AUDIENŢE. iUmor a început sezonul şase cu dreptul. Show-ul Antenei 1 a fost lider detaşat la prima difuzare, de sâmbătă, 23 februarie.
A fost lider detaşat la nivel naţional şi pe publicul comercial şi a avut cifre aproape duble faţă de Pro TV la oraşe.
Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele obţinute de show-ul iUmor, la debutul noului sezon:
NAŢIONAL. Show-ul Antenei 1 a avut peste 1,8 milioane de telespectatori din toată ţara. Locul secund i-a revenit postului Kanal D, cu Exatlon pe interval, iar Pro TV a fost pe trei cu două filme de Oscar, Mad Max şi Django Dezlănţuit.
URBAN. Antena 1 a fost lider detaşat şi la oraşe, cu cifre aproape duble faţă de Pro TV. Show-ul iUmor s-a apropiat de un milion de telespectatori de la oraşe, în timp ce Pro TV a avut o medie de 550.000 de privitori.
Kanal D, de pe locul al treilea, a avut cifre apropiate: 490.000 de persoane.
COMERCIAL. Show-ul iUmor a dominat şi pe publicul tânăr, 420.000 de persoane. Pro TV, de pe poziţia a doua, era urmărit de 330.000 de persoane.
Audienta posturilor TV sâmbătă, 23 februarie, pe intervalul emisiunii iUmor (20.00-23.00), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Nr persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1.820.000 | 10.3 | 20.2 |
2 | Kanal D | 1.312.000 | 7.4 | 14.6 |
3 | Pro TV | 1.148.000 | 6.5 | 12.7 |
4 | Romania TV | 433.000 | 2.4 | 4.8 |
5 | Antena 3 | 426.000 | 2.4 | 4.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV sâmbătă, 23 februarie, pe intervalul emisiunii iUmor (20.00-23.00), în mediul URBAN:
URBAN | Nr persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 957.000 | 10 | 20.9 |
2 | Pro TV | 551.000 | 5.7 | 12 |
3 | Kanal D | 490.000 | 5.1 | 10.7 |
4 | DigiSport 1 | 270.000 | 2.8 | 5.9 |
5 | Antena 3 | 247.000 | 2.6 | 5.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV sâmbătă, 23 februarie, pe intervalul emisiunii iUmor (20.00-23.00), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 417.000 | 9.7 | 25.3 |
2 | Pro TV | 328.000 | 7.6 | 19.9 |
3 | Kanal D | 185.000 | 4.3 | 11.2 |
4 | DigiSport 1 | 88.000 | 2 | 5.3 |
5 | National TV | 47.000 | 1.1 | 2.9 |
Comentarii