AUDIENŢE SERIALE 2019. Nicio surpriză. Las Fierbinţi a fost cel mai urmărit serial şi în anul 2019.
Cu două sezoane noi, dar şi cu reluări, producţia de comedie de la Pro TV ocupă primele poziţii în topul celor mai populare seriale ale anului trecut. Situaţia este la indigo cu cea din 2018.
Peste 2,3 milioane de români din toată ţara au urmărit, în medie, aventurile fierbinţenilor Firicel, Celentanto, Bobiţă sau Giani.
Sezonul lansat în prima parte a anului 2019, cel cu numărul 15, a fost liderul clasmentului atât la nivel naţional, cât şi la oraşe sau pe segmentul de public comercial.
Nici sezonul de toamnă (16) nu a stat rău: locul trei la nivel naţional şi patru în mediul urban şi pe publicul comercial.
Nişte reluări, din sezonul 10, au depăşit, dar nu cu mult, episoadele noi din toamnă.
2019, anul serialelor româneşti: Vlad 2, mai bun ca Vlad 1. Moldovenii vs. Mangaliţa
Anul 2019 a fost, cu siguranţă, anul serialelor româneşti.
De la Vlad şi Profu' (ambele de la Pro TV), la Fructul Oprit, Sacrificiul, Mangaliţa (toate trei de la Antena 1) sau Moldovenii (Kanal D), toate au încercat să capteze audienţa.
Au reuşit? Mai multe detalii în continuare
VEZI şi AUDIENŢELE din PRIME-TIME din anul 2019
VEZI şi AUDIENŢELE după MEDIA pe ZI din anul 2019
VEZI şi AUDIENŢELE celor mai urmărite FILME din anul 2019
Paginademedia.ro prezintă topul celor mai urmărite seriale în 2019:
NAŢIONAL. Cinci din cinci. Las Fierbinţi a fost cel mai urmărit serial în anul 2019, atât cu episoadele noi, cât şi cu reluări. Pro TV ocupă primele cinci locuri, la nivel naţional, cu cinci sezoane ale serialului Las Fierbinţi.
Primul loc a fost ocupat de sezonul 15, care a adunat o medie de 2,3 milioane de privitori din toată ţara.
Pe locul doi s-a clasat sezonul 10, din care au fost redifuzate şase episoade. Acestea au adunat, în medie, două milioane de telespectatori.
Primul sezon al serialului Vlad, din primăvară, a fost mai urmărit ca cel de-al doilea. Aproximativ 1,6 milioane de privitori au urmărit, în medie, episoadele primului sezon Vlad.
Sezonul doi a fost urmărit, în medie, de 1,4 milioane de privitori.
Sacrificiul, care a debutat în toamnă la Antena 1, a fost urmărit de 1,2 milioane de persoane în medie. Cifre asemănătoare a avut şi serialul Fructul oprit, tot de la Antena 1.
Serialul românesc Moldovenii, de la Kanal D, a reuşit să adune un milion de telespectatori din toată ţara, în medie.
Mangaliţa, de la Antena 1, a fost la coada clasamentului. Lansat în toamnă, serialul nu a depăşit 740.000 de privitori din toată ţara, în medie.
URBAN. În mediul urban, ochii au fost tot pe aventurile fierbinţenilor. Sezonul cu numărul 15 al serialului de la Pro TV s-a clasat pe primul loc în audienţe, cu o medie de un milion de privitori în medie.
Redifuzările din sezonul 10 s-au clasat pe doi, iar podiumul a fost completat de redifuzări din sezonul opt.
Sezonul din această toamnă s-a clasat pe locul patru şi a fost urmărit de 940.000 de urmăritori în medie.
Primul sezon din Vlad s-a clasat pe locul cinci la oraşe, cu o medie de urmăritori de aproximativ 840.000 de privitori. Sezonul doi al serialului s-a poziţionat pe locul 10, de unde a adunat 700.000 de telespectatori în medie.
