Skip to main content

AUDIENŢE. Antena 1 cu Te cunosc de undeva, lider în toată ţara şi la oraşe. Pro TV a dat cel mai urmărit program printre tineri. Digi Sport, loc bun cu meciul câştigat de FCSB

 
AUDIENŢE. Antena 1 cu Te cunosc de undeva, lider în toată ţara şi la oraşe. Pro TV a dat cel mai urmărit program printre tineri. Digi Sport, loc bun cu meciul câştigat de FCSB

AUDIENŢE. Şi-au împărţit audienţa la fel ca şi săptămâna trecută. Te cunosc de undeva a câştigat bătălia în toată ţara şi la oraşe, dar a pierdut tinerii.

Publicitate

Antena 1 şi Pro TV s-au luptat pentru primele locuri în topul celor mai urmărite televiziuni, aseară.

Rezultatul?

Postul Intact s-a impus pe două targeturi, cu cifre uşor în creştere, iar postul din Pache Protopopescu i-a suflat segmentul de public comercial.

Digi Sport 1 a fost printre primele posturi la oraşe şi al treilea când vine vorba de segmentul tânăr, cu meciul Hermannstadt - FCSB (scor 0-4).

Citeşte şi: Audienţa „a întors” toate scaunele. Vocea României, lider detaşat de audienţe cu ultimele audiţii pe nevăzute. Ce a făcut iUmor?

Paginademedia.ro prezintă audienţele show-ului Te cunosc de undeva, din 26 octombrie:

NAŢIONAL. Te cunosc de undeva a fost cel mai urmărit show la nivelul întregii ţări, aseară. Antena 1 avut o medie în creştere de 1,4 milioane de privitori pe minut, cu aproape 100.000 mai mult decât săptămâna trecută.

Pro TV a fost postul de pe locul doi, cu o medie de aproximativ 900.000 de telespectatori pe minut. A avut pe interval filmul Captain America: Civil War.

URBAN. Show-ul transformărilor, de la Antena 1, a stat bine şi la oraşe, cu cifre aproape duble faţă locul doi, ocupat de Pro TV. Postul Intact a avut o medoe de aproximativ 800.000 de telespectatori pe minut, de la 645.000 în urmă cu o săptămână.

Pro TV a fost pe locul secund, de unde a adunat aproximativ 450.000 de privitori din mediul urban.

Postul Digi Sport 1 s-a clasat pe locul cinci la oraşe, cu meciul câştigat de FCSB.

COMERCIAL. Tinerii au vrut să-l vadă pe Căpitanul America, de la Pro TV. Antena 1 s-a clasat pe locul secund, cu o medie de 250.000 de privitori, în fiecare minut.

Pro TV a fost lider pe segmentul comercial, unde a adunat aproximativ 300.000 de urmăritori pe minut.

Digi Sport a stat bine pe targetul comercial, unde a prins locul trei. Meciul de fotbal din Liga 1 a avut, pe interval, o medie de 112.000 de telespectatori tineri.

Audienţa posturilor TV sâmbătă, 26 octombrie, pe intervalul emisiunii Te cunosc de undeva (20.00-23.15), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Shr%
1 Antena 1 1.420.000 8 18.5
2 Pro TV 918.000 5.2 11.9
3 Kanal D 882.000 5 11.5
4 Romania TV 697.000 3.9 9.1
5 Antena 3 403.000 2.3 5.2

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV sâmbătă, 19 octombrie, pe intervalul emisiunii Te cunosc de undeva (20.00-23.15) în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Shr%
1 Antena 1 801.000 8.4 20.7
2 Pro TV 451.000 4.7 11.7
3 Romania TV 367.000 3.8 9.5
4 Kanal D 267.000 2.8 6.9
5 Digi Sport 1 240.000 2.5 6.2

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraşe.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV sâmbătă, 19 octombrie, pe intervalul emisiunii Te cunosc de undeva (20.00-23.15), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Shr%
1 Pro TV 296.000 6.9 21.7
2 Antena 1 248.000 5.8 18.2
3 Digi Sport 1 112.000 2.6 8.2
4 Kanal D 109.000 2.5 8
5 Romania TV 74.000 1.7 5.4

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • D D
    "Pro TV", lider unde trebuie, pe comercial. "Antena 1", lider la pensionari.
    "Antena 1", din 801.000 urban doar 248.000 pe comercial; restul de 553.000 sunt batranei. "Pro TV" din 451.000 pe urban are 296.000 comercial si doar 155.000 public batran.
    Pensionarii nu "Razvanele" ? Iar "Pro TV" a "maturat pe jos" cu "iUmor" vineri seara. Asta nu zici ?
  • marian marian
    Alex Putina altceva nu ai de facut decat sa vezi audientele , doar in mintea ta a maturat pe jos , ca de obicei emisiunea este pentru pensionari ,tineretul este cu capitanul restul ce spui tu este cancan de adormit copii acum du-te si te culca , ca sa-ti revi.
  • Răzvan Răzvan
    Cel mai bun show , diferenta este uriasa pe targeturile national si urban. Dupa 14 sezoane audientele sunt foarte bune ,sigur vor urma si alte sezoane la asa audiente mari.
  • Răzvan Răzvan
    A maturat pe jos cu Pro tv-ul ! Nu au sanse în fata Antenei 1 ,sambata!

Trimite un comentariu

sus