AUDIENŢE. Publicul a „votat” cu cea de-a doua semifinală şi ultima din acest sezon a show-ului Românii au talent, de pe Pro TV.
Peste 2,3 milioane de persoane au urmărit semifinala live a show-ului de talente. Cifrele au fost însă, pe cele trei targeturi, mai mici decât cele obţinute de Pro TV săptămâna trecută.
Pro TV s-a menţinut la distanţă de locurile următoare, ocupate de Kanal D (cu serialul Povestea noastră şi emisiunea Bravo, ai stil) şi de Antena 1 (cu filmulele Câinii zăpezii şi Van Helsing).
Semifinaliştii show-ului au fost: Corul de copii al Operei Naţionale, Aris Negoiţă, Elena Gibson, Anton Joseph şi Isabela Stănescu.
Tot aseară, juraţii şi-au folosit şi wild card-ul din acest sezon şi au ales cel de-al 11-lea finalist: Stevie Starr.
Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele obţinute de a doua semifinală Românii au talent, (interval orar 20.30-00.15):
NAŢIONAL. Show-ul de talente a avut peste 2,3 milioane de telespectatori la nivelul întregii ţări, cifre sub ediţia live de săptămâna trecută.
Chiar şi aşa, Pro TV a obţinut cifre triple faţă de locul al doilea, ocupat de Kanal D, cu serialul turcesc Povestea noastră, urmată de emisiunea Bravo, ai stil.
Antena 1, de pe poziţia a treia, a obţinut cifre asemănătoare cu cele de săptămâna trecută, peste jumătate de milion de persoane. De data aceasta a pus la bătaie două filme Câinii zăpezii şi Van Helsing.
URBAN. ŞI la oraşe show-ul a fost sub live-ul de săptămâna trecută cu aproaximativ 100.000 de persoane. Concret, show-ul de talente a avut o medie de 1,2 milioane de privitori.
Pro TV a avut cifre de trei ori mai mari decât Kanal D, aflat pe locul al doilea. Antena 1 a fost urmărită pe interval de 280.000 de persoane.
COMERCIAL. Românii au talent a coborât pe publicul comercial sub jumătate de milion de persoane şi sub live-ul de săptămâna trecută.
Antena 1 şi Kanal D au avut cifre aproape la egalitate, pe publicul tânăr.
Audienta posturilor TV vineri, 24 mai, pe intervalul semifinalei Românii au talent (20.30-00.15), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 2.363.000 | 13.3 | 34.4 |
2 | Kanal D | 767.000 | 4.3 | 11.2 |
3 | Antena 1 | 514.000 | 2.9 | 7.5 |
4 | Romania TV | 318.000 | 1.8 | 4.6 |
5 | Antena 3 | 281.000 | 1.6 | 4.1 |
6 | Prima TV | 229.000 | 1.3 | 3.3 |
7 | National TV | 181.000 | 1 | 2.6 |
8 | Pro 2 | 173.000 | 1 | 2.5 |
9 | TVR 1 | 140.000 | 0.8 | 2 |
10 | Antena Stars | 135.000 | 0.8 | 2 |
11 | TVR 2 | 99.000 | 0.6 | 1.4 |
12 | Digi 24 | 89.000 | 0.5 | 1.3 |
13 | B1TV | 84.000 | 0.5 | 1.2 |
14 | Minimax | 76.000 | 0.4 | 1.1 |
15 | Diva | 65.000 | 0.4 | 0.9 |
16 | DigiSport 1 | 60.000 | 0.3 | 0.9 |
17 | Boomerang | 59.000 | 0.3 | 0.9 |
18 | Nickelodeon | 56.000 | 0.3 | 0.8 |
19 | Cartoon Network | 52.000 | 0.3 | 0.8 |
20 | Disney | 52.000 | 0.3 | 0.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV vineri, 24 mai, pe intervalul semifinalei Românii au talent (20.30-00.15), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.224.000 | 12.8 | 34 |
2 | Kanal D | 376.000 | 3.9 | 10.4 |
3 | Antena 1 | 280.000 | 2.9 | 7.8 |
4 | Antena 3 | 167.000 | 1.7 | 4.6 |
5 | Romania TV | 150.000 | 1.6 | 4.2 |
6 | Prima TV | 88.000 | 0.9 | 2.4 |
7 | National TV | 74.000 | 0.8 | 2 |
8 | Pro 2 | 73.000 | 0.8 | 2 |
9 | Antena Stars | 63.000 | 0.7 | 1.8 |
10 | TVR 1 | 57.000 | 0.6 | 1.6 |
11 | TVR 2 | 55.000 | 0.6 | 1.5 |
