AUDIENŢE. Naţionala „mică” a strălucit şi pe teren şi la TV. Tricolorii U21 au învins din nou, în calificările pentru Euro 2021, iar meciul a pus Pro TV pe primul loc în audienţe.
Aproximativ 1,9 milioane de telespectatori din toată ţara s-au uitat succesul României contra reprezentativei din Irlanda de Nord.
Cifrele au fost apropiate de cele pe care le-a scos Pro TV, cu meciul naţionalei mari contra Insulelor Feroe.
Antena 1 s-a clasat pe locul secund, cu Chefi la cuţite pe intervalul meciului de la Pro TV. Diferenţa dintre cele două posturi a fost mai mare la nivel naţional şi în mediul urban, dar au mers bară la bară pe segmentul comercial.
Postul Intact a scos o cifre de aproximativ 1,4 milioane de telespectatori din toată ţara, în fiecare minut.
Pro TV a avut cifre în creştere comparativ cu ziua de joi, când elevii lui Rădoi se impuneau contra naţionalei de tineret a Ucrainei.
Kanal D a fost postul de pe locul trei, pe toate segmentele de public.
La bătaie cu partida României U21, celelalte posturi difuzau programe ca:
- Chefi la cuţite - Antena 1 (20:00)
- Lacrimi la Marea Neagră - Kanal D (20:00)
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele posturilor de televiziune pe intervalul meciului România U21 – Irlanda de Nord U21 (20.20-22.25), ieri, 14 octombrie:
NAŢIONAL. România a văzut golurile puştilor de la naţionala de tineret, pe Pro TV. Reuşitele lui Băluţă, Mihăilă şi Ciobanu au fost urmărite de aproximativ 1,9 milioane de români, în fiecare minut.
Antena 1 s-a clasat pe locul doi, pe intervalul meciului de fotbal. Postul Intact a scos o medie de 1,4 milioane de privitori, pe interval, în fiecare minut.
Kanal D a fost postul de pe locul trei, de unde a reuşit să adune o medie de un milion de telespectatori pe minut, pe intervalul meciului România U21 - Irlanda de Nord U21.
URBAN. Meciul a stârnit interes şi la oraşe. Aproximativ 900.000 de telespectatori din mediul urban se uitau la Pro TV, când pe post era meciul naţionalei antrenată de Mirel Rădoi.
Pe locul secund la oraşe s-a poziţionat Antena 1. Postul Intact a scos o audienţă medie de 766.000 de privitori, pe interval, în fiecare minut.
Şi în mediul urban, Kanal D s-a clasat pe locul trei. A avut o pe interval o medie de aproape jumătate de milion de privitori în fiecare minut.
COMERCIAL. Pro TV şi Antena 1 au fost aproape la egalitate pe segmentul de public comercial. Tinerii s-au împărţit între meciul de la Voluntari şi emisiunea culinară Chefi la cuţite.
Pe primul loc, din top, apare Pro TV, cu o medie de 400.000 de telespectatori, în fiecare minut.
În ceafă i-a suflat Antena 1, cu aproape aceeaşi medie de audienţă, pe intervalul meciului.
Tinerii au pus Kanal D pe locul trei, cu o medie de 135.000 de urmăritori în fiecare minut.
Audienţa posturilor TV luni, 14 octombrie, pe intervalul meciului România U21 – Irlanda de Nord U21 (20.20-22.25), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.909.000 | 10.7 | 23 |
2 | Antena 1 | 1.447.000 | 8.1 | 17.4 |
3 | Kanal D | 1.013.000 | 5.7 | 12.2 |
4 | Romania TV | 588.000 | 3.3 | 7.1 |
5 | Antena 3 | 384.000 | 2.2 | 4.6 |
6 | Prima TV | 303.000 | 1.7 | 3.6 |
7 | National TV | 265.000 | 1.5 | 3.2 |
8 | Pro 2 | 182.000 | 1.0 | 2.2 |
9 | Digi 24 | 145.000 | 0.8 | 1.7 |
10 | Happy Channel | 137.000 | 0.8 | 1.7 |
11 | Pro Cinema | 131.000 | 0.7 | 1.6 |
12 | TVR 2 | 127.000 | 0.7 | 1.5 |
13 | Antena Stars | 123.000 | 0.7 | 1.5 |
14 | B1TV | 116.000 | 0.7 | 1.4 |
15 | TVR 1 | 102.000 | 0.6 | 1.2 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Audienţa posturilor TV luni, 14 octombrie, pe intervalul meciului România U21 – Irlanda de Nord U21 (20.20-22.25) în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 909.000 | 9.5 | 21.4 |
2 | Antena 1 | 766.000 | 8.0 | 18 |
3 | Kanal D | 477.000 | 5.0 | 11.2 |
4 | Romania TV | 302.000 | 3.2 | 7.1 |
5 | Antena 3 | 260.000 | 2.7 | 6.1 |
6 | Prima TV | 141.000 | 1.5 | 3.3 |
7 | National TV | 137.000 | 1.4 | 3.2 |
8 | Digi 24 | 96.000 | 1.0 | 2.2 |
9 | Pro 2 | 94.000 | 1.0 | 2.2 |
10 | TVR 2 | 63.000 | 0.7 | 1.5 |
11 | B1TV | 59.000 | 0.6 | 1.4 |
12 | Realitatea TV | 55.000 | 0.6 | 1.3 |
13 | Antena Stars | 55.000 | 0.6 | 1.3 |
14 | Pro Cinema | 51.000 | 0.5 | 1.2 |
15 | Happy Channel | 51.000 | 0.5 | 1.2 |
Audienţa posturilor TV luni, 14 octombrie, pe intervalul meciului România U21 – Irlanda de Nord U21 (20.20-22.25), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 401.000 | 9.3 | 27 |
2 | Antena 1 | 394.000 | 9.2 | 26.6 |
3 | Kanal D | 135.000 | 3.1 | 9.1 |
4 | Prima TV | 59.000 | 1.4 | 4 |
5 | National TV | 46.000 | 1.1 | 3.1 |
6 | Romania TV | 34.000 | 0.8 | 2.3 |
7 | Digi 24 | 27.000 | 0.6 | 1.9 |
8 | Antena 3 | 20.000 | 0.5 | 1.4 |
9 | Paramount | 20.000 | 0.5 | 1.3 |
10 | Pro 2 | 19.000 | 0.4 | 1.3 |
11 | Nickelodeon | 16.000 | 0.4 | 1.1 |
12 | TVR 1 | 15.000 | 0.4 | 1 |
13 | Discovery | 14.000 | 0.3 | 1 |
14 | History | 12.000 | 0.3 | 0.8 |
15 | Comedy Central | 11.000 | 0.3 | 0.8 |
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii
Si batranii de la "Te cunosc de undeva" nu ii vezi ?
https://www.paginademedia.ro/2019/10/audiente-tv-te-cunosc-de-undeva-5-octombrie
https://www.paginademedia.ro/2019/10/audiente-feroe-romania-meci-preliminariile-euro-2020