AUDIENŢE. Vocea României a câştigat detaşat tinerii şi oraşele, cu cea de-a noua finală a show-ului de pe Pro TV. Surpriza a venit din nou de la Kanal D, care s-a clasat pe primul loc în toată ţara. La foarte mică diferenţă, dar a fost peste.
Cifrele celor Pro TV, cu Vocea şi ale Kanal D (cu Gulperi) au fost aproape aceleaşi - 1,4 milioane de urmăritori din toată ţara.
Finala în care Dragoş Moldovan, din echipa lui Chirilă, a câştigat premiul de 100.000 de euro a fost urmărită de aproximativ 1,4 milioane de români din toată ţara în fiecare minut.
La oraşe şi pe segmentul comercial, unde Pro TV s-a impus, posturile Kanal D şi Antena 1 s-au bătut pentru locurile doi şi trei.
Postul Intact a avut o ediţie iUmor - Best of (20:00-22:50), cu roasturi din sezoanele şase şi şapte, iar Kanal D a avut serialul turcesc Gulperi (20:00-23:30).
Cifrele înregistrate de finala Vocii au fost mai mici decât anul trecut, dar aproape la egalitate cu cele de acum doi ani, când pe primul loc au fost doi oameni din echipa lui Smiley (Bogdan Ioan - 2018 şi Ana Munteanu - 2017).
Ediţia din acest an a venit şi cu nişte efecte speciale inedite de realitate augmentată.
Citeşte şi: Tudor Chirilă a dat o nouă Vocea României. Câştigătorul: Dragoş Moldovan
Paginademedia.ro prezintă în continuare cifrele serii de 20 decembrie, pe intervalul finalei Vocea Romaniei (20.30-23.35):
NAŢIONAL. Pro TV a fost aproape la egalitate cu Kanal D cu finala sezonului nouă din Vocea României.
Postul din Pache Protopescu a ocupat poziţia secundă, dar cu cifre foarte apropiate de primul loc ocupat de Kanal D - aproximativ 1,4 milioane de telespectatori din toată ţara.
Antena 1 s-a clasat pe locul trei, cu o medie de audineţă de aproximativ 950.000 de urmăritori, pe intervalul finalei de pe Pro TV.
Postul Intact a mizat pe o ediţie Best of - iUmor cu roasturi ale unor nume ca: Andreea Marin, Carmen Tănase sau Chef Florin Dumitrescu.
URBAN. În mediul urban a fost doar Voce. Show-ul de pe Pro TV s-a impus detaşat şi a reuşit să adune aproximativ 850.000 de urmăritori în fiecare minut.
Pe locul secund s-a clasat Kanal D, care a avut o medie de 600.000 de privitori de la oraşe în fiecare minut, pe intervalul talent show-ului Pro TV.
Antena 1 a fost pe trei, cu cifre la jumătate faţă de Pro TV şi cu 200.000 de telespectatori mai puţin decât Kanal D. A scos, pe intervalul Vocii, o medie de 450.000 de priviori pe minut.
COMERCIAL. Tinerii au căutat tot Vocea României. Pro TV a fost lider pe segmentul comercial de public, de unde a adunat o medie de 335.000 de privitori în fiecare minut al finalei.
Antena 1 trecut pe Kanal D, când vine vorba de publicul comercial. Tinerii s-au uitat la roasturile de la iUmor.
Postul Intact a adunat o medie de aproximativ 215.000 de telespectatori în fiecare minut, pe intervalul Vocea României.
Kanal D a fost pe trei, cu o medie de aproape 200.000 de urmăritori pe minut, pe in acelaşi interval.
Audienta posturilor TV vineri, 20 decembrie, pe intervalul Vocea României (20.30-23.35), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 1.450.000 | 8.2 | 19 |
2 | Pro TV | 1.443.000 | 8.1 | 18.9 |
3 | Antena 1 | 943.000 | 5.3 | 12.4 |
4 | Romania TV | 344.000 | 1.9 | 4.5 |
5 | Antena 3 | 282.000 | 1.6 | 3.7 |
6 | Prima TV | 268.000 | 1.5 | 3.5 |
7 | DigiSport 1 | 234.000 | 1.3 | 3.1 |
8 | National TV | 164.000 | 0.9 | 2.1 |
9 | TVR 1 | 159.000 | 0.9 | 2.1 |
10 | Pro 2 | 151.000 | 0.8 | 2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV vineri, 20 decembrie, pe intervalul Vocea României (20.30-23.35), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 846.000 | 8.8 | 21.5 |
2 | Kanal D | 611.000 | 6.4 | 15.5 |
3 | Antena 1 | 444.000 | 4.6 | 11.3 |
4 | Romania TV | 196.000 | 2 | 5 |
5 | Antena 3 | 169.000 | 1.8 | 4.3 |
6 | DigiSport 1 | 167.000 | 1.7 | 4.2 |
7 | Prima TV | 101.000 | 1.1 | 2.6 |
8 | National TV | 91.000 | 1 | 2.3 |
9 | TVR 2 | 83.000 | 0.9 | 2.1 |
10 | TVR 1 | 70.000 | 0.7 | 1.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV vineri, 20 decembrie, pe intervalul Vocea României (20.30-23.35), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 336.000 | 7.8 | 24.1 |
2 | Antena 1 | 215.000 | 5 | 15.4 |
3 | Kanal D | 198.000 | 4.6 | 14.2 |
4 | DigiSport 1 | 50.000 | 1.1 | 3.6 |
5 | Prima TV | 45.000 | 1 | 3.3 |
6 | National TV | 35.000 | 0.8 | 2.5 |
7 | Romania TV | 32.000 | 0.7 | 2.3 |
8 | TVR 2 | 32.000 | 0.7 | 2.3 |
9 | Diva | 25.000 | 0.6 | 1.8 |
10 | TVR 1 | 21.000 | 0.5 | 1.5 |
Citeşte şi:
FINALA 2017. Pro TV, lider de audienţă cu finala Vocea României. Câte persoane au urmărit show-ul
FINALA 2016. Cati romani s-au uitat la finala Vocea Romaniei. Show-ul, primul loc pe interval
FINALA 2013. Crăciun “Negru”. Finala Vocea României, depăşită de specialul cu copii al lui Dan Negru
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii
XFactor se mai face ?
Aici posteza doar doru si clonele lui + mile si clonele lui.
Sa fie klar ptr toti!
Domnule Bambu, v-aș sugera să scrieți un articol în care să ne explicați cum să interpretăm datele de audiență, pentru că nu am găsit niciun asemenea articol, și am senzația că sunt mulți pe-aici care au nevoie să știe asta.
Romanii au talent (live), aproape triplu.
Si finala de vineri, cu 3 puncte rating in plus pe comercial fata de locul 2.
Vocea Romaniei inca se mentine in audiente fata de anul trecut (scadere cu 0,1). Dar Antena 1 a avut o scadere de 1,6 puncte...
https://www.paginademedia.ro/2018/12/audienta-finala-vocea-romaniei-2018-sezon-8
Iar Chefii sub 2 filme Home Alone si meciuri de fotbal.