Skip to main content

AUDIENŢE. Vocea României a fost vocea întâi în audienţe. Ce a făcut iUmor

 
Sursa foto: Pro TV
Sursa foto: Pro TV

AUDIENŢE. Şi aseară Vocea s-a auzit cel mai tare. Pro TV a fost pe prima poziţie în audienţe pe intervalul de intersecţie dintre Vocea României şi iUmor.

Publicitate

Cifrele show-ului de talente au fost, în general, apropiate de mediile obţinute săptămâna trecută.

Deşi, în ultimele săptămâni, Antena 1 a avut locul al doilea la oraşe şi la nivel naţional, de data aceasta serialul Kanal D, Lacrimi la Marea Neagră, a fost mai puternic.

Antena şi-a păstrat, totuşi, locul secund pe publicul comercial.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele posturilor TV, aseară, pe intervalul de intersecţie dintre Vocea României şi iUmor (20:30-22:35):

NAŢIONAL. Show-ul se menţine în media de audienţă de săptămâna trecută. Aproape 1,6 milioane de persoane din întreaga ţară au urmărit aseară show-ul de talente.

Kanal D a urcat săptămâna aceasta peste Antena 1. Serialul turcesc Lacrimi la Marea Neagră a fost urmărit de puţin peste un milion de persoane.

iUmorul Antenei 1 a prins de data aceasta poziţia a treia în audienţe, cu o medie de 830.000 de persoane, sub ediţia de săptămâna trecută, când a depăşit milionul de persoane.

URBAN. Vocea a fost câştigătoare şi la oraşe. 925.000 de persoane au fost cu ochii pe show în fiecare minut, peste săptămâna trecută când a obţinut o medie de 870.000 de persoane.

Şi aici, Kanal D s-a poziţionat peste Antena. Serialul turcesc a obţinut o medie de peste 500.000 de orăşeni.

Antena 1, de pe poziţia a treia, a fost urmărită de aproape 450.000 de persoane.

COMERCIAL. Dacă la oraşe audienţa a fost în creştere, pe publicul tânăr Vocea a avut cifre ceva mai mici. Aproape 320.000 de persoane au fost cu ochii pe show-ul Pro.

Aici, Antena 1 şi-a recuperat locul al doilea. iUmor a avut o medie de 240.000 de persoane, sub ediţia de vinerea trecută. Kanal D a fost al treilea, cu cifre asemănătoare cu cele de săptămâna trecută.

Audienţa posturilor TV vineri, 18 octombrie, pe intervalul de intersecţie dintre Vocea României şi iUmor (20.30-22.35), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.588.000 8.9 20.4
2 Kanal D 1.083.000 6.1 13.9
3 Antena 1 837.000 4.7 10.7
4 Romania TV 518.000 2.9 6.7
5 Antena 3 321.000 1.8 4.1
6 DigiSport 1 279.000 1.6 3.6
7 Prima TV 278.000 1.6 3.6
8 National TV 257.000 1.4 3.3
9 ETNO 154.000 0.9 2
10 B1TV 145.000 0.8 1.9

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 18 octombrie, pe intervalul de intersecţie dintre Vocea României şi iUmor (20.30-22.35), în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 924.000 9.7 23.2
2 Kanal D 516.000 5.4 13
3 Antena 1 448.000 4.7 11.3
4 Romania TV 248.000 2.6 6.2
5 DigiSport 1 212.000 2.2 5.3
6 Antena 3 161.000 1.7 4
7 National TV 108.000 1.1 2.7
8 Prima TV 103.000 1.1 2.6
9 B1TV 90.000 0.9 2.3
10 Pro 2 77.000 0.8 1.9

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraşe.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 18 octombrie, pe intervalul de intersecţie dintre Vocea României şi iUmor (20.30-22.35), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 319.000 7.4 24
2 Antena 1 238.000 5.5 17.9
3 Kanal D 148.000 3.4 11.1
4 DigiSport 1 100.000 2.3 7.5
5 National TV 33.000 0.8 2.5
6 Romania TV 28.000 0.7 2.1
7 Prima TV 28.000 0.7 2.1
8 Comedy Central 25.000 0.6 1.9
9 Cartoon Network 23.000 0.5 1.7
10 B1TV 19.000 0.4 1.4

