Skip to main content

AUDIENŢE. Vocea României a fost vocea întâi în audienţe. Ce a făcut iUmor

 
Sursa foto: Pro TV
Sursa foto: Pro TV

AUDIENŢE. Şi aseară Vocea s-a auzit cel mai tare. Pro TV a fost pe prima poziţie în audienţe pe intervalul de intersecţie dintre Vocea României şi iUmor.

Publicitate

Cifrele show-ului de talente au fost, în general, apropiate de mediile obţinute săptămâna trecută.

Deşi, în ultimele săptămâni, Antena 1 a avut locul al doilea la oraşe şi la nivel naţional, de data aceasta serialul Kanal D, Lacrimi la Marea Neagră, a fost mai puternic.

Antena şi-a păstrat, totuşi, locul secund pe publicul comercial.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele posturilor TV, aseară, pe intervalul de intersecţie dintre Vocea României şi iUmor (20:30-22:35):

NAŢIONAL. Show-ul se menţine în media de audienţă de săptămâna trecută. Aproape 1,6 milioane de persoane din întreaga ţară au urmărit aseară show-ul de talente.

Kanal D a urcat săptămâna aceasta peste Antena 1. Serialul turcesc Lacrimi la Marea Neagră a fost urmărit de puţin peste un milion de persoane.

iUmorul Antenei 1 a prins de data aceasta poziţia a treia în audienţe, cu o medie de 830.000 de persoane, sub ediţia de săptămâna trecută, când a depăşit milionul de persoane.

URBAN. Vocea a fost câştigătoare şi la oraşe. 925.000 de persoane au fost cu ochii pe show în fiecare minut, peste săptămâna trecută când a obţinut o medie de 870.000 de persoane.

Şi aici, Kanal D s-a poziţionat peste Antena. Serialul turcesc a obţinut o medie de peste 500.000 de orăşeni.

Antena 1, de pe poziţia a treia, a fost urmărită de aproape 450.000 de persoane.

COMERCIAL. Dacă la oraşe audienţa a fost în creştere, pe publicul tânăr Vocea a avut cifre ceva mai mici. Aproape 320.000 de persoane au fost cu ochii pe show-ul Pro.

Aici, Antena 1 şi-a recuperat locul al doilea. iUmor a avut o medie de 240.000 de persoane, sub ediţia de vinerea trecută. Kanal D a fost al treilea, cu cifre asemănătoare cu cele de săptămâna trecută.

Audienţa posturilor TV vineri, 18 octombrie, pe intervalul de intersecţie dintre Vocea României şi iUmor (20.30-22.35), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.588.000 8.9 20.4
2 Kanal D 1.083.000 6.1 13.9
3 Antena 1 837.000 4.7 10.7
4 Romania TV 518.000 2.9 6.7
5 Antena 3 321.000 1.8 4.1
6 DigiSport 1 279.000 1.6 3.6
7 Prima TV 278.000 1.6 3.6
8 National TV 257.000 1.4 3.3
9 ETNO 154.000 0.9 2
10 B1TV 145.000 0.8 1.9

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 18 octombrie, pe intervalul de intersecţie dintre Vocea României şi iUmor (20.30-22.35), în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 924.000 9.7 23.2
2 Kanal D 516.000 5.4 13
3 Antena 1 448.000 4.7 11.3
4 Romania TV 248.000 2.6 6.2
5 DigiSport 1 212.000 2.2 5.3
6 Antena 3 161.000 1.7 4
7 National TV 108.000 1.1 2.7
8 Prima TV 103.000 1.1 2.6
9 B1TV 90.000 0.9 2.3
10 Pro 2 77.000 0.8 1.9

