Skip to main content

AUDIENŢE. Insula Iubirii, prima ediţie, la egalitate cu Vlad, pe publicul comercial. La oraşe şi în toată ţara, Pro TV a fost primul

 
AUDIENŢE. Insula Iubirii, prima ediţie, la egalitate cu Vlad, pe publicul comercial. La oraşe şi în toată ţara, Pro TV a fost primul

AUDIENŢE. Prima ediţie a emisiunii Insula iubirii a adus Antenei 1 cifre peste media postului din prime-time. Pe publicul comercial, postul Antena 1 a fost umăr la umăr cu Pro TV, care avea serialul Vlad.

Publicitate

La oraşe şi la nivel naţional, Insula iubirii a fost a doua, sub Pro TV.

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele obţinute de Insula iubirii în debutul celui de-al cincilea sezon:

NAŢIONAL. Insula Iubirii a fost urmărită de aproape 900.000 de persoane, media la nivelul întregii ţări. Antena 1 a avut locul secund, după Pro TV, care pe acelaşi interval (20.00 - 23.00) a obşinut p medie de 1,6 milioane de persoane.

Kanal D a avut poziţia a treia, cu un nou serial turcesc, „Preţul fericirii” care a obţinut peste 740.000 de privitori.

URBAN. Şi oraşele au fost la Pro TV, care a obţinut o medie de 745.000 de privitori, media. Pe locul secund a fost Insula iubirii, cu aproape 590.000 de telespectatori.

Kanal D a fost mult în urma primelor două posturi.

COMERCIAL. Pe publicul tânăr, Pro TV şi Antena 1 au fost bară la bară. 360.000 de telespectatori media.

De remarcat că mai bine de jumătate de publicul de la oraşe al Insulei erau persoane cu vârste între 18 şi 49 de ani.

Audienta posturilor TV luni, 22 aprilie, pe intervalul 20.00-23.00, la nivel NATIONAL:

NATIONAL Nr persoane Rtg% Shr%
1 Pro TV 1.623.000 9.2 20
2 Antena 1 886.000 5 10.9
3 Kanal D 743.000 4.2 9.1
4 Antena 3 437.000 2.5 5.4
5 National TV 368.000 2.1 4.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV luni, 22 aprilie, pe intervalul 20.00-23.00, în mediul URBAN:

URBAN Nr persoane Rtg% Shr%
1 Pro TV 745.000 7.8 17.2
2 Antena 1 586.000 6.1 13.5
3 Kanal D 379.000 4 8.8
4 Antena 3 294.000 3.1 6.8
5 Romania TV 180.000 1.9 4.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV luni, 22 aprilie, pe intervalul 20.00-23.00, pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr persoane Rtg% Shr%
1 Pro TV 362.000 8.4 22.3
2 Antena 1 360.000 8.4 22.2
3 Kanal D 129.000 3 8
4 Pro 2 52.000 1.2 3.2
5 Happy Channel 51.000 1.2 3.1

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • mile mile
    chiar asa diferente , pro tv pensionari psd domina , antena tinerilor
  • F F
    Cu alte cuvinte, insula a luat bătaie de la vlad. Cum emisiunea e la antena, vad ca paginademedia nu mai are probleme legate de continutul emisiunii. :))
  • jk jk
    Poate ca nu a fost bine pus Insula iubirii,emisiune considerata păcătoasă,in Saptamana Mare,dar poate ca zic prostii si nu are treaba cu asta
  • mile milogul mile milogul
    razvanele, oare tinerii aia de care pomenesti sunt academicieni, savanti, culti, masteranzi, cu 10 facultati?
    ***
  • jk jk
    Pe comercial diferenta pe 2000,ce "mare"
    In schimb pe national e indiscutabil
    Si la orase e o diferenta vizibila
  • geo geo
    Normal ar fi fost sa puneti cifrele de pe intervalul de intersectie.
    Oricum si pe intervalul "Insula iubirii" , aflata la primul episod, Vlad a fost primul, pe comercial. La limita. Asa ca ciocul mic, fanilor antenisti !
  • D D
    Hai "paginademedia", audientele pe intervalul "Vlad" unde sunt ?
    Pe "radardemedia", scrie ca a avut 8.9 comercial, oare "Insula Iubirii" sub 8 ?
  • D D
    Uite aici pensionarii la "Antena 1". Nu ii vezi, nu ?

    https://www.paginademedia.ro/2019/04/audiente-iumor-20-aprilie
    https://www.paginademedia.ro/2019/04/audiente-las-fierbinti-si-ferma
    https://www.paginademedia.ro/2019/02/audiente-iumor-23-februarie
    https://www.paginademedia.ro/2019/03/audiente-tv-iumor-editia-a-doua-lider-de-audienta
    https://www.paginademedia.ro/2019/03/audiente-tv-scena-misterelor-primele-audiente https://www.paginademedia.ro/2019/03/audiente-scena-misterelor-dan-negru
    https://www.paginademedia.ro/2019/02/audiente-ferma-las-fierbinti-21-februarie
    https://www.paginademedia.ro/2019/03/audiente-suedia-romania-pro-tv
    https://www.paginademedia.ro/2019/04/audiente-sambata-30-martie-iumor

    Dar ce conteaza e ca "Vlad", si pe intervalul emisiunii, si pe intervalul serialului a fost peste "Antena 1".
    Si se vede ca iti place "Insula Iubirii", dar "ferma vulgara" nu.
  • R R
    Doamne ..ce de-a pensionari la Pro tv! Sunt cu milioanele la "Vlad" ! Tinerii sunt la Antena 1 ! Pro tv ,9,2 pe national iar pe comercial 8,4! Antena 1, 5 puncte de rating pe national iar pe comercial 8,4 ! Unde sunt pensionarii ,Dorule??
  • Vali Vali
    Va rog sa puneti si audientele serialului turcesc de oe Kanal D, care a avut premiera aseară
  • D D
    Si pe intervalul "Vlad" nu postati ? Unde a avut 8.9 rating pe comercial.

Trimite un comentariu

sus