Skip to main content

AUDIENŢE. Prima confruntare Vocea - iUmor. Pro TV a câştigat, Antena şi-a dublat audienţa cu iUmor şi a urcat pe doi

 
AUDIENŢE. Prima confruntare Vocea - iUmor. Pro TV a câştigat, Antena şi-a dublat audienţa cu iUmor şi a urcat pe doi

AUDIENŢE. Cine a câştigat prima confruntare Vocea României - iUmor (pus, în premieră, vinerea)?

Publicitate

Pro TV a câştigat primul loc, la distanţă, Antena 1 a câştigat câteva poziţii în top faţă de săptămâna trecută.

Show-ul Pro TV a fost, clar pe prima poziţie în clasamentul audienţelor. Jumătate de milion de telespectatori a avut în plus faţă de iUmor.

Antena 1 a recuperat însă mult din distanţa faţă de Pro TV, cu iUmor, comparativ cu săptămâna trecută. Cu iUmor în grilă, audienţa Antenei 1 s-a dublat faţă de săptămâna trecută, când a avut Frumoasa şi bestia.

Săptămâna trecută, Antena 1 era depăşită şi de Kanal D şi România TV şi era pe poziţia a patra. Acum, a urcat pe locul doi.

Două ore s-au intersectat Vocea României şi iUmor. Emisiunea de pe Antena 1 a început mai devreme cu o jumătare de oră (20.00-22.25), show-ul de pe Pro TV s-a terminat la o oră după iUmor (22.30-23.30).

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele posturilor TV, aseară, pe intervalul de intersecţie dintre Vocea României şi iUmor (20:30-22:25):

NAŢIONAL. Vocea României şi iUmor s-au intersectat două ore. Pe intervalul de intersecţie, show-ul jurizat de Tudor Chirilă, Irina Rimes, Smiley şi Horia Brenciu a fost urmărit de peste 1,4 milioane de români (săptămâna trecută erau aproape 1,7 milioane).

iUmor ţinea pe post, în acelaşi timp, 952.000 de români (săptămâna trecută, Antena 1, fără iUmor, avea 530.000 de telespectatori).

Kanal D a fost pe poziţia a treia cu serialul turcesc Lacrimi la Marea Neagră.

URBAN. La oraşe, Vocea României a fost văzută de 760.000 de telespectatori, iUmor de 430.000. Kanal D a completat podiumul.

Şi aici este o schimbare importantă faţă de săptămâna trecută, când Pro TV sărea de 900.000 de persoane, iar Antena 1 era tocmai pe locul patru, cu cifre de peste trei ori mai mici.

COMERCIAL. Cum a stat lupta Vocea României - iUmor pe publicul comercial, cel între 18 şi 49 de ani?

O medie de 300.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani pentru Vocea României şi de 220.000 pentru show-ul jurizat de Cheloo, Delia şi Mihai Bendeac pe Antena 1.

Săptămâna trecută, pe acest segment, Vocea avea o cotă de piaţă de 37%, de peste trei ori mai mare ca a Antenei 1. Cu iUmor, scorul s-a modificat: 25% Pro TV, 17% Antena 1.

Audienţa posturilor TV vineri, 13 septembrie, pe intervalul de intersecţie dintre Vocea României şi iUmor (20.30-22.25), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.437.000 8.1 19.2
2 Antena 1 952.000 5.4 12.7
3 Kanal D 909.000 5.1 12.1
4 Romania TV 546.000 3.1 7.3
5 Antena 3 395.000 2.2 5.3
6 DigiSport 1 190.000 1.1 2.5
7 National TV 182.000 1 2.4
8 Prima TV 176.000 1 2.4
9 TVR 2 163.000 0.9 2.2
10 Pro 2 152.000 0.9 2

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 13 septembrie, pe intervalul de intersecţie dintre Vocea României şi iUmor (20.30-22.25), în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 763.000 8 20.6
2 Antena 1 432.000 4.5 11.6
3 Kanal D 401.000 4.2 10.8
4 Romania TV 270.000 2.8 7.3
5 Antena 3 215.000 2.2 5.8
6 DigiSport 1 139.000 1.5 3.7
7 TVR 2 86.000 0.9 2.3
8 National TV 81.000 0.9 2.2
9 Pro 2 72.000 0.8 1.9
10 TVR 1 68.000 0.7 1.8

