era o tehnica destul de proasta