AUDIENŢE. Câţi români au văzut ultima ediţie a audiţiilor pe nevăzute de la Vocea României? Show-ul jurizat de Smiley, Tudor Chirilă, Horia Brenciu şi Irina Rimes au pus Pro TV pe primul loc în audienţe, pe intervalul de instersecţie cu emisiunea iUmor.
Talent show-ul de la Pro TV a fost urmărit de aproximativ 1,7 milioane de privitori din toată ţara pe minut. Cifrele au fost mai mari decât acum o săptămână, cu aproape 200.000 de telespectatori mai mult.
Antena 1, cu iUmor, s-a clasat pe locul trei, sub Kanal D care difuza pe intervalul de intersecţie Vocea României - iUmor serialul turcesc Lacrimi la Marea Neagră.
Antena 1 a fost al doilea post la oraşe şi pe segmentul comercial.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele posturilor TV, aseară, pe intervalul de intersecţie dintre Vocea României şi iUmor (20:30-22:15):
NAŢIONAL. Vocea României a crescut în audienţe faţă de săptămâna trecută, cu ultima ediţie a audiţiilor pe nevăzute.
Emisiunea de la Pro TV a avut o medie de audienţă de aproximativ 1,7 milioane de telespectatori pe minut, cu aproximativ 200.000 mai mult decât vinerea trecută.
Kanal D, cu serialul turcesc Lacrimi la Marea Neagră, s-a clasat pe poziţia a doua şi a fort urmărit de aproximativ 1,1 milioane de privitori, pe intervalul de intersecţie Vocea României - iUmor.
iUmor, de pe Antena 1, s-a clasat pe locul trei, dar a avut cifre mai bune decât vinerea trecută. Show-ul a crescut la un milion de telespectatori, de la aproximativ 830.000.
URBAN. Pro TV, cu Vocea României, a avut cifre duble la oraşe, faţă de Antena 1 şi Kanal D. Show-ul muzical a reuşit să adune o medie de aproximativ un milion de telespectatori pe minut, pe tot intervalul în care s-a intersectat cu iUmor.
Show-ul de comedie al Antenei 1 a trecut, la oraşe, peste Kanal D. Totuşi, a avut cifre la jumătate faţă de Vocea României. iUmor a fost urmărit de aproximativ jumătate de milion de privitori pe minut.
Kanal D a fost pe locul trei, pe interval, unde a scos audienţe apropiate de Antena 1.
COMERCIAL. Diferenţa dintre lider şi următoarele două locuri s-a păstrat şi pe segmentul de public tânăr. Vocea României, de la Pro TV, a avut aproximativ 430.000 de urmăritori tineri în fiecare minut, pe intervalul de intersecţie cu iUmor de la Antena 1.
Locul doi a fost ocupat de show-ul de comedie al postului Intact. iUmor a avut aproape 250.000 de telespectatori în fiecare minut, pe acelaşi interval orar.
Kanal D a prins locul trei, pe interval, dar a fost la distanţă de primele două televiziuni din top. Postul Dogan a scos o medie de aproximativ 145.000 de telespectatori tineri, în fiecare minut.
Audienţa posturilor TV vineri, 25 octombrie, pe intervalul de intersecţie dintre Vocea României şi iUmor (20.30-22.15), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.720.000 | 9.7 | 21.4 |
2 | Kanal D | 1.108.000 | 6.2 | 13.7 |
3 | Antena 1 | 1.078.000 | 6.1 | 13.4 |
4 | Romania TV | 514.000 | 2.9 | 6.4 |
5 | Antena 3 | 425.000 | 2.4 | 5.3 |
6 | Prima TV | 346.000 | 1.9 | 4.3 |
7 | National TV | 207.000 | 1.2 | 2.6 |
8 | TVR 2 | 170.000 | 1 | 2.1 |
9 | DigiSport 1 | 137.000 | 0.8 | 1.7 |
10 | Pro 2 | 135.000 | 0.8 | 1.7 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Audienţa posturilor TV vineri, 25 octombrie, pe intervalul de intersecţie dintre Vocea României şi iUmor (20.30-22.15), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.008.000 | 10.5 | 24 |
2 | Antena 1 | 513.000 | 5.4 | 12.2 |
3 | Kanal D | 468.000 | 4.9 | 11.1 |
4 | Romania TV | 329.000 | 3.4 | 7.8 |
5 | Antena 3 | 246.000 | 2.6 | 5.9 |
6 | Prima TV | 126.000 | 1.3 | 3 |
7 | National TV | 119.000 | 1.2 | 2.8 |
8 | DigiSport 1 | 101.000 | 1.1 | 2.4 |
9 | Pro 2 | 84.000 | 0.9 | 2 |
10 | TVR 2 | 65.000 | 0.7 | 1.6 |
Audienţa posturilor TV vineri, 25 octombrie, pe intervalul de intersecţie dintre Vocea României şi iUmor (20.30-22.15), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 427.000 | 9.9 | 28.5 |
2 | Antena 1 | 247.000 | 5.7 | 16.5 |
3 | Kanal D | 145.000 | 3.4 | 9.7 |
4 | Prima TV | 55.000 | 1.3 | 3.7 |
5 | DigiSport 1 | 53.000 | 1.2 | 3.5 |
6 | Romania TV | 44.000 | 1 | 3 |
7 | Comedy Central | 44.000 | 1 | 3 |
8 | National TV | 37.000 | 0.8 | 2.4 |
9 | Antena 3 | 28.000 | 0.6 | 1.9 |
10 | Digi 24 | 24.000 | 0.6 | 1.6 |
Citeşte şi:
- Săptămâna trecută. Vocea României a fost vocea întâi în audienţe. Ce a făcut iUmor
Si "a avut 9,6 puncte de rating" pe comercial ? Inseamna ca a stat mai bine fata de "recordul Chefilor" de luni; emisiune ce a avut "27,6 procente din cota de piață și 9,2 puncte de rating".