AUDIENŢE. Pro TV a dansat cu audienţa. Eliminarea lui Emil Rengle din Ferma şi întâmplările din Fierbinţi au pus încă o dată Pro TV pe prima poziţie în audienţe pe toate cele trei targeturi.
Formula „rurală”, cu Ferma şi Las Fierbinţi, a avut succes din nou, fiind a doua săptămână în care postul din Pache reuşeşte să fie lider de audienţă pe intervalul ambelor emisiuni.
La nivel de ţară, Ferma a fost urmărită de o medie de aproximativ 1,6 milioane de telespectatori
Emil Rengle a dus ultima luptă cu decepticonii şi autoboţii din filmul Transformers: Exterminarea de pe Antena 1. Kanal D a mers la sigurîncercat cu serialul turcesc Povestea noastră.
Paginademedia.ro prezintă, în continuare, audienţa posturilor tv pe intervalul Ferma (21:25-23:20):
NAŢIONAL. La nivel naţional, Ferma a avut cifre mai mari decât în seara de miercuri, cu media de 1.572.000 de telespectatori, în timp ce „Povestea” de pe Kanal D, ocupanta locului doi, a avut cifre asemănătoare, 1.366.000 de urmăritori.
În lipsa Fructului Oprit, Antena 1 a numărat, în medie 762.000 de telespectatori.
URBAN. În medie, 799.000 de telespectatori i-au urmărit pe Mihaela Rădulescu, Brigitte şi Florin Pastramă la oraşe. Filmul din seria Transformers de pe Antena 1 a ţinut în faţa televizoarelor 532.000 de persoane şi a urcat postul pe locul doi.
Serialul turcesc de pe Kanal D a fost urmărit de 371.000 de telespectatori.
COMERCIAL. Pe segmentul comercial, Ferma s-a menţinut pe primul loc, cu o medie de 380.000 de urmăritori. „Pariul” de joi seară al Antenei 1, un film, s-a poziţionat pe locul doi, cu aproximativ 256.000 de telespectatori. Podiumul a fost completat de Kanal D, cu media de 181.000 de privitori.
Topul cinci pe comercial a fost completat de Antena 3 şi Pro 2.
Audienta posturilor TV joi, 7 februarie pe intervalul Ferma (21:25-23:20), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr Persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.572.000 | 8.9 | 19.6 |
2 | Kanal D | 1.366.000 | 7.7 | 17.0 |
3 | Antena 1 | 762.000 | 4.3 | 9.5 |
4 | Antena 3 | 472.000 | 2.7 | 5.9 |
5 | Romania TV | 320.000 | 1.8 | 4.0 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 7 februarie pe intervalul Ferma (21:25-23:20), în mediul URBAN:
URBAN | Nr Persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 799.000 | 8.3 | 19.0 |
2 | Kanal D | 532.000 | 5.5 | 12.7 |
3 | Antena 1 | 371.000 | 3.9 | 8.8 |
4 | Antena 3 | 322.000 | 3.4 | 7.7 |
5 | Romania TV | 196.000 | 2.0 | 4.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 7 februarie pe intervalul Ferma (21:25-23:20), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr Persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 380.000 | 8.8 | 24.3 |
2 | Antena 1 | 256.000 | 6.0 | 16.4 |
3 | Kanal D | 181.000 | 4.2 | 11.6 |
4 | Antena 3 | 59.000 | 1.4 | 3.8 |
5 | Pro 2 | 47.000 | 1.1 | 3.0 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Intervalul Las Fierbinţi
NAŢIONAL. Viaţa fierbinţenilor a fost urmărită de 2.615.000 de telespectatori, în timp ce Povestea noastră de pe Kanal D a obţinut o medie de 1.410.000 de urmăritori. Fără Fruct, Antena 1 a ocupat locul trei şi a avut media de 788.000 de privitori
URBAN. La oraşe, aproximativ 1.234.000 de telespectatori au urmărit Las Fierbinţi. La o distanţă de aproape 700.000 de telespectatori, s-a aflat Kanal D, care a avut media de 546.000 de urmăritori. Antena 1 a completat podiumul cu 406.000 de persoane, în medie.
COMERCIAL. Tinerii de la oraşe au preferat Las Fierbinţi, care a adus o medie de 600.000 de persoane postului din Pache. Locul doi a fost câştigat de Antena 1, iar locul trei s-a dus la Kanal D.
În topul comercial, Pro 2 şi TVR 2 au ocupat locurile patru şi cinci.
Audienta posturilor TV joi, 7 februarie pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21.25), la nivel NAŢIONAL:
National TV | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 2.615.000 | 14.8 | 27.2 |
2 | Kanal D | 1.410.000 | 8.0 | 14.7 |
3 | Antena 1 | 788.000 | 4.4 | 8.2 |
4 | Antena 3 | 400.000 | 2.3 | 4.2 |
5 | National TV | 396.000 | 2.2 | 4.1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 7 februarie pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21.25), în mediul URBAN:
URBAN | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.234.000 | 12.9 | 25.8 |
2 | Kanal D | 546.000 | 5.7 | 11.4 |
3 | Antena 1 | 406.000 | 4.2 | 8.5 |
4 | Antena 3 | 284.000 | 3.0 | 5.9 |
5 | Romania TV | 220.000 | 2.3 | 4.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 7 februarie pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21.25), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 600.000 | 14.0 | 34.4 |
2 | Antena 1 | 247.000 | 5.7 | 14.1 |
3 | Kanal D | 177.000 | 4.1 | 10.1 |
4 | Pro 2 | 44.000 | 1.0 | 2.5 |
5 | TVR 2 | 42.000 | 1.0 | 2.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Andreea Iordache andreea.iordachepaginademedia.ro
https://www.paginademedia.ro/2019/01/audiente-las-fierbinti-30-ianuarie-fructul-oprit
https://www.paginademedia.ro/2019/01/audiente-ferma-mihaela-radulescu-30-ianuarie
https://www.paginademedia.ro/2019/02/audiente-las-fierbinti-ferma-6-februarie
Si cum a zis si "F". Filmul de aseara, pe comercial, are audienta asemanatoare cu "Fructul Oprit". Va dati seama ce "mare" serial e...