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraşe.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 18 octombrie, pe intervalul de intersecţie dintre Vocea României şi iUmor (20.30-22.35), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 319.000 7.4 24
2 Antena 1 238.000 5.5 17.9
3 Kanal D 148.000 3.4 11.1
4 DigiSport 1 100.000 2.3 7.5
5 National TV 33.000 0.8 2.5
6 Romania TV 28.000 0.7 2.1
7 Prima TV 28.000 0.7 2.1
8 Comedy Central 25.000 0.6 1.9
9 Cartoon Network 23.000 0.5 1.7
10 B1TV 19.000 0.4 1.4

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Vezi audienţa confruntării Vocea României - iUmor, de săptămâna trecută, AICI

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • D D
    "las fierbinti doar 8 rating joi, mai slab decat chefi la cutite"
    Iar visezi, "milica" ? Ce a facut "Chefi la cutite" marti ? Doar 6,4 pe comercial, sub "las fierbinti doar 8 rating joi":
    https://www.paginademedia.ro/2019/10/audiente-meci-romania-norvegia-pro-tv

    Si vezi si pe data de 9 octombrie, ce a scris "Gogu": "Pe comercial las fierbinți 11,1 chefi la cuțite 9."
    https://www.paginademedia.ro/2019/10/audiente-seara-chefilor-bontea-scarlatescu-si-dumitrescu/comment-page-2/#comment-335696
    Interesant ca nu avem tabelul pe comercial pe intervalul "Las Fierbinti" afisat. Oare de ce ?

    Sa nu uit de luna septembrie, unde "Las Fierbinti" (9,3) pe comercial peste "Chefi la cutite" (7,4). Asta nu mentionezi in comentariul tau ?
    https://www.paginademedia.ro/2019/10/audiente-seriale-septembrie-2019
    https://www.paginademedia.ro/2019/10/top-emisiuni-divertisment-septembrie-2019

    "ati vrea voi sa faca pro tv multe lucruri"
    Pai nu scriai tu pe aici ca "Pro TV" are "rating mic cu costuri mari" cand "Chefi la cutite" e la "bataie" cu "Las Fierbinti", "Profu'" si "MasterChef" ? La ce trebuie sa faci "multe lucruri", cand cu niste filme vechi stai mult mai bine pe comercial (si mai ieftin) decat "Antena 1" ?
    Stai, ca face "un lucru". O sa inceapa "Imperiul Leilor". Te uiti ?
  • mile mile
    f, ai probleme cu adevarul, cui ii pasa cand e lider pro tv , antena are buget la jumatate cat pro tv si trebuie sa fie pe 2 , dar daca e lider si asa, atunci e dezastru pt voi, poate sa fie si pe 4 , daca ai la ce sa uiti , e foarte bine , pasca tu vroiai snl la pro tv , acum ai la ce sa te uiti duminica , trista pt voi
  • F F
    Comentatorii antenisti traiesc intr-o realitate paralela. De la atata bataie luata de antena, mile si razvanel o tot dau in diverse cand se dau audientele cu Pro pe 1. :))

    Realitatea este simpla. Pro este lider pe comercial 99 la suta din zile, iar seara ii da bataie antenei 5-7 seri in toamna asta. Restul este amagire si suferinta pentru mile si razvan.
  • Răzvan Răzvan
    "marian" *** asta so crezi tu si Doru ,vai mama voastra de trantori, stati ca trantorii toata ziua si va uitati la Pro(st)tv ! Tu esti rasuflat baiatule!
  • marian marian
    Alex Putina zis si Ravan voi amandoi sunteti tristi si cu capul plin de gargauni toata ziua cereti audiente spuneti doar ce va convine , o da-ti dupa boscheti deocamdata pro conduce aproape peste tot antenuta rasuflata prinde si ea ceva ,luni si marti cu birjari in rest e jale .
  • D D
    "a facut doar 7 la comercial"
    Iar aberezi, "milica" ? "Sef sub acoperire", joi, a "obținut 7.9 puncte de rating și 25.9% share", iar "Antena 1" doar "5 puncte de rating și 16.5%. Tot diferenta de 3 puncte rating. Deci, tot a fost cu mult pe comercial. Unde visezi tu 7 comercial ?
    Si zici doar de "Sef sub acoperire" ? "Pro TV" are multe emisiuni care stau bine pe comercial fata de national (ti le-am scris mai jos). De seriale nu zici nimic ? "Antena 1" are doar doua; ce stau bine la national.

