AUDIENŢE. Cum s-a împărţit publicul finalei Champions League între Digi Sport, Look Plus şi Telekom Sport.
Peste un milion de persoane au urmărit finala Champions League dintre Tottenham şi Liverpool, pe cele trei televiziuni, partidă încheiată cu victoria Liverpool (0 - 2).
Amintim că a fost prima dată, după mai mulţi ani, când finala Champions League n-a intrat şi pe Pro TV, după ce compania a renunţat anul trecut la drepturile de difuzare.
Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele obţinute de finala Champions League, partidă difuzată de Digi Sport, Look Plus şi Telekom Sport:
NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări partida a obţinut puţin peste un milion de telespectatori, la cele trei posturi, Digi Sport, Look Plus şi Telekom Sport. Digi Sport a avut aproape 600.000 de telespectatori, media pe minut. Postul a fost, pe intervalul meciului, al treilea cel mai urmărit în clasamentul general.
Look Sport avea în jur de 310.000 de persoane, media. Telekom Sport a fost mult în urma primelor două, cu o medie de 145.000 de persoane.
URBAN. La oraşe, Digi Sport a fost a doua cea mai urmărită televiziune, peste Pro TV, cu finala Champions League. peste 410.000 a fost media postului, la oraşe. Look Sport, cu aceeaşi partidă, avea aproape 120.000 de telespectatori orăşeni, media. Pe Telekom Sport erau aproape 70.000 de persoane.
COMERCIAL. Digi Sport a fost şi pe publicul tânăr (18 - 49 de ani) a doua cea mai urmărită televiziune. Aproape 200.000 de persoane a fost media postului. Pe Look Plus, partida a fost urmărită de puţin peste 60.000 de persoane, în timp ce Telekom Sport a fost urmărit de o medie de 36.000 de telespectatori tineri.
Audienta posturilor TV sâmbătă, 1 iunie, pe intervalul finalei Champions League (22.00-23.55), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Nr persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 989.000 | 5.6 | 14.4 |
2 | Pro TV | 724.000 | 4.1 | 10.6 |
3 | DigiSport 1 | 599.000 | 3.4 | 8.7 |
4 | Kanal D | 514.000 | 2.9 | 7.5 |
5 | Romania TV | 412.000 | 2.3 | 6 |
6 | Antena 3 | 376.000 | 2.1 | 5.5 |
7 | TVR 2 | 329.000 | 1.9 | 4.8 |
8 | Look Plus | 312.000 | 1.8 | 4.6 |
9 | ETNO | 157.000 | 0.9 | 2.3 |
10 | Pro 2 | 148.000 | 0.8 | 2.2 |
11 | Telekom Sport 1 | 145.000 | 0.8 | 2.1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV sâmbătă, 1 iunie, pe intervalul finalei Champions Legue (22.00-23.55), în mediul URBAN:
URBAN | Nr persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 467.000 | 4.9 | 13.2 |
2 | DigiSport 1 | 414.000 | 4.3 | 11.7 |
3 | Pro TV | 404.000 | 4.2 | 11.5 |
4 | Romania TV | 246.000 | 2.6 | 7 |
5 | Antena 3 | 226.000 | 2.4 | 6.4 |
6 | Kanal D | 216.000 | 2.3 | 6.1 |
7 | TVR 2 | 200.000 | 2.1 | 5.7 |
8 | Look Plus | 119.000 | 1.3 | 3.4 |
9 | Telekom Sport 1 | 67.000 | 0.7 | 1.9 |
10 | Pro 2 | 64.000 | 0.7 | 1.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV sâmbătă, 1 iunie, pe intervalul finalei Champions League (22.00-23.55), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 223.000 | 5.2 | 16.5 |
2 | DigiSport 1 | 199.000 | 4.7 | 14.7 |
3 | Antena 1 | 195.000 | 4.6 | 14.4 |
4 | Kanal D | 79.000 | 1.9 | 5.8 |
5 | Look Plus | 61.000 | 1.4 | 4.5 |
6 | TVR 2 | 57.000 | 1.3 | 4.2 |
7 | Telekom Sport 1 | 36.000 | 0.9 | 2.7 |
8 | Antena 3 | 29.000 | 0.7 | 2.2 |
9 | Diva | 28.000 | 0.7 | 2.1 |
10 | Pro 2 | 23.000 | 0.6 | 1.7 |
Comentarii
Apropo aceste audiențe slabe a Antenei sunt rezultatul asocierei antenelor cu PSD vreți sau nu vreți sa recunoașteți iar ANTENA va rămâne asociată cu PSD cât familia VOICULESCU va conduce aceste programe
Daca era invers,era bine pentru pro și tot așa...
Apropi ar fii interesantă audiența ultimelor 3 zile cât Papa a fost in România