Skip to main content

AUDIENŢE. Vlad, episodul 11, una dintre cele mai mari audienţe de până acum. Cum a stat Insula iubirii?

 
AUDIENŢE. Vlad, episodul 11, una dintre cele mai mari audienţe de până acum. Cum a stat Insula iubirii?

AUDIENŢE. Serialul Vlad, care se apropie de finalul sezonului, a atins, la episodul 11, unele dintre cele mai mari audienţe de până acum.

Publicitate

La serialul de pe Pro TV s-au uitat aproape 1,8 milioane de români în fiecare minut, o audienţă de două ori mai mare decât cea a următoarelor posturi: Kanal D (serialul turcesc Preţul fericirii) şi Antena 1 (cu Insula iubirii). Doar episodul din 22 aprilie a avut o audienţă mai mare, dar nu cu mult (1,82 milioane).

Paginademedia.ro vă prezintă audienţa posturilor TV pe intervalul serialului Vlad (20.30-22.20), interval pe care s-a intersectat cu Insula iubirii (Antena 1) şi cu Preţul fericirii (Kanal D).

NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, 1,8 milioane de români erau, în fiecare minut, pe episodul 11 al serialului Vlad, producţie realizată de Pro TV după licenţa serialului turcesc Ezel.

Pe intervalul Vlad, Kanal D s-a apropiat de un milion de telespectatori pe post, la serialul Preţul fericirii.

Insula iubirii, de pe Antena 1, a numărat 780.000 de telespectatori pe intervalul Vlad.

Producţia de pe Antena 1 a început mai devreme cu o jumătate de oră faţă de Vlad (la 20.00) şi s-a terminat o jumătate de oră mai târziu (la 23.00). Audienţa show-ului s-a menţinut la un nivel apropiat.

URBAN. O medie de aproape 900.000 de telespectatori de la oraşe pentru serialul Vlad. Au urmat, în top, la distanţă, Kanal D (520.000 de persoane) şi Insula Iubirii, de pe Antena 1 (475.000).

COMERCIAL. Serialul Vlad s-a apropiat de jumătate de milion de telespectatori tineri, din segmentul de vârstă 18-49 de ani.

Pe acest segment, Insula iubirii (locul al doilea) a stat mult mai bine decât Kanal D. A avut o audienţă de 300.000 de telespectatori, e două ori mai mult decât serialul turcesc de pe Kanal D.

Audienta posturilor TV luni, 6 mai, pe intervalul de intersecţie Vlad - Insula iubirii (20.30-22.20), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.793.000 10.1 20.4
2 Kanal D 991.000 5.6 11.2
3 Antena 1 773.000 4.4 8.8
4 Antena 3 449.000 2.5 5.1
5 Prima TV 405.000 2.3 4.6
6 Romania TV 388.000 2.2 4.4
7 DigiSport 1 375.000 2.1 4.3
8 Happy Channel 329.000 1.9 3.7
9 National TV 302.000 1.7 3.4
10 Pro 2 282.000 1.6 3.2
11 Antena Stars 229.000 1.3 2.6
12 ETNO 198.000 1.1 2.2
13 Look Plus 176.000 1.0 2
14 Pro Cinema 155.000 0.9 1.8
15 TVR 1 148.000 0.8 1.7
16 Realitatea TV 118.000 0.7 1.3
17 TVR 2 106.000 0.6 1.2
18 B1TV 98.000 0.6 1.1
19 Digi 24 86.000 0.5 1
20 Nickelodeon 73.000 0.4 0.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV luni, 6 mai, pe intervalul de intersecţie Vlad - Insula iubirii (20.30-22.20), în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 894.000 9.3 18.9
2 Kanal D 519.000 5.4 11
3 Antena 1 474.000 4.9 10
4 DigiSport 1 258.000 2.7 5.5
5 Antena 3 258.000 2.7 5.5
6 Romania TV 232.000 2.4 4.9
7 Happy Channel 210.000 2.2 4.4
8 Prima TV 186.000 1.9 3.9
9 National TV 133.000 1.4 2.8
10 Pro 2 127.000 1.3 2.7
11 Antena Stars 99.000 1.0 2.1
12 Look Plus 88.000 0.9 1.9
13 Digi 24 69.000 0.7 1.5
14 Realitatea TV 63.000 0.7 1.3
15 TVR 2 60.000 0.6 1.3
16 ETNO 59.000 0.6 1.3
17 TVR 1 56.000 0.6 1.2
18 Pro Cinema 56.000 0.6 1.2
19 B1TV 55.000 0.6 1.2
20 Paramount 46.000 0.5 1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV luni, 6 mai, pe intervalul de intersecţie Vlad - Insula iubirii (20.30-22.20), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 474.000 11.1 26
2 Antena 1 302.000 7.0 16.6
3 Kanal D 159.000 3.7 8.7
4 DigiSport 1 91.000 2.1 5
5 Happy Channel 74.000 1.7 4.1
6 Prima TV 69.000 1.6 3.8
7 Look Plus 48.000 1.1 2.6
8 Romania TV 38.000 0.9 2.1
9 National TV 38.000 0.9 2.1
10 Antena 3 38.000 0.9 2.1
11 Pro 2 36.000 0.8 2
12 Pro Cinema 35.000 0.8 1.9
13 Paramount 22.000 0.5 1.2
14 Realitatea TV 16.000 0.4 0.9
15 TVR 1 16.000 0.4 0.9
16 Digi 24 15.000 0.4 0.8
17 AXN 15.000 0.3 0.8
18 Antena Stars 13.000 0.3 0.7
19 Diva 13.000 0.3 0.7
20 Nick JR 13.000 0.3 0.7