Fructul oprit (620.000 de privitori) şi Sacrificiul (550.000 de telespectatori), ambele de la Antena 1, s-au clasat pe locurile 11, respectiv 13.
Mangaliţa (Antena 1) a urcat la oraşe pe locul 18, iar Moldovenii (Kanal D) a coborât pe locul 19.
COMERCIAL. Tinerii au fost cu ochii-n Las Fierbinţi. Vârful clasamentului a arătat la fel şi pe segmentul comercial: Las Fierbinţi sezonul 15 (primul loc), sezonul 8 (locul doi), sezonul 10 (locul trei) şi sezonul de toamnă (locul patru).
Tinerii s-au uitat aproape în aceeaşi măsură la ambele sezoane din Vlad. Cele două sezoane difuzate de Pro TV s-au clasat, în ordine, pe locurile cinci şi şase. Acestea au fost urmărite, în medie de aproape 400.000 de telespectatori.
Fructul oprit şi Sacrificiul, de la Antena 1, au avut audienţe echilibrate unul în raport cu celălalt. Mai urmărit a fost sezonul doi din Fructul oprit, care a adunat 270.000 de urmăritori în medie.
Sacrificiul s-a clasat pe locul 13 şi a strâns, în medie, 230.000 de privitori. A fost urmat de Mangaliţa, tot o producţie de la Antena 1, cu cifre de 200.000 de privitori în medie.
Serialul Moldovenii de la Kanal D s-a clasat pe locul 19, cu o medie de 150.000 de telespectatori.
Cele mai urmărite seriale în anul 2019, pe targetul NAŢIONAL:
NATIONAL | Post | Persoane | Rtg% | Difuzari | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Las Fierbinti (sez. 15) | Pro TV | 2.313.000 | 13.1 | 52 |
2 | Las Fierbinti (sez. 10) | Pro TV | 2.097.000 | 11.8 | 6 |
3 | Las Fierbinti (sez. 16) | Pro TV | 2.060.000 | 11.6 | 27 |
4 | Las Fierbinti (sez. 8) | Pro TV | 2.049.000 | 11.6 | 4 |
5 | Las Fierbinti (sez. 9) | Pro TV | 1.805.000 | 10.1 | 9 |
6 | Vlad (sez. 1) | Pro TV | 1.675.000 | 9.5 | 13 |
7 | Las Fierbinti (sez. 11) | Pro TV | 1.581.000 | 8.9 | 2 |
8 | Las Fierbinti (sez. 14) | Pro TV | 1.569.000 | 8.8 | 25 |
9 | Las Fierbinti (sez. 13) | Pro TV | 1.525.000 | 8.6 | 28 |
10 | Vlad (sez. 2) | Pro TV | 1.441.000 | 8.1 | 26 |
11 | Gulperi | Kanal D | 1.316.000 | 7.4 | 21 |
12 | Fructul oprit (sez. 2) | Antena 1 | 1.285.000 | 7.3 | 23 |
13 | Povestea noastra | Kanal D | 1.267.000 | 7.2 | 72 |
14 | Sacrificiul | Antena 1 | 1.238.000 | 7.0 | 28 |
15 | Profu | Pro TV | 1.124.000 | 6.3 | 11 |
16 | Lacrimi la Marea Neagra | Kanal D | 1.075.000 | 6.0 | 65 |
17 | Moldovenii | Kanal D | 1.007.000 | 5.7 | 8 |
18 | Pretul fericirii | Kanal D | 984.000 | 5.5 | 48 |
19 | Mangalita | Antena 1 | 740.000 | 4.2 | 14 |
20 | Mireasa din Istanbul (sez. 3) | Kanal D | 711.000 | 4.0 | 37 |
Cele mai urmărite seriale în anul 2019, în mediul URBAN:
