AUDIENŢE. Victoria celor de la FCSB împotriva echipei CSU Craiova (3-2) a fost cel mai urmărit program al serii, în topul audienţelor de aseară. Difuzat în acelaşi timp pe trei posturi de televiziune, meciul a strâns cel mai mulţi telespectatori comparativ cu alte programe.
Digi Sport 1, Look Plus şi Telekom Sport 1 au adunat împreună aproximativ 1,3 milioane de privitori la nivel naţional, adică cât a scos Antena 1, primul post din top pe interval.
Pe publicul tânăr toate cele trei posturi care au difuzat meciul s-au regăsit în primele 10 televiziuni clasate.
Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele obţinute de posturile TV pe intervalul meciului FCSB-Craiova din 24 februarie:
NAŢIONAL. Cele trei posturi care au transmis simultan partida - Digi Sport 1, look Plus şi Telekom Sport - au atras împreună 1.365.000 de persoane, peste liderul segmentului, Antena 1, care difuza Asia Express.
În toată ţara, posturile care au difuzat meciurile şi-au împărţit audienţa astfel:
Digi Sport 1 - 800.000 de privitori; Look Plus - 395.000 de telespecatori; Telekom Sport 1 - 170.000 de telespectatori.
URBAN. La oraşe, meciul a fost de aseamenea urmărit pe TV de peste 810.000 de persoane, cumulat la cele trei psoturi. Dintre televiziunile care au difuzat partida, tot Digi Sport 1, de pe locul trei, a strâns cei mai mulţi telespecatori, aproximativ 600.000.
Look Plus, de pe locul nouă, a adunat aproximativ 125.000 de privitori, iar Telekom Sport 1 a avut aproximativ 100.000 de privitori de la oraşe, pe locul 12.
COMERCIAL. Pe publicul tânăr, toate cele trei posturi care au difuzat partida se regăsesc în top 10 cele mai urmărite televiziuni. Digi Sport 1 a rămas pe locul trei în top, cu o audienţă medie de 220.000 de privitori.
Look Plus a urcat pe poziţia a şasea, cu cifre de 60.000 de privitori în medie, pe minut.
Telekom Sport 1 a urcat de asemenea în clasament, cu o audienţă medie de 50.000 de privitori, în fiecare minut.
În total, pe cele tre posturi s-au uitat 330.000 de persoane.
Audienta posturilor TV duminică, 24 februarie, pe intervalul meciului FCSB-Craiova (20.00-22.00), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Nr. Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1.307.000 | 7.4 | 13.7 |
2 | Pro TV | 1.249.000 | 7.1 | 13.1 |
3 | Kanal D | 1.145.000 | 6.5 | 12 |
4 | DigiSport 1 | 808.000 | 4.6 | 8.5 |
5 | Prima TV | 486.000 | 2.7 | 5.1 |
6 | Romania TV | 470.000 | 2.7 | 4.9 |
7 | Look Plus | 394.000 | 2.2 | 4.1 |
8 | Antena 3 | 347.000 | 2 | 3.6 |
9 | Realitatea TV | 243.000 | 1.4 | 2.5 |
10 | Pro 2 | 228.000 | 1.3 | 2.4 |
11 | Pro Cinema | 214.000 | 1.2 | 2.2 |
12 | TVR 1 | 182.000 | 1 | 1.9 |
13 | National TV | 180.000 | 1 | 1.9 |
14 | Telekom Sport 1 | 168.000 | 1 | 1.8 |
15 | Cartoon Network | 122.000 | 0.7 | 1.3 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV duminică, 24 februarie, pe intervalul meciului FCSB-Craiova (20.00-22.00), în mediul URBAN:
URBAN | Nr. Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 756.000 | 7.9 | 15.1 |
2 | Pro TV | 654.000 | 6.8 | 13 |
3 | DigiSport 1 | 588.000 | 6.1 | 11.7 |
4 | Kanal D | 475.000 | 5 | 9.5 |
5 | Antena 3 | 239.000 | 2.5 | 4.8 |
6 | Romania TV | 226.000 | 2.4 | 4.5 |
7 | Prima TV | 175.000 | 1.8 | 3.5 |
8 | Realitatea TV | 139.000 | 1.5 | 2.8 |
9 | Look Plus | 124.000 | 1.3 | 2.5 |
10 | Pro Cinema | 117.000 | 1.2 | 2.3 |
11 | Pro 2 | 108.000 | 1.1 | 2.2 |
12 | Telekom Sport 1 | 105.000 | 1.1 | 2.1 |
13 | TVR 1 | 83.000 | 0.9 | 1.7 |
14 | National TV | 82.000 | 0.9 | 1.6 |
15 | TVR 2 | 58.000 | 0.6 | 1.2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV duminică, 24 februarie, pe intervalul meciului FCSB-Craiova (20.00-22.00), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr. Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 370.000 | 8.6 | 19.5 |
2 | Antena 1 | 351.000 | 8.2 | 18.5 |
3 | DigiSport 1 | 220.000 | 5.1 | 11.6 |
4 | Kanal D | 172.000 | 4.0 | 9.1 |
5 | Prima TV | 68.000 | 1.6 | 3.6 |
6 | Look Plus | 61.000 | 1.4 | 3.2 |
7 | Pro Cinema | 52.000 | 1.2 | 2.7 |
8 | Telekom Sport 1 | 51.000 | 1.2 | 2.7 |
9 | National TV | 39.000 | 0.9 | 2 |
10 | Realitatea TV | 38.000 | 0.9 | 2 |
Comentarii