VEZI audienţa TUTOROR episoadelor din serialul VLAD, aici


Citeşte şi: FOTO. Serialele Vlad şi Ezel, în oglindă. Cât a respectat Pro TV din licenţa serialului turcesc?

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Ciprian Ciprian
    Pe Antena 1 a început un serial turcesc:"Fetița mea". Peste două, trei săptămâni sigur îl vor difuza pe Happy Channel.
  • Roxana Roxana
    Îmi plac actorii foarte mult și acțiunea te ține în suspans. A trecut ceva vreme de când nu am văzut un serial fain.
  • D D
    "Insula iubirii are o crestere consistenta pe publicul comercial fata de saptamana trecuta!"

    Dar tot mai putin fata de debutul emisiunii, acum doua saptamani. Nu "Razvan Putina R" ?
    https://www.paginademedia.ro/2019/04/audiente-insula-iubirii-2019-prima-editie
  • jk jk
    Mai bine pun insula duminică după serial si lunea chefii sa vedem ce va fi
  • R R
    Insula iubirii are o crestere consistenta pe publicul comercial fata de saptamana trecuta! Cat despre "Vlad" are audiente destul de bune ! Poate joi postati si audientele de miercuri pe intervalul "Fructul Oprit" !
  • Expertul Expertul
    Audientele bune obtinute de Vlad vor incuraja televiziunile sa investeasca mai mult in seriale in anii urmatori. @moisa marius, Parerea ta nu conteaza. Telespectatorii vor sa vada seriale in limba romana cu actori romani. Ezel difuzat in limba turca a avut audiente foarte mici la Kanald.
  • moisa marius moisa marius
    Acest serial este mai slab față de Ezel (serialul original).
  • marian marian
    Valentin doar lunea si martea iese Happy pe primul loc in rest nu se vede postul tau preferat . Livia piloasa treci pe tvr si critica daca te crezi atat de desteapta,
  • D D
    E bine ca "Insula Iubirii" a coborat pe comercial fata de debutul emisiunii.

    Serios "Valentin" ? Pai si "Happy Channel" ce a facut vineri si duminica ? De nu a prins top 20 pe nici un target ?
    https://www.paginademedia.ro/2019/05/audiente-romanii-au-talent-3-mai
    https://www.paginademedia.ro/2019/05/audiente-finala-canta-acum-cu-mine
  • Valentin Valentin
    Ce mă bucură pe mine este că Happy Channel a întrecut PRO 2 și sunt convins că dacă apare O grămadă de caramele va fi în primele 3 posturi Happy Channel !
  • Vali Vali
    Va rog sa puneti audiențele serialelor pe luna aprilie
  • Livia Pila Livia Pila
    Cea mai mare audienta de pe Pro in anul anterior a avut-o filmul Six Bullets, cu van Damme, o productie de toata jena, realizata in Romania. Asta spune tot despre publicul pro, la brat cu cel al antenelor! Pacat ca aceasta tara e locuita.
  • geo geo
    A cam dato in bara Antenuta cu Insula depravatilor.
    Cred ca publicul lor tinta s-a cam saturat de destrabalare.
  • dalien dalien
    Un serial exceptional de bine realizat.
    In vremuri in care avem acces atat de facil la cele mai bune seriale din lume, Netflix, HBO, etc., publicul roman si-a format noi asteptari. Fructul Oprit a scazut in calitate extrem de mult, si a devenit aproape o parodie; acest lucru se simte si in audiente dar mai ales in comentariile publicului pe internet. Sa speram ca 'Vlad' este o lectie pentru concurenta, care va depune mai mult efort in produsele lor.

Trimite un comentariu

sus