URBAN | Post | Persoane | Rtg% | Difuzari | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Las Fierbinti (sez. 15) | Pro TV | 1.090.000 | 11.4 | 52 |
2 | Las Fierbinti (sez. 10) | Pro TV | 975.000 | 10.2 | 6 |
3 | Las Fierbinti (sez. 8) | Pro TV | 940.000 | 9.8 | 4 |
4 | Las Fierbinti (sez. 16) | Pro TV | 937.000 | 9.8 | 27 |
5 | Vlad (sez. 1) | Pro TV | 840.000 | 8.8 | 13 |
6 | Las Fierbinti (sez. 9) | Pro TV | 827.000 | 8.6 | 9 |
7 | Las Fierbinti (sez. 11) | Pro TV | 754.000 | 7.9 | 2 |
8 | Las Fierbinti (sez. 13) | Pro TV | 733.000 | 7.7 | 28 |
9 | Las Fierbinti (sez. 14) | Pro TV | 732.000 | 7.7 | 25 |
10 | Vlad (sez. 2) | Pro TV | 705.000 | 7.4 | 26 |
11 | Fructul oprit (sez. 2) | Antena 1 | 623.000 | 6.5 | 23 |
12 | Gulperi | Kanal D | 615.000 | 6.4 | 21 |
13 | Sacrificiul | Antena 1 | 551.000 | 5.8 | 28 |
14 | Povestea noastra | Kanal D | 524.000 | 5.5 | 72 |
15 | Profu | Pro TV | 504.000 | 5.3 | 11 |
16 | Pretul fericirii | Kanal D | 499.000 | 5.2 | 48 |
17 | Lacrimi la Marea Neagra | Kanal D | 495.000 | 5.2 | 65 |
18 | Mangalita | Antena 1 | 375.000 | 3.9 | 14 |
19 | Moldovenii | Kanal D | 367.000 | 3.8 | 8 |
20 | Mireasa din Istanbul (sez. 3) | Kanal D | 365.000 | 3.8 | 37 |
Cele mai urmărite seriale în anul 2019, pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Post | Persoane | Rtg% | Difuzari | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Las Fierbinti (sez. 15) | Pro TV | 492.000 | 11.5 | 52 |
2 | Las Fierbinti (sez. 8) | Pro TV | 434.000 | 10.1 | 4 |
3 | Las Fierbinti (sez. 10) | Pro TV | 420.000 | 9.8 | 6 |
4 | Las Fierbinti (sez. 16) | Pro TV | 415.000 | 9.7 | 27 |
5 | Vlad (sez. 1) | Pro TV | 397.000 | 9.3 | 13 |
6 | Vlad (sez. 2) | Pro TV | 380.000 | 8.9 | 26 |
7 | Las Fierbinti (sez. 9) | Pro TV | 340.000 | 8.0 | 9 |
8 | Las Fierbinti (sez. 11) | Pro TV | 313.000 | 7.3 | 2 |
9 | Las Fierbinti (sez. 13) | Pro TV | 309.000 | 7.2 | 28 |
10 | Las Fierbinti (sez. 14) | Pro TV | 308.000 | 7.2 | 25 |
11 | Profu | Pro TV | 287.000 | 6.7 | 11 |
12 | Fructul oprit (sez. 2) | Antena 1 | 271.000 | 6.3 | 23 |
13 | Sacrificiul | Antena 1 | 232.000 | 5.4 | 28 |
14 | Mangalita | Antena 1 | 193.000 | 4.5 | 14 |
15 | Gulperi | Kanal D | 172.000 | 4.0 | 21 |
16 | Povestea noastra | Kanal D | 163.000 | 3.8 | 72 |
17 | Pretul fericirii | Kanal D | 157.000 | 3.7 | 48 |
18 | Lacrimi la Marea Neagra | Kanal D | 155.000 | 3.6 | 65 |
19 | Moldovenii | Kanal D | 144.000 | 3.3 | 8 |
20 | BAIETI DE ORAS (II) | Antena 1 | 125.000 | 2.9 | 8 |
Sursa: Kantar Media, copyright: ARMA
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii