AUDIENŢE. Cine a câştigat prima confruntare Vocea României - iUmor (pus, în premieră, vinerea)?
Pro TV a câştigat primul loc, la distanţă, Antena 1 a câştigat câteva poziţii în top faţă de săptămâna trecută.
Show-ul Pro TV a fost, clar pe prima poziţie în clasamentul audienţelor. Jumătate de milion de telespectatori a avut în plus faţă de iUmor.
Antena 1 a recuperat însă mult din distanţa faţă de Pro TV, cu iUmor, comparativ cu săptămâna trecută. Cu iUmor în grilă, audienţa Antenei 1 s-a dublat faţă de săptămâna trecută, când a avut Frumoasa şi bestia.
Săptămâna trecută, Antena 1 era depăşită şi de Kanal D şi România TV şi era pe poziţia a patra. Acum, a urcat pe locul doi.
Două ore s-au intersectat Vocea României şi iUmor. Emisiunea de pe Antena 1 a început mai devreme cu o jumătare de oră (20.00-22.25), show-ul de pe Pro TV s-a terminat la o oră după iUmor (22.30-23.30).
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele posturilor TV, aseară, pe intervalul de intersecţie dintre Vocea României şi iUmor (20:30-22:25):
NAŢIONAL. Vocea României şi iUmor s-au intersectat două ore. Pe intervalul de intersecţie, show-ul jurizat de Tudor Chirilă, Irina Rimes, Smiley şi Horia Brenciu a fost urmărit de peste 1,4 milioane de români (săptămâna trecută erau aproape 1,7 milioane).
iUmor ţinea pe post, în acelaşi timp, 952.000 de români (săptămâna trecută, Antena 1, fără iUmor, avea 530.000 de telespectatori).
Kanal D a fost pe poziţia a treia cu serialul turcesc Lacrimi la Marea Neagră.
URBAN. La oraşe, Vocea României a fost văzută de 760.000 de telespectatori, iUmor de 430.000. Kanal D a completat podiumul.
Şi aici este o schimbare importantă faţă de săptămâna trecută, când Pro TV sărea de 900.000 de persoane, iar Antena 1 era tocmai pe locul patru, cu cifre de peste trei ori mai mici.
COMERCIAL. Cum a stat lupta Vocea României - iUmor pe publicul comercial, cel între 18 şi 49 de ani?
O medie de 300.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani pentru Vocea României şi de 220.000 pentru show-ul jurizat de Cheloo, Delia şi Mihai Bendeac pe Antena 1.
Săptămâna trecută, pe acest segment, Vocea avea o cotă de piaţă de 37%, de peste trei ori mai mare ca a Antenei 1. Cu iUmor, scorul s-a modificat: 25% Pro TV, 17% Antena 1.
Audienţa posturilor TV vineri, 13 septembrie, pe intervalul de intersecţie dintre Vocea României şi iUmor (20.30-22.25), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.437.000 | 8.1 | 19.2 |
2 | Antena 1 | 952.000 | 5.4 | 12.7 |
3 | Kanal D | 909.000 | 5.1 | 12.1 |
4 | Romania TV | 546.000 | 3.1 | 7.3 |
5 | Antena 3 | 395.000 | 2.2 | 5.3 |
6 | DigiSport 1 | 190.000 | 1.1 | 2.5 |
7 | National TV | 182.000 | 1 | 2.4 |
8 | Prima TV | 176.000 | 1 | 2.4 |
9 | TVR 2 | 163.000 | 0.9 | 2.2 |
10 | Pro 2 | 152.000 | 0.9 | 2 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Audienţa posturilor TV vineri, 13 septembrie, pe intervalul de intersecţie dintre Vocea României şi iUmor (20.30-22.25), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 763.000 | 8 | 20.6 |
2 | Antena 1 | 432.000 | 4.5 | 11.6 |
3 | Kanal D | 401.000 | 4.2 | 10.8 |
4 | Romania TV | 270.000 | 2.8 | 7.3 |
5 | Antena 3 | 215.000 | 2.2 | 5.8 |
6 | DigiSport 1 | 139.000 | 1.5 | 3.7 |
7 | TVR 2 | 86.000 | 0.9 | 2.3 |
8 | National TV | 81.000 | 0.9 | 2.2 |
9 | Pro 2 | 72.000 | 0.8 | 1.9 |
10 | TVR 1 | 68.000 | 0.7 | 1.8 |
Audienţa posturilor TV vineri, 13 septembrie, pe intervalul de intersecţie dintre Vocea României şi iUmor (20.30-22.25), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 309.000 | 7.3 | 24.8 |
2 | Antena 1 | 218.000 | 5.1 | 17.4 |
3 | Kanal D | 127.000 | 3 | 10.2 |
4 | Romania TV | 57.000 | 1.3 | 4.6 |
5 | DigiSport 1 | 52.000 | 1.2 | 4.2 |
6 | Paramount | 41.000 | 1 | 3.3 |
7 | TVR 2 | 34.000 | 0.8 | 2.8 |
8 | TNT | 22.000 | 0.5 | 1.7 |
9 | Prima TV | 21.000 | 0.5 | 1.6 |
10 | Film Cafe | 21.000 | 0.5 | 1.7 |
Vezi audienţa posturilor TV pe intervalul Vocea României săptămâna trecută, AICI
Audienţa posturilor pe intervalul Vocea României, AICI
Audienţa posturilor pe intervalul iUmor, AICI
Audienţele acestei săptămâni: Vlad, Chefi la cuţiţe, Masterchef, Profu' şi Sacrificiul
Citeşte şi: Sezonul doi din Vlad, debut pe primul loc în audienţe
Citeşte şi: Bătălia Culinarelor. Reţeta Chefilor a fost mai gustată decât a MasterChefilor
Citeşte şi: Cum s-a văzut în audienţe a doua „porţie” de MasterChef şi Chefi la Cuţite
Citeşte şi: Cum au debutat Sacrificiul de pe Antena 1 şi Visuri la cheie, pe Pro TV?
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii
"Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 7.5 puncte de rating și 26.6 share, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obţinut numai 4.4 puncte de rating și 15.9 share."
Si mereu cei 2 "antenisti" "milica" si fratele "Razvan Putina R" sunt toata ziua aici; doar cand "Antena 1" o duce bine. Cand e de rau, sunt ascunsi...
"Chefii se terminau la ora 23:30"
Tot "Antena 1" lungeste mai mult, "Putina R". De la 20:00 la 23:30, 3 ore si jumatate. "Pro TV", de la 20:30 la 23:30, doar 3 ore.
Romania Tv a devenit cel mai urmarit post de stiri
https://www.paginademedia.ro/2019/09/audiente-debut-vocea-romaniei-2019-pro-tv
https://www.paginademedia.ro/2019/09/audiente-debut-serialul-sacrificiul-antena-1-visuri-la-cheie-pro-tv
https://www.paginademedia.ro/2019/09/audiente-te-cunosc-de-undeva-debut-sezon-14
Si "milica", "Razvan Putina R", tot a fost cu mult "Vocea Romaniei" peste "iUmor" cu 2.2 rating pe comercial. Daca voi va multumiti doar cu scaderea emisiunii "Vocea Romaniei" in audiente vineri, nici o problema. Sambata si duminica, cale libera pentru "Pro TV".
Oricum, saptamana aceasta a fost grea pentru "Antena 1". Locul 2 pe comercial in prime-time; chiar si locul 3.
Si, "paginademedia", audientele pe intervalul "Vocea Romaniei" nu le postati ?