AUDIENŢE. Visuri la cheie a pus Pro TV pe primul loc în audienţe, aseară. Kanal D şi Antena 1 s-au bătut pentru locurile doi şi trei, dar au fost la distanţă de lider.
Pro TV, cu Visuri la cheie, a înregistrat o medie de 1,5 milioane de privitori din toată ţara, în fiecare minut.
Kanal D a fost următorul post, cu o parte a serialului Lacrimi la Marea Neagră pe interval. Postul a adunat o medie de un milion de telespectatori din toată ţara, în fiecare minut.
Publicul tânăr a pus Antena 1 pe locul doi, peste Kanal D.
La bătaie cu emisiunea de pe Pro TV, celelalte posturi au difuzat:
- Kanal D - Lacrimi la Marea Neagră (20:00)
- Antena 1 - Sacrificiul (20:00)
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele posturilor TV, aseară, pe intervalul emisiunii Visuri la cheie (20:30-22:30):
NAŢIONAL. Liderul serii a fost Pro TV, cu Visuri la cheie. Emisiunea prezentată de Dragoş Bucur a scos o medie de 1,5 milioane de telespectatori în fiecare minut, aseară.
Kanal D a fost următorul post clasat, cu o parte din serialul turcesc Lacrimi la Marea Neagră pe interval. A avut o medie de un milion de telespectatori pe minut.
Antena 1 s-a clasat pe trei, dar aproape de Kanal D. Postul Intact a avut o parte din serialul Sacrificiul pe interval.
URBAN. La oraşe primele trei clasate au rămas aceleaşi: Pro TV, Kanal D şi Antena 1.
Liderul Pro TV a avut o medie de 800.000 de privitori pe minut, cu emisiunea Visuri la cheie. Kanal D, de pe locul doi, a scos cifre de aproxiamativ jumătate de milion de telespectatori pe minut.
Antena 1 a fost pe trei, cu aproape 470.000 de urmăritori în medie.
COMERCIAL. Tinerii s-au uitat tot la Pro TV. Postul TV era urmărit aseară, când pe TV era emisiunea Visuri la cheie, de aproximativ 420.000 de telespectatori pe minut.
Antena 1 a trecut peste Kanal D pe segmentul comercial. Postul Intact a scos, pe intervalul Visuri la cheie, o medie de 200.000 de privitori pe minut.
Kanal D a trecut pe trei, iar pe intervalul Visuri la cheie a avut o medie de 170.000 urmăritori în medie, pe minut.
Audienţa posturilor TV miercuri, 25 septembrie, pe intervalul emisiunii Visuri la cheie (20.30-22.30), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.576.000 | 8.9 | 19.9 |
2 | Kanal D | 1.064.000 | 6.0 | 13.4 |
3 | Antena 1 | 974.000 | 5.5 | 12.3 |
4 | Romania TV | 511.000 | 2.9 | 6.5 |
5 | Antena 3 | 478.000 | 2.7 | 6 |
6 | National TV | 265.000 | 1.5 | 3.3 |
7 | DigiSport 1 | 194.000 | 1.1 | 2.4 |
8 | Pro Cinema | 187.000 | 1.0 | 2.4 |
9 | TVR 1 | 178.000 | 1.0 | 2.2 |
10 | Pro 2 | 161.000 | 0.9 | 2 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Audienţa posturilor TV miercuri, 25 septembrie, pe intervalul emisiunii Visuri la cheie (20.30-22.30), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 802.000 | 8.4 | 19 |
2 | Kanal D | 505.000 | 5.3 | 12 |
3 | Antena 1 | 467.000 | 4.9 | 11.1 |
4 | Antena 3 | 303.000 | 3.2 | 7.2 |
5 | Romania TV | 285.000 | 3.0 | 6.7 |
6 | DigiSport 1 | 153.000 | 1.6 | 3.6 |
7 | National TV | 111.000 | 1.2 | 2.6 |
8 | B1TV | 94.000 | 1.0 | 2.2 |
9 | TVR 2 | 87.000 | 0.9 | 2.1 |
10 | Prima TV | 78.000 | 0.8 | 1.8 |
Audienţa posturilor TV miercuri, 25 septembrie, pe intervalul emisiunii Visuri la cheie (20.30-22.30), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 418.000 | 9.8 | 27.8 |
2 | Antena 1 | 204.000 | 4.8 | 13.5 |
3 | Kanal D | 169.000 | 4.0 | 11.2 |
4 | Romania TV | 83.000 | 1.9 | 5.5 |
5 | National TV | 47.000 | 1.1 | 3.1 |
6 | DigiSport 1 | 41.000 | 1.0 | 2.7 |
7 | Antena 3 | 40.000 | 0.9 | 2.7 |
8 | Comedy Central | 29.000 | 0.7 | 1.9 |
9 | B1TV | 23.000 | 0.5 | 1.5 |
10 | Diva | 22.000 | 0.5 | 1.5 |
Comentarii
Unde s-a ascuns "mile milica" cu pensionarii lui ? Vad ca la "Sacrificiul"; 5,5 national si doar 4,8 pe comercial. "Pro TV" sta bine la tineri; 8,9 national si 9,8 pe comercial.