AUDIENŢE. Vocea României, faza pe knockout-uri. Pro TV a condus audienţele de vineri seara cu show-ul de talente aflat într-o nouă etapă, cea a eliminărilor.
La fel cum s-a întâmplat şi în celelalte sezoane, cifrele show-ului au fost mai mici decât în faza audiţiilor.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele posturilor TV, aseară, pe intervalul Vocea României (20:30-23:45):
NAŢIONAL. Show-ul de talente a avut peste 1,3 milioane de telespectatori în fiecare minut de difuzare. În perioada audiţiilor, cifrele emisiunii au fost de la 1,6 milioane, la 1,8.
Kanal D şi-a păstrat locul secund, ca de obicei. Puţin peste un milion de telespectatori a fost media postului TV, care a avut pe interval serialul turcesc Lacrimi la Marea Neagră.
Antena 1 a fost pe trei, cu o medie de aproape 900.000 de persoane. Postul a avut pe intervalul Vocii emisiunea iUmor şi un nou episod din serialul Mangaliţa. Amintim că serialul de comedie a fost mutat de duminică, de la 20.00, vinerea, după 22.00.
URBAN. Oraşele au fost tot cu Vocea. Show-ul de talente a avut peste 800.000 de privitori în cele trei ore de difuzare.
Podiumul este completat de Kanal D, cu 510.000 de persoane, şi de Antena 1, cu 440.000.
COMERCIAL. Vocea României a obţinut pe publicul tânăr aproape 330.000 de persoane, în fiecare minut de difuzare. Antena 1 de pe poziţia secundă a fost urmărită de 220.000 de persoane.
Intersecţia Vocea - iUmor
Pe tronsonul în care Vocea şi iUmor s-au interesectat (20.30 - 22.10), cifrele au fost ceva mai mari atât la Antena 1, cât şi la Pro TV.
Vocea a avut peste 1,5 milioane de persoane, în toată ţara, pe intervalul de intersecţie cu iUmor. Antena 1, de pe poziţia a treia, era urmărită de aproape 1,2 milioane de persoane.
La oraşe, Pro TV s-a apropiat de 900.000 de persoane. iUmor a pus Antena 1 pe poziţia a doua, cu aproape 580.000 de privitori.
Pe publicul comercial, Pro TV a avut o medie apropiată de cea de pe întregul interval al Vocii: 334.000 de persoane. La iUmor erau puţin peste 270.000 de persoane.
După iUmor a urmat, Mangaliţa, iar cifrele Antenei au fost mult mai mici.
Audienţa posturilor TV vineri, 1 noiembrie, pe intervalul Vocea României (20.30-23.45), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.358.000 | 7,6 | 19,8 |
2 | Kanal D | 1.079.000 | 6,1 | 15,7 |
3 | Antena 1 | 896.000 | 5 | 13,1 |
4 | Romania TV | 482.000 | 2,7 | 7 |
5 | Antena 3 | 272.000 | 1,5 | 4 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Audienţa posturilor TV vineri, 1 noiembrie, pe intervalul Vocea României (20.30-23.45), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 827.000 | 8,6 | 22,8 |
2 | Kanal D | 513.000 | 5,4 | 14,1 |
3 | Antena 1 | 443.000 | 4,6 | 12,2 |
4 | Romania TV | 248.000 | 2,6 | 6,8 |
5 | Antena 3 | 141.000 | 1,5 | 3,9 |
Audienţa posturilor TV vineri, 1 noiembrie, pe intervalul Vocea României (20.30-23.45), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 327.000 | 7,6 | 24,6 |
2 | Antena 1 | 224.000 | 5,2 | 16,8 |
3 | Kanal D | 181.000 | 4,2 | 13,6 |
4 | Digi Sport 1 | 60.000 | 1,4 | 4,5 |
5 | Romania TV | 39.000 | 0,9 | 2,9 |
Comentarii