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraşe.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 13 septembrie, pe intervalul de intersecţie dintre Vocea României şi iUmor (20.30-22.25), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 309.000 7.3 24.8
2 Antena 1 218.000 5.1 17.4
3 Kanal D 127.000 3 10.2
4 Romania TV 57.000 1.3 4.6
5 DigiSport 1 52.000 1.2 4.2
6 Paramount 41.000 1 3.3
7 TVR 2 34.000 0.8 2.8
8 TNT 22.000 0.5 1.7
9 Prima TV 21.000 0.5 1.6
10 Film Cafe 21.000 0.5 1.7

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Vezi audienţa posturilor TV pe intervalul Vocea României săptămâna trecută, AICI


Audienţa posturilor pe intervalul Vocea României, AICI


Audienţa posturilor pe intervalul iUmor, AICI


Audienţele acestei săptămâni: Vlad, Chefi la cuţiţe, Masterchef, Profu' şi Sacrificiul


Citeşte şi: Las Fierbinţi, programul serii. Cum a început Şef sub acoperire? Serialul Sacrificiul, episod doi mult sub debut

Citeşte şi: Sezonul doi din Vlad, debut pe primul loc în audienţe

Citeşte şi: Bătălia Culinarelor. Reţeta Chefilor a fost mai gustată decât a MasterChefilor

Citeşte şi: Seara serialelor Pro: Profu' Andi Vasluianu, debut pe primul loc. Noul sezon Las Fierbinţi, ca de obicei: la (mare) distanţă

Citeşte şi: Cum s-a văzut în audienţe a doua „porţie” de MasterChef şi Chefi la Cuţite

Citeşte şi: Cum au debutat Sacrificiul de pe Antena 1 şi Visuri la cheie, pe Pro TV?

Citeşte şi: Din a treia încercare. MasterChef, lider pe publicul tânăr. Pro TV, bătut de Kanal D, la oraşe şi în toată ţara

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Expertul Expertul
    mile emisiunile au o durata apropiata. Vocea 3h, iar n-ai umor 2h 30 min. N-are vina ProTV ca antualeta pune emisiunile de la 20.00. Daca cauti pe Pagina de media poti observa ca vocea in precedentele sezoane a a avut episoade de 3h.
  • Valentin Valentin
    Este clar că PRO TV spulberă tot ! Probabil vor schimba ziua difuzării iUmor !! Oare când o să se schimbe patronul Antenei 1 ? Oamenii ăia nu văd că au audiențe foarte slabe !?
  • mile mile
    antena 4 rating la pensionari si 5 la comercial , pro tv invers , mai mare la pensionari 8 , decat la comercial 7 , iumor nu e iubit de pesedisti
  • Hercules Hercules
    Mile, Vocea s-a terminat chiar mai devreme ca saptamana trecuta, asa ca lasa-o balta. Mai bine explica-ne cum au pus antenistii iUmorul in grila in asa fel incat sa nu mai fie pe locul 1, ca pana acum. Hai, ne explici mutarea asta falimentara? Succes!
  • Expertul Expertul
    Gandire marca antualeta 1! Motanienii au dat pozitia de lider doar pentru a sicana Vocea. Iumor, ccopia de doi lei dupa Got Talent, a pierdut mai mult de jumatate din ratingul de pe comercial fata de debutul din februarie 2019, cand a obtinut 9,7 rating si 25,3% share. Sursa cifre: https://www.paginademedia.ro/2019/02/audiente-iumor-23-februarie
  • Răzvan Răzvan
    Trebuia sa postati separat pe ambele intervale!
  • Răzvan Răzvan
    Cand Chefii se terminau la ora 23:30 ,Doru facea ca toate alea,acum cand Vocea urlatoare se apropie de miezul noptii,tac toti!
  • mile mile
    e buna scaderea vocii , acum nu va deranjeaza ca au lungit vocea pana la miezul noptii, iumor s-a terminat mult mai devreme , doua puncte de rating au fost luate fix de la voce de la 9 saptamana trecuta , gata ci audiente mari la vocea romaniei , expertule, zi cu lungirile acum , sa recupereze ceva rating

Trimite un comentariu

sus