AUDIENŢE. „Talent-show-ul” cu antreprenori, Imperiul leilor, de la Pro TV a fost primul la oraşe şi pe publicul tânăr, cu ediţia de debut. Kanal D a fost lider, la nivel naţional.
Antena 1, cu al doilea sezon al serialului Sacrificiul, a avut poziţia a doua la nivel naţional şi pe publicul tânăr.
Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele obţinute de noua emisiune Imperiul leilor:
NAŢIONAL. Pro TV a avut poziţia a treia, la nivel naţional. Postul a fost urmărit de peste 1,1 milioane de telespectatori în fiecare minut, fiind depăşit de Kanal D şi Antena 1.
Kanal D a avut primul loc, cu 1,5 milioane de telespectatori, cu serialul turcesc Mă numesc Zuleyha. Antena 1 a fost pe doi, cu debutul noului sezon al serialului Sacrificiul: peste 1,2 milioane de telespectatori, media.
URBAN. Pro TV a fost prima opţiune la oraşe, cu aproape 700.000 de telespectatori, media, pentru Imperiul leilor. A fost la câteva zeci de mii se persoane distanţă de locul secund, ocupat de Kanal D.
Sacrificiul Antenei 1 a fost pe poziţia a treia cu puţin peste jumătate de milion de telespectatori
COMERCIAL. Cifre bune pentru Pro TV şi pe publicul comercial, unde a avut poziţie de lider. Aproape 400.000 de telespectatori tineri, pentru noul format al Pro TV, şi o cotă de piaţă de 28%.
Antena 1, de pe poziţia secundă, a obşinut cifre în media postului, 215.000 de persoane, media, şi o cotă de piaţă de 15,6%.
Audienta posturilor TV miercuri, 12 februarie, pe intervalul emisiunii Imperiul leilor (20.30-22.30), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 1.520.000 | 8.7 | 18.2 |
2 | Antena 1 | 1.251.000 | 7.1 | 15 |
3 | Pro TV | 1.133.000 | 6.5 | 13.5 |
4 | Romania TV | 523.000 | 3 | 6.3 |
5 | Antena 3 | 463.000 | 2.6 | 5.5 |
6 | TVR 2 | 390.000 | 2.2 | 4.7 |
7 | Prima TV | 244.000 | 1.4 | 2.9 |
8 | National TV | 200.000 | 1.1 | 2.4 |
9 | TVR 1 | 170.000 | 1 | 2 |
10 | Pro 2 | 164.000 | 0.9 | 2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV miercuri, 12 februarie, pe intervalul emisiunii Imperiul leilor (20.30-22.30), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 695.000 | 7.3 | 16.1 |
2 | Kanal D | 624.000 | 6.6 | 14.5 |
3 | Antena 1 | 517.000 | 5.4 | 12 |
4 | Antena 3 | 298.000 | 3.1 | 6.9 |
5 | Romania TV | 268.000 | 2.8 | 6.2 |
6 | TVR 2 | 177.000 | 1.9 | 4.1 |
7 | Prima TV | 150.000 | 1.6 | 3.5 |
8 | National TV | 100.000 | 1.1 | 2.3 |
9 | TVR 1 | 96.000 | 1 | 2.2 |
10 | B1TV | 78.000 | 0.8 | 1.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV miercuri, 12 februarie, pe intervalul emisiunii Imperiul leilor (20.30-22.30), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 387.000 | 9.1 | 28 |
2 | Antena 1 | 215.000 | 5.1 | 15.6 |
3 | Kanal D | 173.000 | 4.1 | 12.6 |
4 | Romania TV | 40.000 | 0.9 | 2.9 |
5 | Antena 3 | 38.000 | 0.9 | 2.7 |
6 | Prima TV | 37.000 | 0.9 | 2.7 |
7 | Pro Cinema | 36.000 | 0.9 | 2.6 |
8 | National TV | 33.000 | 0.8 | 2.4 |
9 | TVR 2 | 29.000 | 0.7 | 2.1 |
10 | Diva | 27.000 | 0.6 | 1.9 |
Comentarii
In alta ordine de idei, investitorul ala din capăt,Onetiu sau cum il cheamă,e asa,un fel de Mihai Petre da mai nasparliu asa.In schimb,imi place mult de Murad si tipa de la Vivre
De telenovele nici nu am vrut sa aud ieri,am avut alta treaba
In fine,Imperiul Leilor ar avea in fata un viitor super, dar trebuie totusi niste lucruri imbunatatite
- la varsta ta nici nu ai cum sa intelegi o emisiune foarte buna (concept, prezentare, tipologiile antreprenorilor , ideile de afaceri prezentate cu sanse si riscuri etc.)
- Sacrificiul e monument de prostie cap-coada (senariu mediocru, cadre aiurea, detalii pierdute din vedere sau care nu au ce cauta in anumite scene si joc actoricesc pe masura personajelor re-re-reciclate iar si iar in toate productiile semnate Ruxandra Ion )
E clar un lucru : telenovelele "e" viata ta , nu-i asa Valentin ???
mai e posibil ca Protv sa produca emisiunea dupa scenariu, ca facatura regizata "Vine CHEFul", care a disparut de pe post dupa 3 editii.
ca s-o citez pe tanti "eu la 18 ani deschideam prima fabrica" de la Arena Leilor: bani se pot lua si de la banca, se poate vinde casa, ce rost are sa dati idei gratis unor persoane aflate in procese de frauda?