AUDIENŢE. Pro TV a fost lider în topul audienţelor de seara trecută, cu show-ul Vocea României. Totuşi, cifrele au înregistrat scăderi uşoare faţă de săptămâna trecută. Antena 1 s-a clasat pe locul doi cu emisiunea iUmor, însă a stat ceva mai bine comparativ cu situaţia de acum o săptămână.
Talent show-ul Vocea României a fost urmărit de aproximativ 1,6 milioane de privitori din toată ţara, după ce săptămâna trecută ajunsese la o medie de 1,8 milioane de urmăritori.
Postul Intact a urcat de la 900.000 de telespectatori, vinerea trecută, la o medie de 1,1 milioane de privitori din toată ţara aseară.
Antena 1 a fost peste Kanal D pe toate cele trei targeturi, cu mici creşteri în toată ţara şi la oraşe, faţă de săptămâna trecută. Atunci, Postul Dogan era pe locul secund la nivel naţional şi în mediul urban.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele posturilor TV, aseară, pe intervalul de intersecţie dintre Vocea României şi iUmor (20:30-22:35):
NAŢIONAL. Pro TV a fost primul în toată ţara. Vocea României obţinut o medie de aproximativ 1,6 milioane de telespectatori în fiecare minut, pe intervalul de intersecţie cu iUmor, de pe Antena 1.
Postul Intact s-a clasat pe poziţia secundă, cu o medie de 1,1 milioane de privitori în fiecare minut, pe acelaşi interval orar.
Kanal D, de pe locul trei, a reuşit să obţină milionul de telespectatori pe interval.
Posturile de ştiri România TV şi Antena 3 au completat top cinci-ul.
URBAN. Nici în mediul urban nu s-a schimbat liderul. Pro TV, cu Vocea României, a scos 870.000 de privitori, în medie, pe minut. Săptămâna trecută reuşea să atingă milionul de telespectatori la oraşe.
Antena 1 şi iUmor s-au clasat pe locul secund în mediul urban, pe intervalul e intersecţie cu Vocea României. Show-ul de comedie a fost urmărit, în medie, de aproximativ jumătate de milion de urmăritori pe minut.
Kanal D a fost pe trei, nu la mare distanţă de Antena 1. Postul Dogan a avut, pe interval, aproape jumătate de milion de privitori pe minut.
România TV şi Antena 3 au fost pe locurile patru şi cinci şi la oraşe.
COMERCIAL. Tinerii au zis: „Să fie Voce”. Pro TV s-a clasat pe primul loc pe segmentul comercial, cu o medie de 330.000 de privitori pe minut, pe intervalul de intersecţie cu iUmor.
Pe locul secund a fost Antena 1, cu iUmor. Postul Intact a scos o medie 266.000 de privitori pe minut, pe acelaşi interval.
Pe trei a fost Kanal D, cu o 150.000 de privitori pe minut, pe interval.
Audienţa posturilor TV vineri, 11 octombrie, pe intervalul de intersecţie dintre Vocea României şi iUmor (20.30-22.35), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.642.000 | 9.2 | 20.2 |
2 | Antena 1 | 1.124.000 | 6.3 | 13.9 |
3 | Kanal D | 1.066.000 | 6 | 13.1 |
4 | Romania TV | 633.000 | 3.6 | 7.8 |
5 | Antena 3 | 445.000 | 2.5 | 5.5 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Audienţa posturilor TV vineri, 11 octombrie, pe intervalul de intersecţie dintre Vocea României şi iUmor (20.30-22.35), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 869.000 | 9.1 | 21.3 |
2 | Antena 1 | 532.000 | 5.6 | 13 |
3 | Kanal D | 485.000 | 5.1 | 11.9 |
4 | Romania TV | 329.000 | 3.4 | 8.1 |
5 | Antena 3 | 251.000 | 2.6 | 6.2 |
Audienţa posturilor TV vineri, 11 octombrie, pe intervalul de intersecţie dintre Vocea României şi iUmor (20.30-22.35), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 332.000 | 7.7 | 24.1 |
2 | Antena 1 | 266.000 | 6.2 | 19.2 |
3 | Kanal D | 154.000 | 3.6 | 11.2 |
4 | Romania TV | 47.000 | 1.1 | 3.4 |
5 | Digi Sport 1 | 47.000 | 1.1 | 3.4 |
Vezi audienţa primei confruntări Vocea României - iUmor, de săptămâna trecută, AICI
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
"Razvan Putina R", vezi ca si "Te cunosc de undeva" "prinde destul de bine la batrani si sate", dar, normal, asta nu zici. Saptamana trecuta, nu ai zis asta. Din contra, ai laudat ca a fost lider pe national:
https://www.paginademedia.ro/2019/10/audiente-tv-te-cunosc-de-undeva-5-octombrie