Seara de sâmbătă îi prieşte show-ului iUmor de pe Antena 1. Producţia jurizată de Mihai Bendeac, Delia şi Cheloo a pus Antena 1 pe primul loc în audienţe, sâmbăta seara.
Peste 1,4 milioane de persoane din întreaga ţară au fost cu ochii pe show-ul Antenei 1.
Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele obţinute de show-ul iUmor, din 2 martie:
NAŢIONAL. Show-ul Antenei 1 a avut, la nivel naţional, peste 1,4 milioane de telespectatori. A fost sub ediţia de debut, însă şi de data aceasta Antena 1 a fost lider detaşat. Locul secund i-a revenit Kanal D, cu Exatlon, şi o medie de 1,2 milioane de privitori.
Pro TV a fost pe trei, cu filmul Jurassic World pe interval.
URBAN. Antena 1 a avut şi oraşele. Show-ul iUmor a fost urmărit, în medie de aproape 680.000 de persoane. Locurile doi şi trei le-a revenit posturilor Kanal D şi Pro TV cu cifre aproape la egalitate: în jur de 550.000 de privitori.
COMERCIAL. iUmor a avut şi publicul comercial, target pe care a câştigat detaşat. Postul s-a apropiat de 340.000 de telespectatori tineri. Pe locul al doilea a fost Pro TV cu aproape 290.000 de persoane, în timp ce Kanal D a avut poziţia a treia cu 210.000 de persoane.
GALERIE FOTO. iUmor, 2 martie
Audienta posturilor TV sâmbătă, 2 martie, pe intervalul emisiunii iUmor (20.00-23.00), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Nr persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1.451.000 | 8.2 | 16.9 |
2 | Kanal D | 1.204.000 | 6.8 | 14 |
3 | Pro TV | 1.130.000 | 6.4 | 13.1 |
4 | Antena 3 | 502.000 | 2.8 | 5.8 |
5 | Romania TV | 478.000 | 2.7 | 5.5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV sâmbătă, 2 martie, pe intervalul emisiunii iUmor (20.00-23.00), în mediul URBAN:
URBAN | Nr persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 677.000 | 7.1 | 15.3 |
2 | Kanal D | 549.000 | 5.7 | 12.4 |
3 | Pro TV | 544.000 | 5.7 | 12.3 |
4 | DigiSport 1 | 323.000 | 3.4 | 7.3 |
5 | Antena 3 | 319.000 | 3.3 | 7.2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV sâmbătă, 2 martie, pe intervalul emisiunii iUmor (20.00-23.00), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 337.000 | 7.8 | 21.3 |
2 | Pro TV | 289.000 | 6.7 | 18.3 |
3 | Kanal D | 209.000 | 4.9 | 13.2 |
4 | DigiSport 1 | 133.000 | 3.1 | 8.4 |
5 | Romania TV | 52.000 | 1.2 | 3.3 |
Comentarii
nu stiu ce umor e sa vezi o fata in chiloti si baloane dansand pe langa un barbat pe scaun
Pai nu la fel faci si tu "Răzvan Razvan Putina mile R A1" ? Vineri seara, "Antena 1" locul 3 pe comercial dupa un serial turcesc imediat ai inceput cu lauda...
"Pro tv s-a prabușit în audiențe !""
Cred ca tu confunzi "Pro TV" cu "Antena 1". Cine s-a tot "prabusit" doua luni in audiente ? Vezi aici:
https://www.paginademedia.ro/2019/03/audiente-prime-time-februarie-2019
"voi vorbiti de postaci, rusine"
Ce "mile milica", nu te vezi in oglinda ? Care a fost primul tau comentariu ? Citez: "mai interesant decat pro tv , mult". Nu te vezi "postacule" ? Trebuia sa zici: "mai interesant decat pro tv si antena 1, mult". Simplu.