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Vezi audienţa confruntării Vocea României - iUmor, de săptămâna trecută, AICI

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Ne0 Ne0
    @ mile, Razvan
    Ce acri sunt strugurii, cand nu ajungi la ei niciodata!!!!!
    Apropo, doi frustrati. Cautati in dictionar, daca nu stiti ce inseamna!!!!
  • mile mile
    tocmai ca la tine nu sunt emisiuni cu public tanar , la antena mai sunt
  • marian marian
    Lolek si bolek angajati de serviciu a-l antenei rasuflate sunteti penibili umorul vostru este rasuflat mai vine unul dumineca .
  • D D
    Si maine, cand apare stirea cu audientele "Te cunosc de undeva" (iar lider pe national si urban, locul 2 pe comercial), o sa zici ceva de pensionarii de la "Antena 1", "milica" ? Sau iar te ascunzi... Ca, in ultimele 2 saptamani, nici un comentariu legat de "batranei" aici:
    https://www.paginademedia.ro/2019/10/audiente-feroe-romania-meci-preliminariile-euro-2020
    https://www.paginademedia.ro/2019/10/audiente-tv-te-cunosc-de-undeva-5-octombrie
  • mile mile
    doru, tot 7 a fost si pe interval , dar luni vrei pe intervalul de intersectie , acolo nu vrei pe intervalul chefilor , crezi ca daca au lungit pana la miezul noptii au facuti multi purici , acum nu esti agitat ca se lungesc , dar luni si marti ai probleme , e cald in octombrie , pro tv sufera
  • D D
    Pentru cei doi postaci antenisti, "milica" si "Razvanel", pensionarii, batraneii de la "Antena 1" nu ii vedeti ? De la "Sacrificiul", sau de la "Te cunosc de undeva" ?
    https://www.paginademedia.ro/2019/10/audiente-tv-te-cunosc-de-undeva-5-octombrie
    https://www.paginademedia.ro/2019/10/audiente-feroe-romania-meci-preliminariile-euro-2020
    https://www.paginademedia.ro/2019/10/audiente-romania-u21-ucraina-u21

    "asa de batran e pro tv"
    Si aici nu comentezi "mile milica" ? "Pro TV" 15,8 rating national si 19 pe comercial. Unde sunt "batraneii" ?
    https://www.paginademedia.ro/2019/10/audiente-meci-romania-norvegia-pro-tv
    Dezastru pentru "Chefi la cutite", nu ? "Pro TV" aproape triplu pe comercial.

    Si, normal, "paginademedia" iar posteaza audientele pe intervalul de intersectie...
    "Vocea României a fost lider absolut de audiență pe toate segmentele de public! Pe segmentul publicului comercial, format din persoane cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, din mediul urban, show-ul a înregistrat 7.5 puncte de rating și 26.4% share, în timp ce postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obţinut 4.5 puncte de rating și 15.7% share."
    Cam slabut "Antena 1", nu "milica" ? 3 puncte rating comercial diferenta...

    Mai bine ne scrieti aici ce s-a intamplat cu "iUmor"... Saptamana trecuta, diferenta de 1,5 pe comercial. Aseara, diferenta de aproape 2 puncte. Deci "umorul" a scazut mai mult pe comercial fata de "voce".
  • mile mile
    diferenta e mare la pensionari , daca era si la comercial asa , e clar iumor e pt tineri, votanti usr , ce surprize pt doru, marean si alti postaci, deci se poate sa faci rating mai mare la comercial decat lsa national, la pro tv asa ceva nu prea le iese
  • Răzvan Răzvan
    Ce public batran are Pro tv ,din 924.0000 de pers de la orase doar 319.000 sunt cu varste între 18-49 urban ,restul de 605.000 sunt batranei, ce zici Dorule ? iumor din 448.000 din mediul urban are 238.000 între 18-49 urban si doar 210.000 peste 49 de ani!
  • mile mile
    chiar asa de batran e pro tv , mai rau ca romania tv , 10 la 7 comercial

Trimite un comentariu

sus