Skip to main content

AUDIENŢE. Lacrimi la Marea Neagră, de pe Kanal D, episodul doi: Audienţă mai bună ca la debut

 
AUDIENŢE. Lacrimi la Marea Neagră, de pe Kanal D, episodul doi: Audienţă mai bună ca la debut

AUDIENŢE. Serialul „Lacrimi la Marea Negră”, de pe Kanal D, a stat, la al doilea episod, mai bine ca la debut. Episodul doi a înregistrat uşoare creşteri de audienţă, pe toate targeturile.

Publicitate

Totuşi, situaţia a semănat cu cea de luni, când serialul a avut premiera. Şi aseară a fost sub Pro TV, dar peste Antena 1 în toată ţara şi la oraşe.

Nici al doilea episod nu a reuşit să ridice producţia în clasament pe segmentul tânăr.

Cum au arătat cifrele?

Kanal D a scos o medie de 914.000 de urmăritori pe minut, faţă de 875.000 înregistrate de primul episod.

Liderul a fost Pro TV, cu o medie de 1,5 milioane de telespectatori. Staţia de ştiri România TV a avut cifre mai bune faţă de Antena 1, în toată ţara şi la oraşe.

La bătaie cu serialul Kanal D, celelalte posturi au avut pe interval următoarele producţii:

  • Pro TV - Sport şi Meteo, Las Fierbinţi (20:30) şi filmul Criminal (21:30)
  • Antena 1 - Poftiţi pe la noi! Poftiţi la muncă! (20:00)
  • România TV - Newsline (20:00) şi România la raport (21:00)

AUDIENŢE PRIMUL EPISOD. Cum a debutat „Lacrimi la Marea Neagră”, serialul despre o femeie abuzată, pariul Kanal D din această toamnă. Sub Pro TV, dar peste Antena 1

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele posturilor TV marţi, 3 septembrie, pe intervalul serialului Lacrimi la Marea Neagră (20.00-22.35):

NAŢIONAL. Episodul doi al serialului „Lacrimi la Marea Neagră” a scos cifre mai bune decât primul episod. A avut o medie de 914.000 de urmăritori pe minut, faţă de 875.000 de privitori luni seară.

Liderul topului a fopst Pro TV, cu o medie de 1,5 milioane de privitori. România TV a fost postul de pe trei, cu o medie de 660.000 de telespectatori.

Antena 1 s-a clasat pe patru.

URBAN. În mediul urban clasamentul a rămas acelaşi. Kanal D s-a clasat tot pe locul doi, cu cifre de audienţă de 409.000 de privitori în medie.

Liderul a fost tot Pro TV, iar România TV s-a clasat pe trei peste Antena 1.

COMERCIAL. Pe segmentul tânăr lucrurile s-au schimbat puţin. Kanal D a ajuns pe trei, dar cifrele au fost în creştere comparativ cu primul episod.

Tinerii au pus Antena 1 pe locul doi, după liderul Pro TV.

Audienta posturilor TV marţi, 3 septembrie, pe intervalul serialului Lacrimi la Marea Neagră (20.00-22.35), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Nr. Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.524.000 8.6 22
2 Kanal D 914.000 5.1 13.2
3 Romania TV 659.000 3.7 9.5
4 Antena 1 605.000 3.4 8.7
5 Antena 3 397.000 2.2 5.7
6 National TV 204.000 1.1 2.9
7 TVR 1 117.000 0.7 1.7
8 Digi 24 115.000 0.6 1.7
9 Happy Channel 114.000 0.6 1.6
10 Prima TV 114.000 0.6 1.6
11 Pro 2 113.000 0.6 1.6
12 Pro Cinema 99.000 0.6 1.4
13 Realitatea TV 99.000 0.6 1.4
14 B1TV 96.000 0.5 1.4
15 ETNO 96.000 0.5 1.4
16 Antena Stars 83.000 0.5 1.2
17 Disney Junior 81.000 0.5 1.2
18 DigiSport 1 73.000 0.4 1.1
19 Boomerang 70.000 0.4 1
20 Minimax 67.000 0.4 1
21 Nickelodeon 65.000 0.4 0.9
22 Eurosport 1 64.000 0.4 0.9
23 Cartoon Network 59.000 0.3 0.9
24 Diva 55.000 0.3 0.8
25 AXN 47.000 0.3 0.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 3 septembrie, pe intervalul serialului Lacrimi la Marea Neagră (20.00-22.35), în mediul URBAN:

