AUDIENŢE. Serialul Vlad, care se apropie de finalul sezonului, a atins, la episodul 11, unele dintre cele mai mari audienţe de până acum.
La serialul de pe Pro TV s-au uitat aproape 1,8 milioane de români în fiecare minut, o audienţă de două ori mai mare decât cea a următoarelor posturi: Kanal D (serialul turcesc Preţul fericirii) şi Antena 1 (cu Insula iubirii). Doar episodul din 22 aprilie a avut o audienţă mai mare, dar nu cu mult (1,82 milioane).
Paginademedia.ro vă prezintă audienţa posturilor TV pe intervalul serialului Vlad (20.30-22.20), interval pe care s-a intersectat cu Insula iubirii (Antena 1) şi cu Preţul fericirii (Kanal D).
NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, 1,8 milioane de români erau, în fiecare minut, pe episodul 11 al serialului Vlad, producţie realizată de Pro TV după licenţa serialului turcesc Ezel.
Pe intervalul Vlad, Kanal D s-a apropiat de un milion de telespectatori pe post, la serialul Preţul fericirii.
Insula iubirii, de pe Antena 1, a numărat 780.000 de telespectatori pe intervalul Vlad.
Producţia de pe Antena 1 a început mai devreme cu o jumătate de oră faţă de Vlad (la 20.00) şi s-a terminat o jumătate de oră mai târziu (la 23.00). Audienţa show-ului s-a menţinut la un nivel apropiat.
URBAN. O medie de aproape 900.000 de telespectatori de la oraşe pentru serialul Vlad. Au urmat, în top, la distanţă, Kanal D (520.000 de persoane) şi Insula Iubirii, de pe Antena 1 (475.000).
COMERCIAL. Serialul Vlad s-a apropiat de jumătate de milion de telespectatori tineri, din segmentul de vârstă 18-49 de ani.
Pe acest segment, Insula iubirii (locul al doilea) a stat mult mai bine decât Kanal D. A avut o audienţă de 300.000 de telespectatori, e două ori mai mult decât serialul turcesc de pe Kanal D.
Audienta posturilor TV luni, 6 mai, pe intervalul de intersecţie Vlad - Insula iubirii (20.30-22.20), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.793.000 | 10.1 | 20.4 |
2 | Kanal D | 991.000 | 5.6 | 11.2 |
3 | Antena 1 | 773.000 | 4.4 | 8.8 |
4 | Antena 3 | 449.000 | 2.5 | 5.1 |
5 | Prima TV | 405.000 | 2.3 | 4.6 |
6 | Romania TV | 388.000 | 2.2 | 4.4 |
7 | DigiSport 1 | 375.000 | 2.1 | 4.3 |
8 | Happy Channel | 329.000 | 1.9 | 3.7 |
9 | National TV | 302.000 | 1.7 | 3.4 |
10 | Pro 2 | 282.000 | 1.6 | 3.2 |
11 | Antena Stars | 229.000 | 1.3 | 2.6 |
12 | ETNO | 198.000 | 1.1 | 2.2 |
13 | Look Plus | 176.000 | 1.0 | 2 |
14 | Pro Cinema | 155.000 | 0.9 | 1.8 |
15 | TVR 1 | 148.000 | 0.8 | 1.7 |
16 | Realitatea TV | 118.000 | 0.7 | 1.3 |
17 | TVR 2 | 106.000 | 0.6 | 1.2 |
18 | B1TV | 98.000 | 0.6 | 1.1 |
19 | Digi 24 | 86.000 | 0.5 | 1 |
20 | Nickelodeon | 73.000 | 0.4 | 0.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV luni, 6 mai, pe intervalul de intersecţie Vlad - Insula iubirii (20.30-22.20), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 894.000 | 9.3 | 18.9 |
