Skip to main content

AUDIENŢE. Câţi români au văzut debutul Vocea României, în formula cu Brenciu jurat? Cifre peste startul de anul trecut

 
AUDIENŢE. Câţi români au văzut debutul Vocea României, în formula cu Brenciu jurat? Cifre peste startul de anul trecut

AUDIENŢE. Ce audienţă a avut prima ediţie Vocea României din 2019, în formula cu Horia Brenciu din nou jurat?

Publicitate

Cifrele din startul sezonului 2019 au fost peste debutul de anul trecut, când ediţia a fost de doar o oră şi zece minute, pentru că începea meciul România- Muntenegru.

Pe intervalul emisiunii de pe Pro TV, Antena 1 a avut animaţia Frumoasa şi bestia, iar pe Kanal D era noul serial Lacrimi la marea neagră.

Vocea României s-a instalat detaşat pe poziţia de lider. A fost urmată, la nivel naţional şi la oraşe, de serialul de pe Kanal D. Pe publicul comercial, Antena 1 a avut locul secund.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de debut ale show-ului Vocea României, sezonul 2019:

NAŢIONAL. Vocea României, sezonul al nouălea, a avut o medie de aproape 1,7 milioane de români care s-au uitat la show în fiecare minut (anul trecut erau 1,4 milioane).

Show-ul cu Irina Rimes, Tudor Chirilă, Smiley şi Horia Brenciu juraţi a fost la 600.000 de telespectatori în faţa Kanal D, locul doi. Avansul faţă de Antena 1, locul patru în top: peste un milion de telespectatori.

Cota de piaţă: aproape 25%, ceea ce înseamnă că un sfert dintre românii care aveau televizoarele deschise se uitau la Pro TV.

URBAN. Peste 900.000 de telespectatori de la oraşe se uitau la Vocea României aseară, o audienţă dublă faţă de locul al doilea, ocupat de Kanal D şi triplă, faţă de locul al treilea, România TV.

Locul patru pentru Antena 1 şi la oraşe, cu 240.000 de telespectatori pe post.

Cota de piaţă Vocea României la oraşe: 26%.

COMERCIAL. Din publicul emisiunii de pe Pro TV, 415.000 de telespectatori au fost din segmentul comercial 18-49 de ani. Pe acest target, emisiunea cu Pavel Bartoş prezentator a avut o aduienţă de peste trei ori mai mare decât locurile doi-trei.

De notat că, pe publicul comercial, Antena 1 a avut poziţia a doua, urmată, la foarte mică distanţă, de Kanal D.

O cotă de piaţă mai bună pentru Pro TV în rândul tinerilor: 37%, ceea ce înseamnă că peste o treime dintre tinerii careaveau televizoarele pornite erau pe Vocea României.

Audienţa posturilor TV vineri, 6 septembrie, pe intervalul Vocea României (20.30-23.30), la nivel NAŢIONAL

 

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.673.000 9,4 24,4
2 Kanal D 1.045.000 5,9 15,3
3 Romania TV 637.000 3,6 9,3
4 Antena 1 536.000 3,0 7,8
5 Antena 3 320.000 1,8 4,7
6 Prima TV 194.000 1,1 2,8
7 TVR 1 171.000 1,0 2,5
8 National TV 152.000 0,9 2,2
9 Pro 2 131.000 0,7 1,9
10 Antena Stars 120.000 0,7 1,7
11 TVR 2 103.000 0,6 1,5
12 Minimax 96.000 0,5 1,4
13 DigiSport 1 94.000 0,5 1,4
14 B1TV 93.000 0,5 1,4
15 ETNO 84.000 0,5 1,2
16 Realitatea TV 74.000 0,4 1,1
17 Digi 24 67.000 0,4 1,0
18 Disney 64.000 0,4 0,9
19 Boomerang 58.000 0,3 0,8
20 Nickelodeon 55.000 0,3 0,8
21 Cartoon Network 51.000 0,3 0,7
22 Diva 47.000 0,3 0,7
23 AXN 39.000 0,2 0,6
24 TNT 34.000 0,2 0,5
25 Pro Cinema 33.000 0,2 0,5
26 Film Cafe 32.000 0,2 0,5
27 Happy Channel 31.000 0,2 0,5
28 History 30.000 0,2 0,4
29 AMC 30.000 0,2 0,4
30 Favorit TV 27.000 0,2 0,4

