Skip to main content

AUDIENŢE. Prima confruntare Vocea - iUmor. Pro TV a câştigat, Antena şi-a dublat audienţa cu iUmor şi a urcat pe doi

 
AUDIENŢE. Prima confruntare Vocea - iUmor. Pro TV a câştigat, Antena şi-a dublat audienţa cu iUmor şi a urcat pe doi

AUDIENŢE. Cine a câştigat prima confruntare Vocea României - iUmor (pus, în premieră, vinerea)?

Publicitate

Pro TV a câştigat primul loc, la distanţă, Antena 1 a câştigat câteva poziţii în top faţă de săptămâna trecută.

Show-ul Pro TV a fost, clar pe prima poziţie în clasamentul audienţelor. Jumătate de milion de telespectatori a avut în plus faţă de iUmor.

Antena 1 a recuperat însă mult din distanţa faţă de Pro TV, cu iUmor, comparativ cu săptămâna trecută. Cu iUmor în grilă, audienţa Antenei 1 s-a dublat faţă de săptămâna trecută, când a avut Frumoasa şi bestia.

Săptămâna trecută, Antena 1 era depăşită şi de Kanal D şi România TV şi era pe poziţia a patra. Acum, a urcat pe locul doi.

Două ore s-au intersectat Vocea României şi iUmor. Emisiunea de pe Antena 1 a început mai devreme cu o jumătare de oră (20.00-22.25), show-ul de pe Pro TV s-a terminat la o oră după iUmor (22.30-23.30).

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele posturilor TV, aseară, pe intervalul de intersecţie dintre Vocea României şi iUmor (20:30-22:25):

NAŢIONAL. Vocea României şi iUmor s-au intersectat două ore. Pe intervalul de intersecţie, show-ul jurizat de Tudor Chirilă, Irina Rimes, Smiley şi Horia Brenciu a fost urmărit de peste 1,4 milioane de români (săptămâna trecută erau aproape 1,7 milioane).

iUmor ţinea pe post, în acelaşi timp, 952.000 de români (săptămâna trecută, Antena 1, fără iUmor, avea 530.000 de telespectatori).

Kanal D a fost pe poziţia a treia cu serialul turcesc Lacrimi la Marea Neagră.

URBAN. La oraşe, Vocea României a fost văzută de 760.000 de telespectatori, iUmor de 430.000. Kanal D a completat podiumul.

Şi aici este o schimbare importantă faţă de săptămâna trecută, când Pro TV sărea de 900.000 de persoane, iar Antena 1 era tocmai pe locul patru, cu cifre de peste trei ori mai mici.

COMERCIAL. Cum a stat lupta Vocea României - iUmor pe publicul comercial, cel între 18 şi 49 de ani?

O medie de 300.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani pentru Vocea României şi de 220.000 pentru show-ul jurizat de Cheloo, Delia şi Mihai Bendeac pe Antena 1.

Săptămâna trecută, pe acest segment, Vocea avea o cotă de piaţă de 37%, de peste trei ori mai mare ca a Antenei 1. Cu iUmor, scorul s-a modificat: 25% Pro TV, 17% Antena 1.

Audienţa posturilor TV vineri, 13 septembrie, pe intervalul de intersecţie dintre Vocea României şi iUmor (20.30-22.25), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.437.000 8.1 19.2
2 Antena 1 952.000 5.4 12.7
3 Kanal D 909.000 5.1 12.1
4 Romania TV 546.000 3.1 7.3
5 Antena 3 395.000 2.2 5.3
6 DigiSport 1 190.000 1.1 2.5
7 National TV 182.000 1 2.4
8 Prima TV 176.000 1 2.4
9 TVR 2 163.000 0.9 2.2
10 Pro 2 152.000 0.9 2

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 13 septembrie, pe intervalul de intersecţie dintre Vocea României şi iUmor (20.30-22.25), în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 763.000 8 20.6
2 Antena 1 432.000 4.5 11.6
3 Kanal D 401.000 4.2 10.8
4 Romania TV 270.000 2.8 7.3
5 Antena 3 215.000 2.2 5.8
6 DigiSport 1 139.000 1.5 3.7
7 TVR 2 86.000 0.9 2.3
8 National TV 81.000 0.9 2.2
9 Pro 2 72.000 0.8 1.9
10 TVR 1 68.000 0.7 1.8

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraşe.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 13 septembrie, pe intervalul de intersecţie dintre Vocea României şi iUmor (20.30-22.25), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 309.000 7.3 24.8
2 Antena 1 218.000 5.1 17.4
3 Kanal D 127.000 3 10.2
4 Romania TV 57.000 1.3 4.6
5 DigiSport 1 52.000 1.2 4.2
6 Paramount 41.000 1 3.3
7 TVR 2 34.000 0.8 2.8
8 TNT 22.000 0.5 1.7
9 Prima TV 21.000 0.5 1.6
10 Film Cafe 21.000 0.5 1.7

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Vezi audienţa posturilor TV pe intervalul Vocea României săptămâna trecută, AICI


Audienţa posturilor pe intervalul Vocea României, AICI


Audienţa posturilor pe intervalul iUmor, AICI


Audienţele acestei săptămâni: Vlad, Chefi la cuţiţe, Masterchef, Profu' şi Sacrificiul


Citeşte şi: Las Fierbinţi, programul serii. Cum a început Şef sub acoperire? Serialul Sacrificiul, episod doi mult sub debut

Citeşte şi: Sezonul doi din Vlad, debut pe primul loc în audienţe

Citeşte şi: Bătălia Culinarelor. Reţeta Chefilor a fost mai gustată decât a MasterChefilor

Citeşte şi: Seara serialelor Pro: Profu' Andi Vasluianu, debut pe primul loc. Noul sezon Las Fierbinţi, ca de obicei: la (mare) distanţă

Citeşte şi: Cum s-a văzut în audienţe a doua „porţie” de MasterChef şi Chefi la Cuţite

Citeşte şi: Cum au debutat Sacrificiul de pe Antena 1 şi Visuri la cheie, pe Pro TV?

