Skip to main content

AUDIENŢE. Lupta Vocea - iUmor. Vocea, cifre în scădere. iUmor rămâne mult în urma Pro TV

 
Sursa foto: Pro TV
Sursa foto: Pro TV

AUDIENŢE. iUmor - Vocea României, a treia confruntare. Vocea a fost sub ediţia de săptămâna trecută, în timp ce posturile concurente, Antena 1 şi Kanal D, au fost în uşoară creştere.

Publicitate

Chiar şi aşa, Pro TV a fost la distanţă de Antena şi de Kanal D.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele posturilor TV, aseară, pe intervalul de intersecţie dintre Vocea României şi iUmor (20:30-23:00):

NAŢIONAL. Pro TV a obţinut pe intervalul de intersecţie cu iUmor o medie de aproape 1,6 milioane de privitori, sub ediţie de săptămâna trecută, când show-ul a avut o medie de peste 1,8 milioane de persoane.

Pro TV s-a menţinut însă la distanţă de iUmor, de pe Antena 1, care a fost pe poziţia a treia, la nivel naţional. Show-ul jurizat de Cheloo, Delia şi Bendeac a obţinut aseară o medie de peste 880.000 de persoane, cu un plus de 100.000 faţă de săptămâna trecută.

Kanal D şi-a securizat poziţia secundă în audienţe cu serialul turcesc Lacrimi la Marea Neagră.

URBAN. La oraşe, Pro TV a fost de două ori peste Antena 1. Show-ul Vocea României a avut pe intersecţia cu iUmor o medie de 830.000 de persoane. Şi aici a fost în scădere faţă de săptămâna trecută, cu un minus de aproape 200.000 de persoane.

În schimb, Kanal D şi Antena 1 au avut creşteri faţă de săptămâna tercută. Kanal D a fost urmărit de 460.000 de persoane, în timp ce Antena 1 a obţinut o medie de 416.000 de persoane.

COMERCIAL. Vocea a fost mai slabă şi pe publicul comercial. Show-ul a avut, aseară, o medie de 330.000 de persoane, în timp ce săptămâna trecută postul a avut 420.000 de persoane.

Locul secund i-a revenit Antenei 1, pe publicul tânăr, cu puţin peste 200.000 de persoane, în timp ce Kanal D a fost pe trei.

Săptămâna trecută, între Vocea României şi iUmor era o diferenţă de 200.000 de telespectatori, pe publicul comercial. Săptămâna aceasta, distanţa s-a redus la aproximativ 100.000.

Audienţa posturilor TV vineri, 27 septembrie, pe intervalul de intersecţie dintre Vocea României şi iUmor (20.30-23.00), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.587.000 8.9 21.1
2 Kanal D 970.000 5.5 12.9
3 Antena 1 886.000 5.0 11.8
4 Romania TV 625.000 3.5 8.3
5 Antena 3 393.000 2.2 5.2
6 Prima TV 235.000 1.3 3.1
7 DigiSport 1 214.000 1.2 2.8
8 TVR 2 182.000 1.0 2.4
9 Pro X 169.000 0.9 2.2
10 National TV 160.000 0.9 2.1

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 27 septembrie, pe intervalul de intersecţie dintre Vocea României şi iUmor (20.30-23.00), în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 831.000 8.7 21.3
2 Kanal D 460.000 4.8 11.8
3 Antena 1 416.000 4.3 10.7
4 Romania TV 335.000 3.5 8.6
5 Antena 3 224.000 2.3 5.7
6 DigiSport 1 182.000 1.9 4.7
7 Prima TV 112.000 1.2 2.9
8 Pro X 84.000 0.9 2.2
9 Pro 2 83.000 0.9 2.1
10 National TV 83.000 0.9 2.1

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraşe.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 27 septembrie, pe intervalul de intersecţie dintre Vocea României şi iUmor (20.30-23.00), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 329.000 7.7 23.3
2 Antena 1 203.000 4.8 14.4
3 Kanal D 178.000 4.2 12.6
4 DigiSport 1 88.000 2.1 6.2
5 Prima TV 66.000 1.5 4.6
6 Romania TV 65.000 1.5 4.6
7 Antena 3 30.000 0.7 2.1
8 TVR 1 26.000 0.6 1.8
9 National TV 23.000 0.5 1.7
10 TVR 2 21.000 0.5 1.5

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Vezi audienţa primei confruntări Vocea României - iUmor, de săptămâna trecută, AICI

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • D D
    "Vocea, cifre în scădere", dar tot cu o difereta mare pe comercial; de 3 puncte rating fata de "iUmor". La asa audiente (4.8), sa nu avem "X Factor" varianta 2.0...
    Stai, ca acum am vazut, "iUmor" a mai lugit putin emisiunea cu 30 de minute. Saptamana trecuta intervalul de intersectie dintre cele doua emisiuni era de la 20:30 la 22:30. Acum de la 20:30 la 23:00.

    Si, "paginademedia", pe intervalul "Vocea Romaniei" nu postati ?
    "Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 7.8 puncte de rating și 24.5% share, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obţinut 4.5 puncte de rating și 14.3% share."
  • mile mile
    cifre in scadere pt ca iumor a tinut pana la 23 , saptamana trecuta la 22 . 30

Trimite un comentariu

sus