 

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

 
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 6 septembrie, pe intervalul Vocea României (20.30-23.30) în mediul URBAN:

 

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 909.000 9,5 25,9
2 Kanal D 482.000 5,0 13,7
3 Romania TV 334.000 3,5 9,5
4 Antena 1 239.000 2,5 6,8
5 Antena 3 203.000 2,1 5,8
6 TVR 1 111.000 1,2 3,1
7 Prima TV 82.000 0,9 2,3
8 National TV 80.000 0,8 2,3
9 Pro 2 73.000 0,8 2,1
10 DigiSport 1 64.000 0,7 1,8
11 B1TV 54.000 0,6 1,5
12 Antena Stars 47.000 0,5 1,3
13 Digi 24 45.000 0,5 1,3
14 Minimax 40.000 0,4 1,1
15 Realitatea TV 39.000 0,4 1,1
16 TVR 2 38.000 0,4 1,1
17 AXN 26.000 0,3 0,7
18 Film Cafe 25.000 0,3 0,7
19 Boomerang 25.000 0,3 0,7
20 Happy Channel 22.000 0,2 0,6
21 History 22.000 0,2 0,6
22 Nickelodeon 21.000 0,2 0,6
23 ETNO 21.000 0,2 0,6
24 Cartoon Network 20.000 0,2 0,6
25 Pro Cinema 20.000 0,2 0,6
26 Disney 19.000 0,2 0,6
27 Diva 19.000 0,2 0,6
28 Eurosport 1 19.000 0,2 0,5
29 Comedy Central 15.000 0,2 0,4
30 Eurosport 2 15.000 0,2 0,4

 

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
 
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraşe.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 7 septembrie, pe intervalul Vocea României (20.30-23.30), pe publicul COMERCIAL:

 

  COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 415.000 9,7 36,9
2 Antena 1 131.000 3,1 11,7
3 Kanal D 125.000 2,9 11,1
4 Romania TV 64.000 1,5 5,7
5 DigiSport 1 28.000 0,7 2,5
6 Prima TV 19.000 0,4 1,7
7 Pro 2 18.000 0,4 1,6
8 TVR 1 18.000 0,4 1,6
9 Antena 3 17.000 0,4 1,5
10 History 13.000 0,3 1,1
11 Antena Stars 12.000 0,3 1,1
12 National TV 12.000 0,3 1,1
13 Film Cafe 12.000 0,3 1,1
14 Digi 24 11.000 0,3 1,0
15 Comedy Central 11.000 0,3 1,0
16 TVR 2 8.000 0,2 0,7
17 Boomerang 8.000 0,2 0,7
18 Disney Junior 8.000 0,2 0,7
19 Nickelodeon 7.000 0,2 0,6
20 TLC 7.000 0,2 0,6
21 Diva 7.000 0,2 0,6
22 AXN 7.000 0,2 0,6
23 B1TV 6.000 0,2 0,6
24 Pro Gold 6.000 0,1 0,6
25 Paramount 6.000 0,1 0,5
26 Minimax 6.000 0,1 0,5
27 TNT 6.000 0,1 0,5
28 Happy Channel 6.000 0,1 0,5
29 Eurosport 1 5.000 0,1 0,5
30 N24 PLUS 5.000 0,1 0,4

 

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
 
Citeşte şi:

Cum a debutat Vocea României în 2018


Cum a debutat Vocea României în 2017


VEZI audienţele primelor ediţii Vocea României în celelalte sezoane, AICI

 

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • D D
    Audientele pe comercial peste cele de acum un an. Daca se mentine la peste 8.5-9 rating pe comercial si de acum inainte, la "bataie" cu "iUmor", o sa fie cam greu pentru "Antena 1".
  • Răzvan Răzvan
    Dle Petrisor ,un top 5,10 e de ajuns ,de ce dracu postati top 30!

Trimite un comentariu

sus