AUDIENŢE. Cum a debutat serialul Vlad, marele pariu al Pro TV din acest sezon? Datele arată cifre mult peste celelalte staţii, cu o diferenţă notabilă la nivelul întregii ţări.
Pe naţional, Pro TV a ţinut în faţa televizoarele cu peste jumătate de milion de români mai mult decât avea Antena 1, cu Asia Express, sau Kanal D, cu Exatlon.
Cifrele serialului Vlad - o producţie realizată după licenţa turcească a serialului Ezel (difuzat, de Kanal D, în urmă cu mai mulţi ani) - au fost mult în faţa Asia Express şi la oraşe.
De notat: O producţie turcească - serialul Femeie în înfruntarea destinului, dată de Happy Channel (post din grupul Intact), a fost în top cinci posturi TV pe toate cele trei targeturi.
Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele obţinute de posturile TV pe intervalul primului episod din serialul Vlad:
NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, serialul cu Adrian Nartea în rolul principal a fost urmărit de peste 1,7 milioane de români în fiecare minut, cu peste jumătate de milion mai mult decât înregistra pe interval Antena 1, cu Asia Express şi Kanal D, cu Exatlon.
Audienţa Pro TV cu serialul Vlad a fost cu peste 200.000 de telespecatori mai mare decât în urmă cu o săptămână, când postul a difuzat un film.
Top cinci a fost pe intervalul Vlad a fost completat de Antena 3 şi de Happy Channel, cu serialul turcesc Femeie în înfruntarea destinului.
URBAN. O medie de aproape 950.000 de telespectatori la oraşe pentru Vlad. Serialul a avut un avans de 300.000 de telespectatori în faţa Antenei 1 şi de 400.000 în faţa Exatlonului de pe Kanal D.
Şi aici, în top 5 intră Happy Channel.
COMERCIAL. Câţi tineri a atras serialul Pro TV? O medie de 420.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani pentru Vlad, faţă de 300.000 la Antena 1 (cu Asia Express) şi 220.000 la Exatlon, pe Kanal D.
Happy Channel prinde un loc mai bun - poziţia a patra - dar valorile absolute sunt modeste: 64.000.
Audienta posturilor TV luni, 25 februarie, pe intervalul serialului Vlad (20.30-22.20), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.748.000 | 9.9 | 19.7 |
2 | Antena 1 | 1.196.000 | 6.8 | 13.5 |
3 | Kanal D | 1.150.000 | 6.5 | 13 |
4 | Antena 3 | 459.000 | 2.6 | 5.2 |
5 | Happy Channel | 368.000 | 2.1 | 4.1 |
6 | National TV | 361.000 | 2 | 4.1 |
7 | Romania TV | 338.000 | 1.9 | 3.8 |
8 | Pro Cinema | 251.000 | 1.4 | 2.8 |
9 | Pro 2 | 223.000 | 1.3 | 2.5 |
10 | Prima TV | 209.000 | 1.2 | 2.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV luni, 25 februarie, pe intervalul serialului Vlad (20.30-22.20), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 942.000 | 9.8 | 19.6 |
2 | Antena 1 | 650.000 | 6.8 | 13.5 |
3 | Kanal D | 559.000 | 5.8 | 11.6 |
4 | Antena 3 | 316.000 | 3.3 | 6.6 |
5 | Happy Channel | 187.000 | 1.9 | 3.9 |
6 | Romania TV | 175.000 | 1.8 | 3.6 |
7 | National TV | 168.000 | 1.8 | 3.5 |
8 | DigiSport 1 | 142.000 | 1.5 | 2.9 |
9 | Pro 2 | 122.000 | 1.3 | 2.5 |
10 | Pro Cinema | 110.000 | 1.1 | 2.3 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV luni, 25 februarie, pe intervalul serialului Vlad (20.30-22.20), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 416.000 | 9.7 | 24 |
2 | Antena 1 | 304.000 | 7.1 | 17.5 |
3 | Kanal D | 217.000 | 5.1 | 12.5 |
4 | Happy Channel | 64.000 | 1.5 | 3.7 |
5 | DigiSport 1 | 58.000 | 1.4 | 3.3 |
6 | Pro Cinema | 52.000 | 1.2 | 3 |
7 | National TV | 48.000 | 1.1 | 2.7 |
8 | Antena 3 | 45.000 | 1.1 | 2.6 |
9 | Pro 2 | 40.000 | 0.9 | 2.3 |
10 | Prima TV | 39.000 | 0.9 | 2.2 |
Comentarii
Si ce conteaza e ca serialul acesta este peste "marele" tau serial "Fructul Oprit".
Pai "iUmor" a avut 10.3 pe national si 9.7 pe comercial (diferenta de 0.6). "Vlad", 9.9 si 9.7 comercial (0.2 diferenta). Deci unde sunt mai multi "batranei" ?