    Si la intrebarile mele de mai jos nu raspunzi ?
    Pensionarii, batraneii de la "Antena 1" nu ii vezi ? De la "Sacrificiul", sau de la "Te cunosc de undeva" ? Ti-am dat mai jos link-urile...
    Sau pe stirea cu audientele meciului de marti. Unde "Pro TV" a avut 15,8 rating national si 19 pe comercial. Unde sunt batranii ?

    "crezi ca daca au lungit pana la miezul noptii au facuti multi purici"
    Pai a fost cu 3 puncte rating pe comercial peste "antena" ta. "Pe segmentul publicului comercial show-ul a înregistrat 7.5 puncte de rating și 26.4% share, în timp ce postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obţinut 4.5 puncte de rating și 15.7% share."
    Problema era daca "show-ul" avea 7,5 rating si locul 2 avea 7 puncte.
  • D D
    "Razvanele", batraneii de la "Antena 1" nu ii vezi ? De la "Sacrificiul", sau de la "Te cunosc de undeva" ?

    Sau aici "Putina R" ? "Pro TV" 15,8 rating national si 19 pe comercial. Unde sunt "batraneii" ?
    https://www.paginademedia.ro/2019/10/audiente-meci-romania-norvegia-pro-tv
  • mile mile
    las fierbinti doar 8 rating joi, mai slab decat chefi la cutite
  • mile mile
    ati vrea voi sa faca pro tv multe lucruri, dar ramaneti la tristete
  • Răzvan Răzvan
    Doi tristi ,"marian" si "Doru" doi oameni seci la minte!
  • mile mile
    acum joi seful tau a facut doar 7 la comercial, a scazut mult nu luna asta
  • marian marian
    Mile pro nu are nevoie de parodi asa ceva doar la antenuta ta se face cu un umor rasuflat, la antenuta se uita cei intre 40-49 de ani era sa uit la voi toate emisiunile se fac pana la 12 noaptea pro are doar Vocea du-te si te culca acum ca a-i vazut audientele
  • D D
    "nu sunt emisiuni cu public tanar , la antena mai sunt"
    Serios ? "Visuri la cheie" sta mai bine pe comercial, "Sef sub acoperire", "Apropo TV". Pana si "MasterChef" a stat mai bine pe comercial decat pe national. Vezi aici:
    https://www.paginademedia.ro/2019/10/top-emisiuni-divertisment-septembrie-2019

    Uite aici, o "bomba": https://www.paginademedia.ro/2019/09/audiente-las-fierbinti-sef-sub-acoperire-26-septembrie
    "Sef sub acoperire" a avut 8,2 national, doar 7,8 pe urban si, surpriza, 10,2 pe comercial. Deci, ce ziceai ? Ca "nu sunt emisiuni cu public tanar" ?

    Si sa nu uit de seriale. "Vlad" si "Profu'", mai bine la comercial decat national:
    https://www.paginademedia.ro/2019/10/audiente-seriale-septembrie-2019
    De "Mangalita" si "Sacrificiul" nu comentezi ? Sta invers, mai bine la batranei decat la publicul tanar.

    Si destul de multe filme (vechi si rereredifuzate) stau bine pe comercial fata de national si urban:
    https://www.paginademedia.ro/2019/10/audiente-filme-septembrie-mecanicul-jason-statham
  • mile mile
    duminica incepe snl romanesc, care spera marean inainte sa fie la pro tv
  • mile mile
    neo, te supara adevarul , gata cu propaganda la adresa antenei

Trimite un comentariu

sus