AUDIENŢE. O nouă surpriză în acest sezon pentru ziua de vineri. Dacă săptămâna trecută iUmor (de pe Antena 1) reuşea o premieră istorică, depăşind Vocea României, acum a fost rândul Kanal D în materie de surprize.
Postul turcesc Kanal D a fost peste primele live-uri Vocea României la nivelul întregii ţări.
Ce a difuzat Kanal D?
Postul turcesc a avut în grilă un nou serial turcesc, Gulperi, aflat la primele episoade.
Serialul turcesc Gulperi a prins la nivel naţional. La oraşe şi pe publicul comercial, Vocea României, de pe Pro TV, a avut primul loc.
iUmor nu a mai repetat performanţa de săptămâna trecută, când era peste Vocea României, pe intervalul de intersecţie, pe două targeturi: şi la nivelul întregii ţări, dar şi pe publicul comercial.
Roasturile cu vedete au făcut diferenţa săptămâna trecută. Atunci, la iUmor - ediţia specială cu roasturi - au venit Maia Morgenstern, Dan Bittman, Gina Pistol şi Marian Godină.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele posturilor TV, aseară, pe intervalul primelor live-uri Vocea României (20:30-00:10):
NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, primele Live-uri Vocea României au fost urmărite, pe Pro TV, de aproape 1,1 milioane de români pe minut. Nu a fost de ajuns pentru ca Pro TV să fie pe primul loc. Pe tot intervalul Vocii, Kanal D a avut, cu noul serial turcesc Gulperi, cu câteva zeci de mii de telespectatori peste Pro TV.
Diferenţa între Kanal D şi Pro TV a fost ceva mai mare până să se termine serialul turcesc (Gulperi a fost până la 23.30).
Antena 1 a avut o medie de 900.000 de români în faţa televizoarelor şi a fost pe poziţia a treia. Şi pe intervalul iUmor (acum revenit la formula "normală"), tot pe locul al treilea a fost (faţă de săptămâna trecută, când era pe primul loc, cu specialul cu roasturi).
Loc bun în top şi pentru DigiSport, cu meciul FCSB-Gaz Metan.
URBAN. La oraşe, 670.000 de telespectatori s-au uitat, în fiecare minut, la Vocea României. Ca de obicei, audienţa Live-urilor a fost sub primele difuzări ale Vocii (şi săptămâna trecută, la dueluri, cifrele erau mai mari).
Locul doi pentru Kanal D şi poziţia a treia pentru Antena 1.
COMERCIAL. Din publicul Vocea României, 250.000 de telespectatori au fost din segmentul comercial. Cota de piaţă a Pro TV pe publicul comercial a scăzut sub 20% (ceea ce înseamnă că unul din cinci tineri care aveau televizoarele deschise se uita la Live-urile de la Vocea României.
Antena 1 a ţinut aproape pe publicul între 18 şi 49 de ani (până în 20.000 de telespectatori a fost diferenţa).
Kanal D a avut poziţia a treia pe acest segment de public.
Audienţa posturilor TV vineri, 6 decembrie, pe intervalul primelor LIVE-uri Vocea României (20.30-00.10), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 1.115.000 | 6.3 | 16.0 |
2 | Pro TV | 1.079.000 | 6.1 | 15.5 |
3 | Antena 1 | 894.000 | 5.0 | 12.8 |
4 | Romania TV | 365.000 | 2.1 | 5.2 |
5 | DigiSport 1 | 258.000 | 1.4 | 3.7 |
6 | Prima TV | 256.000 | 1.4 | 3.7 |
7 | Antena 3 | 250.000 | 1.4 | 3.6 |
8 | National TV | 223.000 | 1.3 | 3.2 |
9 | TVR 2 | 169.000 | 0.9 | 2.4 |
10 | Pro Cinema | 164.000 | 0.9 | 2.3 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Audienţa posturilor TV vineri, 6 decembrie, pe intervalul primelor LIVE-uri Vocea României (20.30-00.10), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 671.000 | 7.0 | 18.0 |
2 | Kanal D | 525.000 | 5.5 | 14.1 |
3 | Antena 1 | 419.000 | 4.4 | 11.3 |
4 | Romania TV | 220.000 | 2.3 | 5.9 |
5 | DigiSport 1 | 169.000 | 1.8 | 4.5 |
6 | Antena 3 | 139.000 | 1.4 | 3.7 |
7 | National TV | 120.000 | 1.3 | 3.2 |
8 | Pro Cinema | 103.000 | 1.1 | 2.8 |
9 | Prima TV | 91.000 | 0.9 | 2.4 |
10 | Diva | 90.000 | 0.9 | 2.4 |
Audienţa posturilor TV vineri, 6 decembrie, pe intervalul primelor LIVE-uri Vocea României (20.30-00.10), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 247.000 | 5.8 | 19.0 |
2 | Antena 1 | 229.000 | 5.3 | 17.6 |
3 | Kanal D | 160.000 | 3.7 | 12.3 |
4 | DigiSport 1 | 66.000 | 1.5 | 5.1 |
5 | National TV | 51.000 | 1.2 | 3.9 |
6 | Diva | 45.000 | 1.0 | 3.4 |
7 | Pro Cinema | 39.000 | 0.9 | 3.0 |
8 | Prima TV | 36.000 | 0.8 | 2.8 |
9 | DigiSport 2 | 27.000 | 0.6 | 2.1 |
10 | Romania TV | 24.000 | 0.6 | 1.9 |
PREMIERĂ ISTORICĂ. iUmor a fost mai tare ca Vocea. Roasturile au făcut Antena 1 lider pe comercial şi în toată ţara
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii