Skip to main content

AUDIENŢE TV. Pro TV, cifre bune cu Las Fierbinţi. Ferma, bătută de Asia Express

 
Sursa foto: Pro TV
Sursa foto: Pro TV

AUDIENŢE. Fierbinţenii te urcă, Ferma te coboară. În prime-time-ul de marţi, Pro TV şi Antena 1 au fost lideri cu rândul. Concurenţa n-a avut nicio şansă pe intervalul serialului Las Fierbinţi, care a fost cel mai urmărit program al serii pe cele trei targeturi de audienţă.

Publicitate

Pe de altă parte, în a doua parte a serii, după debutul Ferma, Asia Express a urcat în audienţe.

Paginademedia.ro prezintă audienţele serii de marţi, pe intervalul Las Fierbinţi şi Ferma:

Pe intervalul serialului de comedie Las Fierbinţi Pro TV a avut toate targeturile. Peste 2,1 milioane de telespectatori, la nivel naţional. La oraşe, serialul de comedie a ţinut în faţa televizoarelor puţin peste un milion de persoane. Dintre aceştia, 430.000 de persoane erau persoane tinere.

Audienta posturilor TV marţi, 2 aprilie, pe intervalul serialului Las Fierbinţi (20.30-21.25), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 2.170.000 12.2 24.6
2 Antena 1 1.288.000 7.3 14.6
3 Kanal D 966.000 5.5 10.9
4 National TV 420.000 2.4 4.8
5 Happy Channel 415.000 2.3 4.7
6 Prima TV 334.000 1.9 3.8
7 Antena 3 320.000 1.8 3.6
8 Romania TV 310.000 1.8 3.5
9 Antena Stars 227.000 1.3 2.6
10 Pro Cinema 190.000 1.1 2.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 2 aprilie, pe intervalul serialului Las Fierbinţi (20.30-21.25), în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.006.000 10.5 21.5
2 Antena 1 690.000 7.2 14.7
3 Kanal D 498.000 5.2 10.6
4 Happy Channel 242.000 2.5 5.2
5 Antena 3 216.000 2.3 4.6
6 National TV 195.000 2 4.2
7 Romania TV 165.000 1.7 3.5
8 Prima TV 144.000 1.5 3.1
9 Pro Cinema 93.000 1 2
10 Antena Stars 83.000 0.9 1.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 2 aprilie, pe intervalul serialului Las Fierbinţi (20.30-21.25), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 432.000 10.1 25.7
2 Antena 1 312.000 7.3 18.5
3 Kanal D 184.000 4.3 10.9
4 Happy Channel 86.000 2 5.1
5 National TV 68.000 1.6 4
6 Prima TV 40.000 0.9 2.4
7 Diva 37.000 0.9 2.2
8 Pro Cinema 30.000 0.7 1.8
9 AXN 28.000 0.7 1.7
10 Digi 24 22.000 0.5 1.3

Intervalul Ferma (21.30-23.00) - Antena 1, lider la oraşe şi pe publicul comercial

Pe intervalul Ferma, Pro TV a prins mai mult în ţară decât la oraşe sau pe publicul tânăr. Postul a fost devansat pe intervalul reality-show-ului prezentat de Mihaela Rădulescu de Antena 1, care avea Asia Express. Interesant este că Antena 1 a câştigat şi pe terenul „tradiţional” al Pro TV, publicul comercial, al celor cu vârste între 18 şi 49 de ani.

Audienta posturilor TV marţi, 2 aprilie, pe intervalul Ferma (21.30-23.00), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.307.000 7.4 16.4
2 Antena 1 1229.000 6.9 15.4
3 Kanal D 1.059.000 6 13.3
4 Antena 3 538.000 3 6.8
5 Prima TV 443.000 2.5 5.6
6 Pro Cinema 256.000 1.4 3.2
7 Romania TV 250.000 1.4 3.1
8 National TV 238.000 1.3 3
9 Pro 2 225.000 1.3 2.8
10 Happy Channel 191.000 1.1 2.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 2 aprilie, pe intervalul Ferma (21.30-23.00), în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 699.000 7.3 16.4
2 Pro TV 611.000 6.4 14.4
3 Kanal D 537.000 5.6 12.6
4 Antena 3 335.000 3.5 7.9
5 Prima TV 201.000 2.1 4.7
6 Pro Cinema 121.000 1.3 2.8
7 Romania TV 108.000 1.1 2.5
8 National TV 106.000 1.1 2.5
9 Happy Channel 105.000 1.1 2.5
10 Pro 2 101.000 1 2.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 2 aprilie, pe intervalul Ferma (21.30-23.00), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 358.000 8.4 22.4
2 Pro TV 292.000 6.8 18.3
3 Kanal D 195.000 4.6 12.2
4 Prima TV 66.000 1.5 4.1
5 Diva 50.000 1.2 3.2
6 Antena 3 48.000 1.1 3
7 Pro Cinema 47.000 1.1 3
8 National TV 37.000 0.9 2.3
9 Happy Channel 33.000 0.8 2.1
10 TVR 1 31.000 0.7 1.9

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • marian marian
    Mile nu te mai agita ,doar saptamana aceasta a prins facatura voastra de emisiune primul loc pana aseara Ferma nu a pierdut dar ar fi bine ori sa o scoata ori sa o reduca la doua zile ca e de ajuns eu nu o urmaresc cea care a fost inainte am urmarit-o ,dar deseara si maine te asigur ca vor fi primi , ,
  • mile mile
    iata doru , ai vrut audiente, vezi batranii de la pro tv , ferma e a lor
  • mile mile
    iar s-au facut de ras cu batranii de la ferma, iata doru ai vrut audiente , ca erai agitat de batranii de la antena, acum te ascunzi sub fusta mihaelei radulescu, nici pe intervalul fierbintenilor nu a fost cine stie ce , au scazut si ei din cauza caldurii

Trimite un comentariu

sus