AUDIENŢE. Serialul „Lacrimi la Marea Negră”, de pe Kanal D, a stat, la al doilea episod, mai bine ca la debut. Episodul doi a înregistrat uşoare creşteri de audienţă, pe toate targeturile.
Totuşi, situaţia a semănat cu cea de luni, când serialul a avut premiera. Şi aseară a fost sub Pro TV, dar peste Antena 1 în toată ţara şi la oraşe.
Nici al doilea episod nu a reuşit să ridice producţia în clasament pe segmentul tânăr.
Cum au arătat cifrele?
Kanal D a scos o medie de 914.000 de urmăritori pe minut, faţă de 875.000 înregistrate de primul episod.
Liderul a fost Pro TV, cu o medie de 1,5 milioane de telespectatori. Staţia de ştiri România TV a avut cifre mai bune faţă de Antena 1, în toată ţara şi la oraşe.
La bătaie cu serialul Kanal D, celelalte posturi au avut pe interval următoarele producţii:
- Pro TV - Sport şi Meteo, Las Fierbinţi (20:30) şi filmul Criminal (21:30)
- Antena 1 - Poftiţi pe la noi! Poftiţi la muncă! (20:00)
- România TV - Newsline (20:00) şi România la raport (21:00)
AUDIENŢE PRIMUL EPISOD. Cum a debutat „Lacrimi la Marea Neagră”, serialul despre o femeie abuzată, pariul Kanal D din această toamnă. Sub Pro TV, dar peste Antena 1
Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele posturilor TV marţi, 3 septembrie, pe intervalul serialului Lacrimi la Marea Neagră (20.00-22.35):
NAŢIONAL. Episodul doi al serialului „Lacrimi la Marea Neagră” a scos cifre mai bune decât primul episod. A avut o medie de 914.000 de urmăritori pe minut, faţă de 875.000 de privitori luni seară.
Liderul topului a fopst Pro TV, cu o medie de 1,5 milioane de privitori. România TV a fost postul de pe trei, cu o medie de 660.000 de telespectatori.
Antena 1 s-a clasat pe patru.
URBAN. În mediul urban clasamentul a rămas acelaşi. Kanal D s-a clasat tot pe locul doi, cu cifre de audienţă de 409.000 de privitori în medie.
Liderul a fost tot Pro TV, iar România TV s-a clasat pe trei peste Antena 1.
COMERCIAL. Pe segmentul tânăr lucrurile s-au schimbat puţin. Kanal D a ajuns pe trei, dar cifrele au fost în creştere comparativ cu primul episod.
Tinerii au pus Antena 1 pe locul doi, după liderul Pro TV.
Audienta posturilor TV marţi, 3 septembrie, pe intervalul serialului Lacrimi la Marea Neagră (20.00-22.35), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Nr. Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.524.000 | 8.6 | 22 |
2 | Kanal D | 914.000 | 5.1 | 13.2 |
3 | Romania TV | 659.000 | 3.7 | 9.5 |
4 | Antena 1 | 605.000 | 3.4 | 8.7 |
5 | Antena 3 | 397.000 | 2.2 | 5.7 |
6 | National TV | 204.000 | 1.1 | 2.9 |
7 | TVR 1 | 117.000 | 0.7 | 1.7 |
8 | Digi 24 | 115.000 | 0.6 | 1.7 |
9 | Happy Channel | 114.000 | 0.6 | 1.6 |
10 | Prima TV | 114.000 | 0.6 | 1.6 |
11 | Pro 2 | 113.000 | 0.6 | 1.6 |
12 | Pro Cinema | 99.000 | 0.6 | 1.4 |
13 | Realitatea TV | 99.000 | 0.6 | 1.4 |
14 | B1TV | 96.000 | 0.5 | 1.4 |
15 | ETNO | 96.000 | 0.5 | 1.4 |