2 | Kanal D | 519.000 | 5.4 | 11 |
3 | Antena 1 | 474.000 | 4.9 | 10 |
4 | DigiSport 1 | 258.000 | 2.7 | 5.5 |
5 | Antena 3 | 258.000 | 2.7 | 5.5 |
6 | Romania TV | 232.000 | 2.4 | 4.9 |
7 | Happy Channel | 210.000 | 2.2 | 4.4 |
8 | Prima TV | 186.000 | 1.9 | 3.9 |
9 | National TV | 133.000 | 1.4 | 2.8 |
10 | Pro 2 | 127.000 | 1.3 | 2.7 |
11 | Antena Stars | 99.000 | 1.0 | 2.1 |
12 | Look Plus | 88.000 | 0.9 | 1.9 |
13 | Digi 24 | 69.000 | 0.7 | 1.5 |
14 | Realitatea TV | 63.000 | 0.7 | 1.3 |
15 | TVR 2 | 60.000 | 0.6 | 1.3 |
16 | ETNO | 59.000 | 0.6 | 1.3 |
17 | TVR 1 | 56.000 | 0.6 | 1.2 |
18 | Pro Cinema | 56.000 | 0.6 | 1.2 |
19 | B1TV | 55.000 | 0.6 | 1.2 |
20 | Paramount | 46.000 | 0.5 | 1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV luni, 6 mai, pe intervalul de intersecţie Vlad - Insula iubirii (20.30-22.20), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 474.000 | 11.1 | 26 |
2 | Antena 1 | 302.000 | 7.0 | 16.6 |
3 | Kanal D | 159.000 | 3.7 | 8.7 |
4 | DigiSport 1 | 91.000 | 2.1 | 5 |
5 | Happy Channel | 74.000 | 1.7 | 4.1 |
6 | Prima TV | 69.000 | 1.6 | 3.8 |
7 | Look Plus | 48.000 | 1.1 | 2.6 |
8 | Romania TV | 38.000 | 0.9 | 2.1 |
9 | National TV | 38.000 | 0.9 | 2.1 |
10 | Antena 3 | 38.000 | 0.9 | 2.1 |
11 | Pro 2 | 36.000 | 0.8 | 2 |
12 | Pro Cinema | 35.000 | 0.8 | 1.9 |
13 | Paramount | 22.000 | 0.5 | 1.2 |
14 | Realitatea TV | 16.000 | 0.4 | 0.9 |
15 | TVR 1 | 16.000 | 0.4 | 0.9 |
16 | Digi 24 | 15.000 | 0.4 | 0.8 |
17 | AXN | 15.000 | 0.3 | 0.8 |
18 | Antena Stars | 13.000 | 0.3 | 0.7 |
19 | Diva | 13.000 | 0.3 | 0.7 |
20 | Nick JR | 13.000 | 0.3 | 0.7 |
VEZI audienţa TUTOROR episoadelor din serialul VLAD, aici
Citeşte şi: FOTO. Serialele Vlad şi Ezel, în oglindă. Cât a respectat Pro TV din licenţa serialului turcesc?
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
Dar tot mai putin fata de debutul emisiunii, acum doua saptamani. Nu "Razvan Putina R" ?
https://www.paginademedia.ro/2019/04/audiente-insula-iubirii-2019-prima-editie
Serios "Valentin" ? Pai si "Happy Channel" ce a facut vineri si duminica ? De nu a prins top 20 pe nici un target ?
https://www.paginademedia.ro/2019/05/audiente-romanii-au-talent-3-mai
https://www.paginademedia.ro/2019/05/audiente-finala-canta-acum-cu-mine
Cred ca publicul lor tinta s-a cam saturat de destrabalare.
In vremuri in care avem acces atat de facil la cele mai bune seriale din lume, Netflix, HBO, etc., publicul roman si-a format noi asteptari. Fructul Oprit a scazut in calitate extrem de mult, si a devenit aproape o parodie; acest lucru se simte si in audiente dar mai ales in comentariile publicului pe internet. Sa speram ca 'Vlad' este o lectie pentru concurenta, care va depune mai mult efort in produsele lor.