Citeşte şi: Din a treia încercare. MasterChef, lider pe publicul tânăr. Pro TV, bătut de Kanal D, la oraşe şi în toată ţara

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Adrian Adrian
    Scaderea VR sub 25% shr este o drama pentru protv. Antena 1 a reusit cu o emisiune fake, ieftina, sa scadă performanta VR cu mai bine de o treime fața de săptămâna trecuta, in conditiile in care VR este un program mult, mult mai scump. Semnalul e foarte prost pentru protv și foarte bun pentru Antena. In felul acesta au gasit un inlocuitor pentru x factor si au o zi in plus cu incasari. Altfel, vinerea, era egala cu zero. Astazi vom afla daca le convine chestia asta. Daca le convine, pastreaza Iumor vinerea si Mangalita va fi duminica. Daca nu le convine vor sacrifica serialul fantomă Mangalita pe care îl vor pune vinerea si vor aduce duminica show-ul de glume proaste.
  • D D
    Bravo site-ului "protv", ca "paginademedia" a postat audientele doar pe intervalul de intersectie, nu si pe intervalul emisiunii "Vocea Romaniei":
    "Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 7.5 puncte de rating și 26.6 share, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obţinut numai 4.4 puncte de rating și 15.9 share."
  • Răzvan Răzvan
    Protevistii mor de ciuda ,nu uitati ca iumor a mai fost la concurenta cu Vocea Romaniei Jr si a nimicit concurenta pe comercial! Are timp sa creasca iumor! Audientele sunt mici ,asa cum am mai spus ,nu se compara cu anul 2016-2017!
  • D D
    "aceeasi 4 protevisti toata ziua sunt aici"
    Si mereu cei 2 "antenisti" "milica" si fratele "Razvan Putina R" sunt toata ziua aici; doar cand "Antena 1" o duce bine. Cand e de rau, sunt ascunsi...

    "Chefii se terminau la ora 23:30"
    Tot "Antena 1" lungeste mai mult, "Putina R". De la 20:00 la 23:30, 3 ore si jumatate. "Pro TV", de la 20:30 la 23:30, doar 3 ore.
  • mile mile
    bing, si care e diferenta , iti place romania tv dar nu antena 3 , disperat
  • Expertul Expertul
    mile, Aseara antualeta 1 a fost lider cu n-ai umor, dar numai pe publiculasistat si pe cel extrem dde needucat. Glumele lui Bendeac mai prind ***. . Lasa minciunile! n-ai umor, copia de doi lei dupa Got Talent, a fost de multe ori lider in aceasta primavara, cand a fost difuzat sambata.
  • bing bing
    Ma bucur enorm ca antena 3 a scazut in audiente, nici nu apare in top 10 pe comercial
    Romania Tv a devenit cel mai urmarit post de stiri
  • D D
    Si "mile milica", acum ai prins curaj sa comentezi ? Saptamana trecuta, cand "Pro TV' a avut triplu pe comercial fata de "Antena 1", ai stat ascuns ?
    https://www.paginademedia.ro/2019/09/audiente-debut-vocea-romaniei-2019-pro-tv
  • D D
    "milica", pensionarii de la marele serial "Sacrificiul", de la "Te cunosc de undeva nu ii vezi" ?
    https://www.paginademedia.ro/2019/09/audiente-debut-serialul-sacrificiul-antena-1-visuri-la-cheie-pro-tv
    https://www.paginademedia.ro/2019/09/audiente-te-cunosc-de-undeva-debut-sezon-14

    Si "milica", "Razvan Putina R", tot a fost cu mult "Vocea Romaniei" peste "iUmor" cu 2.2 rating pe comercial. Daca voi va multumiti doar cu scaderea emisiunii "Vocea Romaniei" in audiente vineri, nici o problema. Sambata si duminica, cale libera pentru "Pro TV".
    Oricum, saptamana aceasta a fost grea pentru "Antena 1". Locul 2 pe comercial in prime-time; chiar si locul 3.

    Si, "paginademedia", audientele pe intervalul "Vocea Romaniei" nu le postati ?
  • Adi Adi
    Sunteti curioși cu ce a fost romania tv pe locul 3? Cu cazul Caracal, normal. Cu același titluri care te fac să vezi de pe scaun si care nu au nicio legătură cu realitatea.
  • mile mile
    aceeasi 4 protevisti toata ziua sunt aici, expertule vara unde ai fost
  • Expertul Expertul
    Motanienii aureusit o mare performanta prin programarea n-ai umor vinerea! Antualeta 1 va fi sapte zile din sapte pe locul 2 in Prime Time, in aceasta toamna, dar pentru mile si razvan asta e o mutare geniala.
  • mile mile
    expertule protevist, atunci ce probleme ai cu alte , sa lungeasca toti
  • marian marian
    O emisiune penibile marca antenuta este facuta pentru cei care urmaresc antena mereu aproape dar la departare umor horor
  • mile mile
    nu a fost nici sezonul trecut lider, dar e buna mutarea vineri , deranjeaza vocea , care are dublu rating doar la pesedisti , daca era si la comercial, oricum va fi duminica , a fost pusa vineri pt ca acum se termina insula iubirii, duminica asta , apoi va scapa vocea pensionarilor

Trimite un comentariu

sus