16 | Antena Stars | 83.000 | 0.5 | 1.2 |
17 | Disney Junior | 81.000 | 0.5 | 1.2 |
18 | DigiSport 1 | 73.000 | 0.4 | 1.1 |
19 | Boomerang | 70.000 | 0.4 | 1 |
20 | Minimax | 67.000 | 0.4 | 1 |
21 | Nickelodeon | 65.000 | 0.4 | 0.9 |
22 | Eurosport 1 | 64.000 | 0.4 | 0.9 |
23 | Cartoon Network | 59.000 | 0.3 | 0.9 |
24 | Diva | 55.000 | 0.3 | 0.8 |
25 | AXN | 47.000 | 0.3 | 0.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 3 septembrie, pe intervalul serialului Lacrimi la Marea Neagră (20.00-22.35), în mediul URBAN:
URBAN | Nr. Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 680.000 | 7.1 | 19.4 |
2 | Kanal D | 409.000 | 4.3 | 11.7 |
3 | Romania TV | 384.000 | 4 | 11 |
4 | Antena 1 | 293.000 | 3.1 | 8.4 |
5 | Antena 3 | 226.000 | 2.4 | 6.4 |
6 | National TV | 137.000 | 1.4 | 3.9 |
7 | Digi 24 | 73.000 | 0.8 | 2.1 |
8 | Realitatea TV | 66.000 | 0.7 | 1.9 |
9 | B1TV | 61.000 | 0.6 | 1.7 |
10 | Happy Channel | 60.000 | 0.6 | 1.7 |
11 | Prima TV | 56.000 | 0.6 | 1.6 |
12 | TVR 1 | 55.000 | 0.6 | 1.6 |
13 | Pro 2 | 53.000 | 0.5 | 1.5 |
14 | Eurosport 1 | 53.000 | 0.6 | 1.5 |
15 | Disney Junior | 46.000 | 0.5 | 1.3 |
16 | Pro Cinema | 45.000 | 0.5 | 1.3 |
17 | Antena Stars | 44.000 | 0.5 | 1.3 |
18 | DigiSport 1 | 43.000 | 0.5 | 1.2 |
19 | Boomerang | 42.000 | 0.4 | 1.2 |
20 | Cartoon Network | 37.000 | 0.4 | 1.1 |
21 | Diva | 33.000 | 0.3 | 1 |
22 | ETNO | 30.000 | 0.3 | 0.9 |
23 | AXN | 28.000 | 0.3 | 0.8 |
24 | TVR 2 | 24.000 | 0.2 | 0.7 |
25 | History | 23.000 | 0.2 | 0.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 3 septembrie, pe intervalul serialului Lacrimi la Marea Neagră (20.00-22.35), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr. Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 300.000 | 7 | 25.6 |
2 | Antena 1 | 140.000 | 3.3 | 11.9 |
3 | Kanal D | 125.000 | 2.9 | 10.6 |
4 | Romania TV | 78.000 | 1.8 | 6.6 |
5 | National TV | 42.000 | 1 | 3.6 |
6 | Antena 3 | 25.000 | 0.6 | 2.2 |
7 | Prima TV | 20.000 | 0.5 | 1.7 |
8 | Disney Junior | 20.000 | 0.5 | 1.7 |
9 | Digi 24 | 20.000 | 0.5 | 1.7 |
10 | Cartoon Network | 19.000 | 0.4 | 1.6 |
11 | Eurosport 1 | 18.000 | 0.4 | 1.5 |
12 | Boomerang | 18.000 | 0.4 | 1.5 |
13 | Realitatea TV | 17.000 | 0.4 | 1.5 |
14 | TVR 1 | 17.000 | 0.4 | 1.4 |
15 | Film Cafe | 15.000 | 0.4 | 1.3 |
16 | DigiSport 1 | 15.000 | 0.3 | 1.3 |
17 | Antena Stars | 14.000 | 0.3 | 1.2 |
18 | Comedy Central | 14.000 | 0.3 | 1.2 |
19 | Pro 2 | 13.000 | 0.3 | 1.1 |
20 | AXN | 12.000 | 0.3 | 1.1 |
21 | TV Paprika | 12.000 | 0.3 | 1 |
22 | History | 12.000 | 0.3 | 1.1 |
23 | Pro Cinema | 10.000 | 0.2 | 0.9 |
24 | Discovery | 9.000 | 0.2 | 0.8 |
25 | Paramount | 9.000 | 0.2 | 0.8 |
Ia audiente de la acces direct: miercuri, adica ieri - interval 17-19
Puterea Dragostei - Kanal D -3.3 cu 21.8 share
Pro TV - 3.1 cu 20.4 share
Acces Direct - Antena 1 - 2.2 cu 14.7 share