URBAN Nr. Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 680.000 7.1 19.4
2 Kanal D 409.000 4.3 11.7
3 Romania TV 384.000 4 11
4 Antena 1 293.000 3.1 8.4
5 Antena 3 226.000 2.4 6.4
6 National TV 137.000 1.4 3.9
7 Digi 24 73.000 0.8 2.1
8 Realitatea TV 66.000 0.7 1.9
9 B1TV 61.000 0.6 1.7
10 Happy Channel 60.000 0.6 1.7
11 Prima TV 56.000 0.6 1.6
12 TVR 1 55.000 0.6 1.6
13 Pro 2 53.000 0.5 1.5
14 Eurosport 1 53.000 0.6 1.5
15 Disney Junior 46.000 0.5 1.3
16 Pro Cinema 45.000 0.5 1.3
17 Antena Stars 44.000 0.5 1.3
18 DigiSport 1 43.000 0.5 1.2
19 Boomerang 42.000 0.4 1.2
20 Cartoon Network 37.000 0.4 1.1
21 Diva 33.000 0.3 1
22 ETNO 30.000 0.3 0.9
23 AXN 28.000 0.3 0.8
24 TVR 2 24.000 0.2 0.7
25 History 23.000 0.2 0.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 3 septembrie, pe intervalul serialului Lacrimi la Marea Neagră (20.00-22.35), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr. Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 300.000 7 25.6
2 Antena 1 140.000 3.3 11.9
3 Kanal D 125.000 2.9 10.6
4 Romania TV 78.000 1.8 6.6
5 National TV 42.000 1 3.6
6 Antena 3 25.000 0.6 2.2
7 Prima TV 20.000 0.5 1.7
8 Disney Junior 20.000 0.5 1.7
9 Digi 24 20.000 0.5 1.7
10 Cartoon Network 19.000 0.4 1.6
11 Eurosport 1 18.000 0.4 1.5
12 Boomerang 18.000 0.4 1.5
13 Realitatea TV 17.000 0.4 1.5
14 TVR 1 17.000 0.4 1.4
15 Film Cafe 15.000 0.4 1.3
16 DigiSport 1 15.000 0.3 1.3
17 Antena Stars 14.000 0.3 1.2
18 Comedy Central 14.000 0.3 1.2
19 Pro 2 13.000 0.3 1.1
20 AXN 12.000 0.3 1.1
21 TV Paprika 12.000 0.3 1
22 History 12.000 0.3 1.1
23 Pro Cinema 10.000 0.2 0.9
24 Discovery 9.000 0.2 0.8
25 Paramount 9.000 0.2 0.8

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • me me
    @Razvan
    Ia audiente de la acces direct: miercuri, adica ieri - interval 17-19
    Puterea Dragostei - Kanal D -3.3 cu 21.8 share
    Pro TV - 3.1 cu 20.4 share
    Acces Direct - Antena 1 - 2.2 cu 14.7 share
  • marian marian
    Razvane , crezi sau iti inchipui , si anul trecut tot asa a-i spus si pe urma te-ai smiorcait pe aici ,te rog frumos du-te si te culca sau treci pe la bancomatul antenutei ca se da salariul,
  • Răzvan Răzvan
    Abia astept sa înceapa grila de toama a Antenei 1 ,o grila foarte buna ce îi va asigura locul 1 în audiențe lejer! Atunci sa vezi ce fata fac proteviștii..!
  • Răzvan Răzvan
    Dorule ,poate Pro tv-ul va pica pe locul trei! Cu ce emisiuni aveti toamna aceasta ,sigur locul doi ,trei e asigurat!
  • D D
    Din partea mea, sa tot creasca in audiente "Kanal D", "Razvan Putina R". In felul acesta, "Antena 1" pica pe locul 3.
  • marian marian
    Doamne Razvane daca te aude seful ca a-i tradat te da afara sau te retrogradeaza , este un serial prost cu batai in familie asa ceva ar trebui interzis dar la turci unde femeia este pe locul doi prinde , daca va creste in audienta antena va pica pe 3
  • Răzvan Răzvan
    Serialul e captivant ,cu un scenariu excelent,o poveste ce te tine cu inima stransa,serialul va mai creste în audiente,cu siguranta.
  • D D
    Deci un turcesc face audienta mai mare pe comercial decat "Imi place dansul". Probabil emisiunea se va termina destul de repede...
  • Adi Adi
    Cel mai trist lucru pentru această țară este audienta pe care o face România tv! E clar, nu mai avem scăpare!
  • Răzvan Răzvan
    Totusi paginademedia,un top 5,10 e de ajuns ,nu mai postati top 20-25,e nasol! Astept si ceva audiente a emisiunii "Acces Direct"!
  • Ciprian Ciprian
    Din 9 septembrie se vor vedea adevăratele audiențe. Abia aștept să înceapă toate emisiunile de bună calitate.
  • Răzvan Răzvan
    Ma bucura faptul ca ati început sa postati zilnic audiente! Reluarea cu Nea Marin înca face audiente,Las fiebinti salveaza Pro tv -ul ,daca dadea film de la ora 20:30 nu mai avea asa mari audiente!
  • marian marian
    Deocamdata face ceva audienta dar sa vedem saptamana viitoare cand va incepe grilele la pro si la antena va pica pe trei , singurul lucru bun este ca pe comercial nu prinde , serial pentru pensionari , si ma bucur , pe primele doua locuri va trebui sa fie pro si antenuta nu canalul fara ideologie

Trimite un comentariu

sus