AUDIENŢE. Fierbinţenii te urcă, Ferma te coboară. În prime-time-ul de marţi, Pro TV şi Antena 1 au fost lideri cu rândul. Concurenţa n-a avut nicio şansă pe intervalul serialului Las Fierbinţi, care a fost cel mai urmărit program al serii pe cele trei targeturi de audienţă.
Pe de altă parte, în a doua parte a serii, după debutul Ferma, Asia Express a urcat în audienţe.
Paginademedia.ro prezintă audienţele serii de marţi, pe intervalul Las Fierbinţi şi Ferma:
Pe intervalul serialului de comedie Las Fierbinţi Pro TV a avut toate targeturile. Peste 2,1 milioane de telespectatori, la nivel naţional. La oraşe, serialul de comedie a ţinut în faţa televizoarelor puţin peste un milion de persoane. Dintre aceştia, 430.000 de persoane erau persoane tinere.
Audienta posturilor TV marţi, 2 aprilie, pe intervalul serialului Las Fierbinţi (20.30-21.25), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 2.170.000 | 12.2 | 24.6 |
2 | Antena 1 | 1.288.000 | 7.3 | 14.6 |
3 | Kanal D | 966.000 | 5.5 | 10.9 |
4 | National TV | 420.000 | 2.4 | 4.8 |
5 | Happy Channel | 415.000 | 2.3 | 4.7 |
6 | Prima TV | 334.000 | 1.9 | 3.8 |
7 | Antena 3 | 320.000 | 1.8 | 3.6 |
8 | Romania TV | 310.000 | 1.8 | 3.5 |
9 | Antena Stars | 227.000 | 1.3 | 2.6 |
10 | Pro Cinema | 190.000 | 1.1 | 2.1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 2 aprilie, pe intervalul serialului Las Fierbinţi (20.30-21.25), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.006.000 | 10.5 | 21.5 |
2 | Antena 1 | 690.000 | 7.2 | 14.7 |
3 | Kanal D | 498.000 | 5.2 | 10.6 |
4 | Happy Channel | 242.000 | 2.5 | 5.2 |
5 | Antena 3 | 216.000 | 2.3 | 4.6 |
6 | National TV | 195.000 | 2 | 4.2 |
7 | Romania TV | 165.000 | 1.7 | 3.5 |
8 | Prima TV | 144.000 | 1.5 | 3.1 |
9 | Pro Cinema | 93.000 | 1 | 2 |
10 | Antena Stars | 83.000 | 0.9 | 1.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 2 aprilie, pe intervalul serialului Las Fierbinţi (20.30-21.25), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 432.000 | 10.1 | 25.7 |
2 | Antena 1 | 312.000 | 7.3 | 18.5 |
3 | Kanal D | 184.000 | 4.3 | 10.9 |
4 | Happy Channel | 86.000 | 2 | 5.1 |
5 | National TV | 68.000 | 1.6 | 4 |
6 | Prima TV | 40.000 | 0.9 | 2.4 |
7 | Diva | 37.000 | 0.9 | 2.2 |
8 | Pro Cinema | 30.000 | 0.7 | 1.8 |
9 | AXN | 28.000 | 0.7 | 1.7 |
10 | Digi 24 | 22.000 | 0.5 | 1.3 |
Intervalul Ferma (21.30-23.00) - Antena 1, lider la oraşe şi pe publicul comercial
Pe intervalul Ferma, Pro TV a prins mai mult în ţară decât la oraşe sau pe publicul tânăr. Postul a fost devansat pe intervalul reality-show-ului prezentat de Mihaela Rădulescu de Antena 1, care avea Asia Express. Interesant este că Antena 1 a câştigat şi pe terenul „tradiţional” al Pro TV, publicul comercial, al celor cu vârste între 18 şi 49 de ani.
Audienta posturilor TV marţi, 2 aprilie, pe intervalul Ferma (21.30-23.00), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.307.000 | 7.4 | 16.4 |
2 | Antena 1 | 1229.000 | 6.9 | 15.4 |
3 | Kanal D | 1.059.000 | 6 | 13.3 |
4 | Antena 3 | 538.000 | 3 | 6.8 |
5 | Prima TV | 443.000 | 2.5 | 5.6 |
6 | Pro Cinema | 256.000 | 1.4 | 3.2 |
7 | Romania TV | 250.000 | 1.4 | 3.1 |
8 | National TV | 238.000 | 1.3 | 3 |
9 | Pro 2 | 225.000 | 1.3 | 2.8 |
10 | Happy Channel | 191.000 | 1.1 | 2.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 2 aprilie, pe intervalul Ferma (21.30-23.00), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 699.000 | 7.3 | 16.4 |
2 | Pro TV | 611.000 | 6.4 | 14.4 |
3 | Kanal D | 537.000 | 5.6 | 12.6 |
4 | Antena 3 | 335.000 | 3.5 | 7.9 |
5 | Prima TV | 201.000 | 2.1 | 4.7 |
6 | Pro Cinema | 121.000 | 1.3 | 2.8 |
7 | Romania TV | 108.000 | 1.1 | 2.5 |
8 | National TV | 106.000 | 1.1 | 2.5 |
9 | Happy Channel | 105.000 | 1.1 | 2.5 |
10 | Pro 2 | 101.000 | 1 | 2.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 2 aprilie, pe intervalul Ferma (21.30-23.00), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 358.000 | 8.4 | 22.4 |
2 | Pro TV | 292.000 | 6.8 | 18.3 |
3 | Kanal D | 195.000 | 4.6 | 12.2 |
4 | Prima TV | 66.000 | 1.5 | 4.1 |
5 | Diva | 50.000 | 1.2 | 3.2 |
6 | Antena 3 | 48.000 | 1.1 | 3 |
7 | Pro Cinema | 47.000 | 1.1 | 3 |
8 | National TV | 37.000 | 0.9 | 2.3 |
9 | Happy Channel | 33.000 | 0.8 | 2.1 |
10 | TVR 1 | 31.000 | 0.7 | 1.9 |
Comentarii