Emisiunea iUmor a ţinut piept filmelor de pe Pro TV, 007 şi Amprenta morţii. Antena 1 a dominat seara de sâmbătă cu show-ul jurizat de Mihai Bendeac, Delia şi Cheloo.
Aflat la sezonul cu numărul trei, Exatlonul Kanal D a pus postul de televiziune pe poziţia a treia. Digi Sport 1 a intrat în top cinci audienţe la oraşe şi pe publicul comercial, cu meciul Viitorul - CFR Cluj.
Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele obţinute de show-ul iUmor, din 16 martie:
NAŢIONAL. Antena 1 a fost liderul serii, la nivel naţional, cu peste 1,3 milioane de persoane, media pe minut. A fost ulor sub ediţia de săptămâna trecută. Locul al doilea i-a revenit Pro TV, cu două filme artistice pe interval, care s-a apropiat de 1,3 milioane de persoane.
Kanal D, care a avut la bătaie reality-show-ul Exatlon, a obţinut aseară puţin peste un milion de telespectatori din întreaga ţară.
URBAN. iUmor a condus şi la oraşe. Show-ul Antenei 1 s-a apropiat de 700.000 de telespectatori, media. Pe poziţia a doua a fost Pro TV care era urmărit de aproape 590.000 de orăşeni.
Digi Sport 1, cu meciul de Liga I dintre Viitorul şi CFR Cluj, a obţinut 250.000 de telespectatori.
COMERCIAL. Show-ul Antenei 1 a avut cifre asemănătoare cu cele de săptămâna trecută: 340.000 de privitori tineri. Pro TV a avut poziţia a doua, la distanţă, 270.000 de telespectatori.
GALERIE FOTO. iUmor, 16 martie
Audienta posturilor TV sâmbătă, 16 martie, pe intervalul emisiunii iUmor (20.00-22.55), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Nr persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1.353.000 | 7.6 | 16.4 |
2 | Pro TV | 1.287.000 | 7.3 | 15.6 |
3 | Kanal D | 1.058.000 | 6 | 12.8 |
4 | Romania TV | 409.000 | 2.3 | 5 |
5 | Antena 3 | 389.000 | 2.2 | 4.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV sâmbătă, 16 martie, pe intervalul emisiunii iUmor (20.00-22.55), în mediul URBAN:
URBAN | Nr persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 692.000 | 7.2 | 16.6 |
2 | Pro TV | 588.000 | 6.1 | 14.1 |
3 | Kanal D | 421.000 | 4.4 | 10.1 |
4 | DigiSport 1 | 256.000 | 2.7 | 6.1 |
5 | Antena 3 | 227.000 | 2.4 | 5.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV sâmbătă, 16 martie, pe intervalul emisiunii iUmor (20.00-22.50), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 340.000 | 7.9 | 23.1 |
2 | Pro TV | 271.000 | 6.3 | 18.4 |
3 | Kanal D | 170.000 | 4 | 11.6 |
4 | DigiSport 1 | 67.000 | 1.6 | 4.6 |
5 | Pro Cinema | 41.000 | 0.9 | 2.8 |
Și dezastru pe comercial? Uita-te la 2 % al antenei de vineri sau la 4% de joi. Pro e ușor în spatele antenei cu un film, nu ca antena care are audiente de 7 ori mai mici :))