12 | B1TV | 53.000 | 0.6 | 1.5 |
13 | Diva | 53.000 | 0.5 | 1.5 |
14 | Digi 24 | 50.000 | 0.5 | 1.4 |
15 | DigiSport 1 | 43.000 | 0.5 | 1.2 |
16 | Realitatea TV | 34.000 | 0.4 | 0.9 |
17 | Nickelodeon | 33.000 | 0.3 | 0.9 |
18 | Paramount | 33.000 | 0.3 | 0.9 |
19 | Pro Cinema | 29.000 | 0.3 | 0.8 |
20 | History | 28.000 | 0.3 | 0.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV vineri, 24 mai, pe intervalul semifinalei Românii au talent (20.30-00.15), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 464.000 | 10.8 | 37.6 |
2 | Antena 1 | 127.000 | 3 | 10.3 |
3 | Kanal D | 123.000 | 2.9 | 10 |
4 | Prima TV | 27.000 | 0.6 | 2.2 |
5 | Diva | 27.000 | 0.6 | 2.2 |
6 | Pro 2 | 26.000 | 0.6 | 2.1 |
7 | History | 22.000 | 0.5 | 1.8 |
8 | National TV | 21.000 | 0.5 | 1.7 |
9 | Romania TV | 19.000 | 0.5 | 1.6 |
10 | Kiss TV | 18.000 | 0.4 | 1.5 |
11 | Digi 24 | 17.000 | 0.4 | 1.4 |
12 | Antena 3 | 16.000 | 0.4 | 1.3 |
13 | TVR 1 | 15.000 | 0.3 | 1.2 |
14 | Antena Stars | 14.000 | 0.3 | 1.1 |
15 | DigiSport 1 | 14.000 | 0.3 | 1.1 |
16 | TVR 2 | 13.000 | 0.3 | 1.1 |
17 | Pro Cinema | 12.000 | 0.3 | 1 |
18 | TLC | 12.000 | 0.3 | 1 |
19 | AXN | 11.000 | 0.3 | 0.9 |
20 | Nickelodeon | 10.000 | 0.2 | 0.8 |
Vezi Audienţa Românii au talent de săptămâna trecută, aici
Citeşte şi:
Prima ediţie, 8 februarie: Românii au talent şi în acest an. Pro TV a avut cifre de aproape opt ori peste Antena 1 şi Kanal D, pe publicul comercial
A doua ediţie, 15 februarie: Românii au talent a fost peste ediţia de debut. Pro TV, cifre e şapte ori peste Antena 1 şi Kanal D
A treia ediţie, 22 februarie: Câţi oameni au văzut „Românii au talent”, ediţia a treia
A patra ediţie, 1 martie: De 1 martie, cu ochii pe Românii au talent. Cifrele ediţiei
A cincea ediţie, 8 martie: Românii au talent de Ziua Femeii? Aproape jumătate de milion de telespectatori sub 1 martie
A şasea ediţie, 15 martie: Show-ul Românii au talent a dominat seara de vineri
A şaptea ediţie, 22 martie: Românii au talent, o nouă rundă de audiţii. Câţi telespectatori au urmărit show-ul
A opta ediţie, 29 martie: Românii au talent, audienţe cât următoarele 20 de posturi la un loc pe publicul tânăr
A noua ediţie, 5 aprilie: Românii au talent, audienţe în pielea goală. Câţi români s-au uitat la ediţia cu un moment de striptease
A zecea ediţie, 12 aprilie: Golden Buzz-ul Smiley şi Pavel Bartoş, văzut de peste trei milioane de români. Pe comercial, Pro TV a făcut cât douăzeci de posturi la un loc
A unsprezecea ediţie, 19 aprilie: Românii au talent coboară sub trei milioane de telespectatori, prima dată în acest sezon. Show-ul, liderul serii pe toate segmentele
A douăsprezecea ediţie, 26 aprilie: Românii au talent, primul loc în Vinerea Mare. Iisus din Nazareth a dublat audienţa Antena 1. O seară în care românii s-au uitat mai puţin la TV
A douăsprezecea ediţie, 2 mai: Românii au talent, din nou peste trei milioane de privitori. După vârful cu Iisus din Nazaret, Antena scade cu Terminator
A treisprezecea ediţie, 10 mai: Românii au talent se apropie de live-uri. Ediţia în care s-au decis semifinaliştii, sub trei milioane de telespectatori
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii
Si "Romanii au talent" sta mult mai bine fata de anul trecut, pe data de 25 mai, cand a avut doar 7.8 rating pe comercial:
https://www.paginademedia.ro/2018/05/audiente-romanii-au-talent-25-mai-ultima-semifinala